En de volgende wedstrijden voor PSV zijn Sparta,Emmen en nog een kutclubquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:43 schreef Ixnay het volgende:
Als Twente nou wint van Ajax dan heb je straks 6 clubs met 35 tot 30 punten bovenaan.
Want de rest van de clubs is vrij dit weekend?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:00 schreef PSVCL het volgende:
is ook wel lastig als je telkens belangrijke spelers mist.
zaterdag alweer naar Sparta zie ik net, lekker knvb
Ajax, Feyenoord en AZ hebben 2x keer oprij meer rustdagenquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want de rest van de clubs is vrij dit weekend?
Ajax speelt morgen en dan zondag weer, dus die hebben nu evenveel rust als PSV hequote:Op woensdag 13 januari 2021 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord en AZ hebben 2x keer oprij meer rustdagen
ajax had vandaag moeten spelen. vreemd dat ze een wedstrijd meer rust krijgen ten opzichte van psvquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax speelt morgen en dan zondag weer, dus die hebben nu evenveel rust als PSV he
Ok ik geef het opquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax had vandaag moeten spelen. vreemd dat ze een wedstrijd meer rust krijgen ten opzichte van psv
Goed dat je dit durft te benoemen ondanks de ingecalculeerde haters die niet wetenquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax had vandaag moeten spelen. vreemd dat ze een wedstrijd meer rust krijgen ten opzichte van psv
Wanneer is Götze weer fit?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En de volgende wedstrijden voor PSV zijn Sparta,Emmen en nog een kutclub
Plus de blessures keren weer terug en MvG is fit..
Nog niks aan de hand uiteindelijk , komt goed
dan moet je nog wel wat door kunnen selecteren en die keeper kan je beter terugsturenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg veel zin in volgend seizoen als de bois zich het vollgas systeem volledig eigen hebben gemaakt. 💪🏿💪🏿💪🏿
Ik heb echt medelijden met de persoon achter Psvclquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord en AZ hebben 2x keer oprij meer rustdagen
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 14 januari 2021 01:16 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met de persoon achter Psvcl
Jouw voorspellingen, pakken niet zo heel best uit...quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En de volgende wedstrijden voor PSV zijn Sparta,Emmen en nog een kutclub
Plus de blessures keren weer terug en MvG is fit..
Nog niks aan de hand uiteindelijk , komt goed
quote:Op maandag 4 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Bang zijn voor dit ajax. zet die kansloze achterhoede van hun onder druk en ze zijn nergens
1-3
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Koppositie pakken vandaagdat overschatte kut az kan er niet veel van en ajax gaat morgen gelijkspelen in Enschede
Als jij bedoel je? Ik heb nog niet vaak iemand gezien die dommer is dan jij, als dat je vraag is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit moet haast toch wel een grap zijn tochof is iemand echt zo tering dom
Dan jij. Goed dat het in tweede instantie wel klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als jij bedoel je? Ik heb nog niet vaak iemand gezien die dommer is dan jij, als dat je vraag is.
Lekker 0.13xg zonder corners/fk’s. Toppertjes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |