Dit is echt 100% te wijten aan jullie keepert hoor. Geen vuiltje aan de lucht totdat hij Boadu torpedeert.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:34 schreef TehRocks het volgende:
Teze staat weer als een A junior op het veld.
Jij bent niet meer voor PSV?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dit is echt 100% te wijten aan jullie keepert hoor. Geen vuiltje aan de lucht totdat hij Boadu torpedeert.
maar winnen wel uiteindelijkquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Die ploeteren straks weer tegen pec
Misschien nu andersom, in de 2e helft keihard pressen. Maar iedereen ziet er al zo moe uitquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het lijkt net of Smiet in de winterstop heeft gezegd dat ze maar geen druk meer moeten zetten en domineren want die tweede helft he, maar daardoor is zelfs ons grootste talent ; de eerste helft, compleet verdweden.
Zowel tegen Ajax als tegen AZ lijkt alles waar ik de eerste seizoenshelft zo van genoot ineens weg. Opdoeken dit jaar, het was leuk.
Echt he. Slap alle duels in telkens en teren op af en toe een leuk afstandsdoelpuntje wat er leuk uitziet omdat de bal krult. Maar verder is het helemaal niets dit seizoen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben ook echt helemaal klaar met Ihattaren. Kan er echt niet meer naar kijken.
Ik vind Rosario serieus best prima spelen..quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef PSVCL het volgende:
Zolang Rosario basis speelt wordt je onmogelijk kampioen
Hopen dat MvG snel fit is
De janmaat route.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:57 schreef TehRocks het volgende:
Dumfries wil een stap hogerop maken maar dat wordt echt rechts op de bank bij iets als Newcastle.
In balbezit wel ja..quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:44 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik vind Rosario serieus best prima spelen..
En dan was/is Janmaat nog wel iets verfijnder.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
De janmaat route.
verdedigen matig
voorzet nog slechter dan Narsingh.
Kan wel rennen. En soms afmaken maar die ruimte krijgt die niet in Engeland.
Krijgt ook alleen maar kansloze ballen. Wordt totaal niet gebruikt op de manier waarop die goed tot zn recht komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |