Het is niets nieuws dat teamprestatie verre van perfect lineair is met saldo op de bank. Dat zorgt er voor dat voetbal nog enigszins leuk blijft.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:09 schreef TheVulture het volgende:
Vooral als grootverdiener kun je dit eigenlijk niet hebben in je selectie
zeker, een icoon van een andere club zei ooit dat hij een zak geld nog nooit een doelpunt had zien maken maar ik moet wel lachen om dat soort posts.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:09 schreef Intint het volgende:
[..]
Het is niets nieuws dat teamprestatie verre van perfect lineair is met saldo op de bank. Dat zorgt er voor dat voetbal nog enigszins leuk blijft.
Mja, aan de andere kant is van de 50 miljoen die PSV de afgelopen 2 seizoenen aan transfers heeft uitgegeven pakweg zo'n 20 miljoen naar Bruma, Baumgartl en Doan gegaan.quote:
Een inventieve manier om van je geld af te komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant is van de 50 miljoen die PSV de afgelopen 2 seizoenen aan transfers heeft uitgegeven pakweg zo'n 20 miljoen naar Bruma, Baumgartl en Doan gegaan.
Bij Doan en Bruma is het echt onbegrijpelijk dat die ooit naar PSV zijn gekomen. Dat Baumgartl potentieel interessant was begrijp ik nog wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant is van de 50 miljoen die PSV de afgelopen 2 seizoenen aan transfers heeft uitgegeven pakweg zo'n 20 miljoen naar Bruma, Baumgartl en Doan gegaan.
jij vindt AZ toch geen topper?quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:33 schreef PSVCL het volgende:
Weinig rust voor PSV tussen 2 toppers .. hebben Feyenoord en Ajax het toch weer beter getroffen met een extra dag rust.
[ twitter ]
Geen topclub nee.. gewoon een lastige “top”wedstrijd.quote:
KNJB/KNKB incoming.quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:33 schreef PSVCL het volgende:
Weinig rust voor PSV tussen 2 toppers .. hebben Feyenoord en Ajax het toch weer beter getroffen met een extra dag rust.
[ twitter ]
Ik weet niet of ze er rekening mee houden dat PSV veel meer uitwedstrijden speelt en wellicht dus 2 uitwedstrijden bij zulke teams heeft?quote:
Even los van alle zin/onzin, maar ik denk dat thuis of uit spelen nu niet zoveel verschil maakt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 07:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze er rekening mee houden dat PSV veel meer uitwedstrijden speelt en wellicht dus 2 uitwedstrijden bij zulke teams heeft?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
Ik denk dat we gewoon niet moeten zeiken en gewoon lekker winnen. Je hebt alles nog in eigen hand want moet nog een keer tegen ajax. Alles winnen en je bent kampioen
quote:
"Als je zorgt dat de tegenstander nooit wint, zal je zelf nooit verliezen"quote:Op woensdag 13 januari 2021 09:14 schreef Tarado het volgende:
11 punten verloren over de eerste 15 wedstrijden, dan is het ook wel logisch dat je de resterende 19 gewoon wint
goeie koffie maar niet verliezen is niet hetzelfde als winnenquote:Op woensdag 13 januari 2021 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
"Als je zorgt dat de tegenstander nooit wint, zal je zelf nooit verliezen"
-Gutanoth, 2021
Tsja dat geldt voor die andere teams natuurlijk ook, met een net ander puntenaantal uiteraard.quote:Op woensdag 13 januari 2021 09:14 schreef Tarado het volgende:
11 punten verloren over de eerste 15 wedstrijden, dan is het ook wel logisch dat je de resterende 19 gewoon wint
uiteraard, ik zal de bewering dan ook niet maken dat een andere ploeg dat wel luktquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja dat geldt voor die andere teams natuurlijk ook, met een net ander puntenaantal uiteraard.
Klopt, was ook niet 100% gericht op mijn "alles winnen" opmerking van eerderquote:Op woensdag 13 januari 2021 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie koffie maar niet verliezen is niet hetzelfde als winnen
Hij vindt het een topwedstrijd tegen een ploeg die geen topper is.quote:
Komt goed, we gegenpressing zijn moer 1e helftquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:46 schreef tompsv18 het volgende:
Ik blijf bij mijn stokpaardje dat we in ieder serieus potje in de Eredivisie dit seizoen puntenverlies hebben geleden (Ajax, Vitesse, Twente, Heerenveen), dus ik ben erg benieuwd vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |