abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197392682
Met Gakpo was je net zo hard afgedroogd. Er stond geen middenveld en AZ liep er in alle rust doorheen.
Dit, dus.
  Moderator woensdag 13 januari 2021 @ 20:43:05 #252
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_197392694
POLL
What can change the nature of a man?
  woensdag 13 januari 2021 @ 20:43:47 #253
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197392710
Als Twente nou wint van Ajax dan heb je straks 6 clubs met 35 tot 30 punten bovenaan.
pi_197392717
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:42 schreef Buitendam het volgende:
Met Gakpo was je net zo hard afgedroogd. Er stond geen middenveld en AZ liep er in alle rust doorheen.
True. In dit geval misschien wel. Rosario/Thomas/Ihatarren waren allemaal waardeloos. Het leek er niet op.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_197392731
Het is klaar. Over en uit, het komt nooit meer goed.
pi_197392747
Triest
  woensdag 13 januari 2021 @ 20:45:20 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197392760
PSV mist Hendrix nu al
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197392761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het is klaar. Over en uit, het komt nooit meer goed.
Dat is wat overdreven natuurlijk. Ajax moet één wedstrijd verliezen en het is weer maar 1 punt verschil. Niks is nog beslist, al had je nu lekker de druk bij Ajax kunnen leggen in plaats van zelf de jagende ploeg blijven.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_197392769
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

True. In dit geval misschien wel. Rosario/Thomas/Ihatarren waren allemaal waardeloos. Het leek er niet op.
Zijn alledrie ook geen spelers voor het niveau PSV, op dit moment.
Dit, dus.
pi_197392798
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zijn alledrie ook geen spelers voor het niveau PSV, op dit moment.
Pijnlijke waarheid. Sangaré was goed vandaag, heeft belachelijk veel werk verzet en nuttige onderscheppingen gedaan.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_197392812
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:43 schreef Coco het volgende:
[poll=1382]
Ik hield control in zodat ik meerdere opties kon selecteren maar dat schijnt niet te werken. Control+a overigens ook niet.
pi_197392829
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Pijnlijke waarheid. Sangaré was goed vandaag, heeft belachelijk veel werk verzet en nuttige onderscheppingen gedaan.
Helaas heeft Sangaré echt te vaak waardeloze passen in zijn voet. Maar goed, daarom speelt die ook bij PSV en niet bij een topclub in een top league.
pi_197392853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:48 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Helaas heeft Sangaré echt te vaak waardeloze passen in zijn voet. Maar goed, daarom speelt die ook bij PSV en niet bij een topclub in een top league.
Klopt. Wel fantastisch om te zien hoeveel inzet hij toont. Hij ging zelfs voorzetten geven in de laatste paar minuten, maar daar is 'ie niet zo heel goed in :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_197392874
We missen gewoon echt een playmaker in ons team. Mo is uit vorm, Götze altijd geblesseerd en Gutierrez :')
pi_197392876
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nou die zag ik op het eind anders ook weer ballen geven waarbij het visitekaartje van Hans Anders je bijna tegemoet vliegt hoor.

Zahavi is klaar; komt te kort, Thomas is klaar, komt te kort, Rosario is klaar, komt te kort, Mauro is klaar, komt te kort. Allemaal niet erg, maar kap dan met dat soort gasten een podium te bieden.

Ihattaren is overigens toch ook niet het talent wat veel mensen in hem zien? Leuke speler als hij het op z'n heupen heeft hoor, maar dit is toch geen toekomstig Real Madrid/Barcelona speler?
pi_197392919
PSV kan geen belangrijke wedstrijden winnen. Zelfs de makkelijke gaat het bijna altijd moeizaam en is het billenknijpen.

Volgend seizoen weer een kans.
  Redactie Sport woensdag 13 januari 2021 @ 20:52:54 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197392948
Ik vond het slecht.

Nul kansen gecreeerd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 13 januari 2021 @ 20:56:19 #268
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_197393021
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat is wat overdreven natuurlijk. Ajax moet één wedstrijd verliezen en het is weer maar 1 punt verschil. Niks is nog beslist, al had je nu lekker de druk bij Ajax kunnen leggen in plaats van zelf de jagende ploeg blijven.
Precies dit. En ook al wint Ajax dan hoeft Ajax maar 2 wedstrijden te verliezen en dan is het nog maar 1 punt verschil. Mits PSV alles wint.

#Waarheid
pi_197393032
Ach ja. Het is een mentaliteitsverschil binnen de clubs dat er al jaren is en momenteel wordt versterkt door de verschillen in financiën.

Bij Ajax denkt men in december: "ach, we worden wel weer kampioen, maar we missen wat scorend vermogen. Koop maar een spits voor 25 miljoen, dan is het tenminste zeker."

Bij PSV denkt men in december:"Yessssss!!! We staan in de top drie, we doen mee!!!!"
pi_197393097
Ja, je kunt inderdaad alle mogelijke scenario's naast elkaar leggen, maar uiteindelijk komt PSV te veel kwaliteit te kort. Hopelijk pakken we die 2e plek en wordt er goed ingekocht.
Dit, dus.
pi_197393122
is ook wel lastig als je telkens belangrijke spelers mist.
zaterdag alweer naar Sparta zie ik net, lekker knvb :')
pi_197393169
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:59 schreef Buitendam het volgende:
Ja, je kunt inderdaad alle mogelijke scenario's naast elkaar leggen, maar uiteindelijk komt PSV te veel kwaliteit te kort. Hopelijk pakken we die 2e plek en wordt er goed ingekocht.
Erg veel zin in volgend seizoen als de bois zich het vollgas systeem volledig eigen hebben gemaakt. 💪🏿💪🏿💪🏿
pi_197393191
Dick Advocaat is natuurlijk echt een loyale clubman en PSV'er in hart en nieren. Hij zal de Joden wel zondag aanpakken ^O^ :D
pi_197393570
Dumfries na nederlaag tegen AZ: ‘Als je zo weinig energie brengt, roep je het over jezelf af’
PSV ging vanavond in het Philips Stadion met 1-3 onderuit tegen AZ. De ploeg van Roger Schmidt creëerde nauwelijks kansen en dus was de Alkmaarse zege in Eindhoven zeker niet onverdiend. PSV-captain Denzel Dumfries baalde van het gebrek aan energie bij zijn teamgenoten.

,,Ja, we hadden veel de bal op de helft van AZ, maar dit is een verdiende nederlaag. Als je zo weinig energie erin brengt, dan roep je het zelf op je af. We hebben te veel duels verloren, het was echt niet goed vandaag. Het was geen vermoeidheid, want iedereen heeft een zwaar programma", zei de rechtsback van PSV. ,,We moeten analyseren wat er fout ging en onze rug rechten. Want ik wil kampioen worden voor ik hier vertrok. Kampioen worden is het doel van iedereen hier bij PSV, maar dan moeten we dat wel uitstralen.”
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197393614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
Dumfries na nederlaag tegen AZ: ‘Als je zo weinig energie brengt, roep je het over jezelf af’
PSV ging vanavond in het Philips Stadion met 1-3 onderuit tegen AZ. De ploeg van Roger Schmidt creëerde nauwelijks kansen en dus was de Alkmaarse zege in Eindhoven zeker niet onverdiend. PSV-captain Denzel Dumfries baalde van het gebrek aan energie bij zijn teamgenoten.

,,Ja, we hadden veel de bal op de helft van AZ, maar dit is een verdiende nederlaag. Als je zo weinig energie erin brengt, dan roep je het zelf op je af. We hebben te veel duels verloren, het was echt niet goed vandaag. Het was geen vermoeidheid, want iedereen heeft een zwaar programma", zei de rechtsback van PSV. ,,We moeten analyseren wat er fout ging en onze rug rechten. Want ik wil kampioen worden voor ik hier vertrok. Kampioen worden is het doel van iedereen hier bij PSV, maar dan moeten we dat wel uitstralen.”
Het is dus geen vermoeidheid, ze kunnen gewoon niet beter. En dat kampioenschap moet ie niet benoemen, heb je niks aan.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')