Sowieso matig niveau aan beide zijden. Maar 3 punten zijn gewoon heilig deze wedstrijd.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:29 schreef TehRocks het volgende:
We spelen best slecht. Gakpo en Ihattaren nog niet gezien.
Eens, tot dat moment was het niet eens zo heel slecht.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom ze na de 30e minuut volledig stoppen met voetballen.
Het blijft een mysterieus elftal dit jaar.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom ze na de 30e minuut volledig stoppen met voetballen.
Het kijkt niet echt fijn weg neequote:Op zondag 10 januari 2021 17:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik was al bijna overtuigd dat we het counteren verleerd waren maar blijkbaar niet dus. Prachtige goals waarin vooral Malen briljant was. Wel erg onwennig om PSV zo te zien spelen, normaal zijn we uiterst dominant en nu lijken we het meer dan ooit volledig aan Ajax over te laten, iets dat ik niet heel fijn vind. Gelukkig komt zo de 2e helft.
Tweede helft is helemaal niks weer.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik was al bijna overtuigd dat we het counteren verleerd waren maar blijkbaar niet dus. Prachtige goals waarin vooral Malen briljant was. Wel erg onwennig om PSV zo te zien spelen, normaal zijn we uiterst dominant en nu lijken we het meer dan ooit volledig aan Ajax over te laten, iets dat ik niet heel fijn vind. Gelukkig komt zo de 2e helft.
Dumfries had hem ook wel oover de zijlijn mogen rossen ipv in de voeten van ajax te spelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:10 schreef RipCity het volgende:
Gakpo's fout die 2-2. Knal hem dan weg ipv zwak voetje inzetten.
dit jaquote:Op zondag 10 januari 2021 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dumfries had hem ook wel oover de zijlijn mogen rossen ipv in de voeten van ajax te spelen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je weer die aids 2de helft ziet mag je blij zijn dat het 2-2 blijft
Idd dat blijft toch een beetje het gevoel dat blijft hangen achteraf.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je weer die aids 2de helft ziet mag je blij zijn dat het 2-2 blijft
Uiteraard, bij verlies had je Ajax nu wel flink uit zien lopen. Was je natuurlijk niet kansloos geweest voor de titel, maar nu zit je ze echt vol in de nek te hijgenquote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een goede uitslag.
Idd thuis moet je zeker de punten pakken.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
Over 72u alweer tegen AZ. Hopelijk doen Malen en Gakpo dan mee..
Kan eigenlijk niemand bedenken. Niemand speelde echt slecht vind ikquote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef Coco het volgende:
[poll=1359]
Indien Schmidt, reageer op deze post.
Ik vons Teze echt heel matig. Rosario in de eerste helft ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niemand bedenken. Niemand speelde echt slecht vind ik
Dan kies je wie je het minst goed vond.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niemand bedenken. Niemand speelde echt slecht vind ik
Maar om ze dan meteen schlemiel te noemen..quote:Op zondag 10 januari 2021 18:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik vons Teze echt heel matig. Rosario in de eerste helft ook.
Zo'n dikke 100km denk ik ja.quote:
Vooraf teken je voor een gelijkspel.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Natuurlijk qua scoreverloop (2-0 | 0-2) echt een perfecte afspiegeling van onze afschuwelijke januskop. Wat dat betreft erg fijn consistent weer, heerlijk voor de autisten dat we zijn.
Sowieso, PSV heeft de tweede helft alleen tegengehouden. Nauwelijks aangevallen. Ben allang blij met een punt in dit geval.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooraf teken je voor een gelijkspel.
Je had gewoon tot de rust de 0-2 vast moeten houden, maar Teze was erg zwak bij Tadic.
En dan ruikt Ajax bloed. Het verschil zat volgens mij veel meer bij de overtuiging van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |