Echt he. Slap alle duels in telkens en teren op af en toe een leuk afstandsdoelpuntje wat er leuk uitziet omdat de bal krult. Maar verder is het helemaal niets dit seizoen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben ook echt helemaal klaar met Ihattaren. Kan er echt niet meer naar kijken.
Ik vind Rosario serieus best prima spelen..quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef PSVCL het volgende:
Zolang Rosario basis speelt wordt je onmogelijk kampioen
Hopen dat MvG snel fit is
De janmaat route.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:57 schreef TehRocks het volgende:
Dumfries wil een stap hogerop maken maar dat wordt echt rechts op de bank bij iets als Newcastle.
In balbezit wel ja..quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:44 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik vind Rosario serieus best prima spelen..
En dan was/is Janmaat nog wel iets verfijnder.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
De janmaat route.
verdedigen matig
voorzet nog slechter dan Narsingh.
Kan wel rennen. En soms afmaken maar die ruimte krijgt die niet in Engeland.
Krijgt ook alleen maar kansloze ballen. Wordt totaal niet gebruikt op de manier waarop die goed tot zn recht komt.quote:
Oeeeeeiquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Koppositie pakken vandaagdat overschatte kut az kan er niet veel van en ajax gaat morgen gelijkspelen in Enschede
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Ajax kan nog steeds gelijkspelen morgen.quote:
Psvcl gaat morgen mondjes snoerenquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Ajax kan nog steeds gelijkspelen morgen.
PSVEL is een wat laffe troll, die laat zich nooit zien als hij weer eens pijnlijk voor lul staat en dat gebeurt nogal eens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:37 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Psvcl gaat morgen mondjes snoeren
Is niet zo goed hèquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
Vitesse - PSV 2-1
Twente - PSV 1-1
Heerenveen - PSV 2-2
Ajax - PSV 2-2
PSV - AZ 1-3
Pijnlijk duidelijk geworden hoe afhankelijk je bent van Gakpo en Götzequote:Op woensdag 13 januari 2021 20:40 schreef Longcat. het volgende:
2e helft totale dominatie van PSV, AZ met 11 man achterin liggen. PSV kan alleen geen kansen creëren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |