Sowieso matig niveau aan beide zijden. Maar 3 punten zijn gewoon heilig deze wedstrijd.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:29 schreef TehRocks het volgende:
We spelen best slecht. Gakpo en Ihattaren nog niet gezien.
Eens, tot dat moment was het niet eens zo heel slecht.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom ze na de 30e minuut volledig stoppen met voetballen.
Het blijft een mysterieus elftal dit jaar.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom ze na de 30e minuut volledig stoppen met voetballen.
Het kijkt niet echt fijn weg neequote:Op zondag 10 januari 2021 17:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik was al bijna overtuigd dat we het counteren verleerd waren maar blijkbaar niet dus. Prachtige goals waarin vooral Malen briljant was. Wel erg onwennig om PSV zo te zien spelen, normaal zijn we uiterst dominant en nu lijken we het meer dan ooit volledig aan Ajax over te laten, iets dat ik niet heel fijn vind. Gelukkig komt zo de 2e helft.
Tweede helft is helemaal niks weer.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik was al bijna overtuigd dat we het counteren verleerd waren maar blijkbaar niet dus. Prachtige goals waarin vooral Malen briljant was. Wel erg onwennig om PSV zo te zien spelen, normaal zijn we uiterst dominant en nu lijken we het meer dan ooit volledig aan Ajax over te laten, iets dat ik niet heel fijn vind. Gelukkig komt zo de 2e helft.
Dumfries had hem ook wel oover de zijlijn mogen rossen ipv in de voeten van ajax te spelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:10 schreef RipCity het volgende:
Gakpo's fout die 2-2. Knal hem dan weg ipv zwak voetje inzetten.
dit jaquote:Op zondag 10 januari 2021 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dumfries had hem ook wel oover de zijlijn mogen rossen ipv in de voeten van ajax te spelen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je weer die aids 2de helft ziet mag je blij zijn dat het 2-2 blijft
Idd dat blijft toch een beetje het gevoel dat blijft hangen achteraf.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je weer die aids 2de helft ziet mag je blij zijn dat het 2-2 blijft
Uiteraard, bij verlies had je Ajax nu wel flink uit zien lopen. Was je natuurlijk niet kansloos geweest voor de titel, maar nu zit je ze echt vol in de nek te hijgenquote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een goede uitslag.
Idd thuis moet je zeker de punten pakken.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
Over 72u alweer tegen AZ. Hopelijk doen Malen en Gakpo dan mee..
Kan eigenlijk niemand bedenken. Niemand speelde echt slecht vind ikquote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef Coco het volgende:
[poll=1359]
Indien Schmidt, reageer op deze post.
Ik vons Teze echt heel matig. Rosario in de eerste helft ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niemand bedenken. Niemand speelde echt slecht vind ik
Dan kies je wie je het minst goed vond.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niemand bedenken. Niemand speelde echt slecht vind ik
Maar om ze dan meteen schlemiel te noemen..quote:Op zondag 10 januari 2021 18:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik vons Teze echt heel matig. Rosario in de eerste helft ook.
Zo'n dikke 100km denk ik ja.quote:
Vooraf teken je voor een gelijkspel.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Natuurlijk qua scoreverloop (2-0 | 0-2) echt een perfecte afspiegeling van onze afschuwelijke januskop. Wat dat betreft erg fijn consistent weer, heerlijk voor de autisten dat we zijn.
Sowieso, PSV heeft de tweede helft alleen tegengehouden. Nauwelijks aangevallen. Ben allang blij met een punt in dit geval.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooraf teken je voor een gelijkspel.
Je had gewoon tot de rust de 0-2 vast moeten houden, maar Teze was erg zwak bij Tadic.
En dan ruikt Ajax bloed. Het verschil zat volgens mij veel meer bij de overtuiging van Ajax.
Max had het heel moeilijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik vons Teze echt heel matig. Rosario in de eerste helft ook.
Wereldspits Hallerquote:Op zondag 10 januari 2021 18:51 schreef Gutanoth het volgende:
Tsja, met paniekaankopen van 22m een gelijkspel eruit getrokken. Best een compliment voor ons
Nee, maar als Zahavi niet struikelt en hem maakt is het slim op een Duitse manier de winst stelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso, PSV heeft de tweede helft alleen tegengehouden. Nauwelijks aangevallen. Ben allang blij met een punt in dit geval.
Idd als je af en toe er eens wat harder ingaat of de bal gewoon wegknalt... hebben we wel vaker last van.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooraf teken je voor een gelijkspel.
Je had gewoon tot de rust de 0-2 vast moeten houden, maar Teze was erg zwak bij Tadic.
En dan ruikt Ajax bloed. Het verschil zat volgens mij veel meer bij de overtuiging van Ajax.
Ben ik het uiteraard mee eens, had ook liever 2-3 gezien bij het laatste fluitsignaal. Helaas struikelde hij wel en gaf Kuipers geen penalty voor die handsbal (terecht dat hij hem niet gaf, maar er zijn vast scheidsrechters die 'm wel geven). 2-2 in Amsterdam is gewoon een prima resultaat. Jammer dat je Ajax terug laat komen, maar er is geen man overboord.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar als Zahavi niet struikelt en hem maakt is het slim op een Duitse manier de winst stelen.
Je speelt tegen Ajax in de Arena. Die voor 22,5 miljoen een spits erbij kopen omdat ze wat blessures hebben en daarom een extra spits nodig hebben.
Omdat we met 0-2 voor stonden is het een bittere pil dat je niet wint, maar over het geheel is een gelijke stand prima.
Fiets zonder wielen legt er 2 inquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:28 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Of 0 voor Zahavi of 22,5 voor Haller. Dat is hetzelfde als een fiets zonder wielen uit de sloot halen of een nieuwe fiets uit de winkel.
Malen was goed he vandaagquote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
Is er los van Vitesse uit al een wedstrijd geweest waarin PSV meer had verdiend?
Heb het idee dat jullie tot nu toe vrij royaal beloond zijn met het aantal punten dat jullie hebben.
Ook PSV krijgt gewoon 3 punten voor een overwinning hoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
Is er los van Vitesse uit al een wedstrijd geweest waarin PSV meer had verdiend?
Heb het idee dat jullie tot nu toe vrij royaal beloond zijn met het aantal punten dat jullie hebben.
Twente. Lullige penalty vanwege een handsbal die een beetje vergelijkbaar was met die vandaag. En daar een scheidsrechter die hem wel gaf (wat op basis van de regels klopt, maar als voetballer doet het pijn).quote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
Ajax net zo goed natuurlijk. Je ziet die tweede goal van PSV gewoon aankomen, omdat Ajax per se wil opbouwen waar het niet kan.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd als je af en toe er eens wat harder ingaat of de bal gewoon wegknalt... hebben we wel vaker last van.
Verklaar vrij royaal, je klinkt een beetje zuur.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
Blijven jinxen Bronson, ouwe trekveer.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Twee nieuwe bandjes erop, maar woensdag ligt de ketting er weer af.
Hey Bronson ouwe rukker, ben je er weerquote:Op zondag 10 januari 2021 18:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Twee nieuwe bandjes erop, maar woensdag ligt de ketting er weer af.
Of PSV begon gewoon sterkquote:Op zondag 10 januari 2021 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was niet zo goed, maar doordat Ajax zwak begon toch keurig 2-2, kan ik we mee leven.
PSV begon in ieder geval met heel aanvallend voetbal. Daar had Ajax geen antwoord op. Tot de 2-0, toen leek PSV het wel best te vinden.quote:
Ik vond die twee aanvallen prima, maar verder speelde psv vrij angstig.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV begon in ieder geval met heel aanvallend voetbal. Daar had Ajax geen antwoord op. Tot de 2-0, toen leek PSV het wel best te vinden.
Als promes de bal op haller teruglegt verlies je gewoon met 3-2,quote:Op zondag 10 januari 2021 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ik het uiteraard mee eens, had ook liever 2-3 gezien bij het laatste fluitsignaal. Helaas struikelde hij wel en gaf Kuipers geen penalty voor die handsbal (terecht dat hij hem niet gaf, maar er zijn vast scheidsrechters die 'm wel geven). 2-2 in Amsterdam is gewoon een prima resultaat. Jammer dat je Ajax terug laat komen, maar er is geen man overboord.
Als Ihattaren vlak voor rust die bal over de grond voorgeeft op Zahavi ipv met een stuit staat het 1-3.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Als promes de bal op haller teruglegt verlies je gewoon met 3-2,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |