Ik hoop dat hij meevalt, maar ik betwijfel of hij Ajax echt een beter maakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had eigenlijk niet bijzonder veel zin in voetbal maar nu met de komst van Haller ben ik toch wel weer nieuwsgierig geworden.
Dit ter info.
Ik heb hem ook te lang niet zien spelen om er echt een oordeel over te hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij meevalt, maar ik betwijfel of hij Ajax echt een beter maakt.
Dick is te vaak positief geweest over Ajax de laatste jaren, dus hij moet weer even bijsturen.quote:
Ja over Ajax is hij wel serieusquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dick is te vaak positief geweest over Ajax de laatste jaren, dus hij moet weer even bijsturen.
Denk dat zelfs Feyenoord-Ajax te vroeg komt voor publiekquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
Moet zeggen dat nu er nog steeds nauwelijks uitzicht is op publiek het me ook meteen een stuk minder kan boeien.
Ben eigenlijk zelfs benieuwder naar PSV - Ajax dan de stadsderby.
Een welverdiende like gegeven.quote:
Volledig wel ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat zelfs Feyenoord-Ajax te vroeg komt voor publiek
Nee die act is echt veel kutterquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog liever een marketing- of kerkact.
Ik drink nu een Coca-Cola zero.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee die act is echt veel kutter
Wat een idioot.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie
Wat is het ook een zielige man.
https://www.nporadio1.nl/(...)i-hebben-uitgezonden
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
Matthijs de Ligt heeft corona
https://www.telegraaf.nl/(...)de-ligt-heeft-corona
[ afbeelding ]
Dagjesvolk gaat morgen 'GOAAAAAL' benoemen op ESPN.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi voor AC milan. Hopelijk gaat juventus nog chokenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gohquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie
Wat is het ook een zielige man.
https://www.nporadio1.nl/(...)i-hebben-uitgezonden
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dagjesvolk gaat morgen 'GOAAAAAL' benoemen op ESPN.
Dan kan Frenkie niet achterblijven eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Matthijs van Nieuwkerk ook al vandaag.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had Zippy ook al gepostquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk ook al vandaag.
Weet je zeker dat het Akwasi is?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:11 schreef Scrummie het volgende:
Tering, dat interview van Akwasi, dat begint al fan-tas-tisch. Direct de slachtofferrol in, wat een achterlijke mongool.
Wat had hij nu weer?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
De transformatie van Sjek op twitter naar een rechtsgekkie in de kast is behoorlijk vermakelijk.
Zeg maar pikzwart.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat had hij nu weer?
Ik weet wel dat hij Femke Halsema HAAT.
quote:
Ja het is echt een boomerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Op twitter is hij vaak echt zo'n zure opa.
Akwasi is denk ik de persoon waar ik de grootste hekel aan heb gekregen in 2020. Wat een enorme teringdebiel is dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:11 schreef Scrummie het volgende:
Tering, dat interview van Akwasi, dat begint al fan-tas-tisch. Direct de slachtofferrol in, wat een achterlijke mongool. En dan 2 seconden later; 'maar ik ben niet iemand die klaagt'. Die gast is echt helemaal gek geworden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk hoe Akwasi iedereen op stang jaagt zonder dat ik ooit een bericht/filmpje over hem hoor.
Akwasi pakt laptops Radio 1 af en dwingt journalist opname te wissen na vraag over Dam-speechquote:
Dat is wel knap aangezien hij echt mokervaak in de media is geweest.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk hoe Akwasi iedereen op stang jaagt zonder dat ik ooit een bericht/filmpje over hem hoor.
Probeer je nu een wig te drijven tussen Stijn en mij?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
Tokkie @:Caland opent de aanval op deugmens @:El-Stinho
Het is vooral jammer dat ie zoveel media-aandacht krijgt, het is overduidelijk een randdebiel die voor veel polarisatie zorgt. Alleen de naam Akwasi betekent veel clicks en reacties dus iedere scheet van hem komt online te staanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Akwasi is denk ik de persoon waar ik de grootste hekel aan heb gekregen in 2020. Wat een enorme teringdebiel is dat.
Misschien wilde hij alleen even wat kleding fatsoeneren.quote:
Wordt Henk soms niet meer uitgenodigd voor Rondo?quote:
quote:Henk Spaan heeft geretweet
Nadia Bouras
@NadiaBouras
·
1 u
Jack van G. is een islamofobe, seksistische eikel.
Dat was Keulen, toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die dacht dat er dezelfde traditie heerste als in Stuttgart
Wat is een meme?quote:
Dit mag ook wel in COR.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Balen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:52 schreef Leonos het volgende:
GAM / Among us! discord voor FOK!kers #3 VOL=VOL
Te laat, jammer jongens.
Mad, jellyquote:
Ik denk dat hij eerder nog in een musical gaat spelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
Ik hoop niet dat Sjek tot de meest boomeresque oplossing gaat komen, het verwijderen van twitter
Prima vermaak wel
Het is bepaald niet de avond van ome Sjek.quote:
Wat moeten we met Jack aan? Verzorgingstehuis, mobiel afpakken?quote:
Ik zou het erg mooi vinden als Omniworld niet in de eredivisie komt. Wat mij betreft mag men in Almere allemaal corona krijgen.quote:
Eensquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het erg mooi vinden als Omniworld niet in de eredivisie komt. Wat mij betreft mag men in Almere allemaal corona krijgen.
Maar dan blijven de kroegen in Almere dichtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het erg mooi vinden als Omniworld niet in de eredivisie komt. Wat mij betreft mag men in Almere allemaal corona krijgen.
lol @Zipportalquote:Op zaterdag 9 januari 2021 04:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur maar een mail naar admin@fok.nl.
Lekker hoor. Graag pics van visje.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:59 schreef tong80 het volgende:
Zo m'n zaterdagse visje halen, en effe bijkletsen qua laatste roddels.
We zitten in lockdown hansquote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:59 schreef tong80 het volgende:
Zo m'n zaterdagse visje halen, en effe bijkletsen qua laatste roddels.
Ik ben benieuwd hoeveel stemmen dit gaat opleveren.quote:
quote:De vissen worden er versnipperd, vermalen of verhakseld. Dat doet je pijn als visliefhebber
Bjorn van Beurden, Ons Genoegen uit Oss
Volgens de Raad van State was ‘de beleidsregel niet voldoende in de wet verankerd’.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijven-gaan~ac436d65/
[..]
Bjorn slaat de vissen gewoon liever met een stuk metaal meermaals door de lippen
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:00 schreef onlogisch het volgende:
Humor om te lachen.
Mijn goede vriend @:Caland vindt dit vast vermakelijk.
Vattenfall is echt een smerig ebolabedrijfquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijven-gaan~ac436d65/
[..]
Bjorn slaat de vissen gewoon liever met een stuk metaal meermaals door de lippen
Like gezet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:03 schreef Zipportal het volgende:
Even een Nice plaatje gepost. Dit keer zonder mentions hopelijk blijft hij dan wel staan.
NWS / Lerares(25) verdacht van verkrachting leerling (15)
Zijn de nieuwe bewoners een aanwinst?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat.
De livestreams zijn wel leuk af en toe.
Ik vind van wel. René is wel een vlotte kerel. Zoe en Jill zijn wel nice. Hoewel Jill volgens mij een beetje dom is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe bewoners een aanwinst?
Is Jill die donkere of die blonde?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind van wel. René is wel een vlotte kerel. Zoe en Jill zijn wel nice. Hoewel Jill volgens mij een beetje dom is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:15 schreef fetX het volgende:
Ben toch wel weer nieuwsgierig gemaakt door die nieuwe bewoners.
En Theo is toch wel een baasje.Theo is @CalandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is deze post dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / Bayern in de clinch met Zirkzee en zet hem bij de belofte
0 reacties op de act. @:kingroland
ik kan ook niet naar hem kijken zonder jumbo te zien dus daarom ook geen undercover gekekenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom kom ik overal weer de altijd vervelende Frank Lammers tegen die zich zo graag wil profileren als PSV-fan? Ik haat die vetzak.
Jill is die blonde.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Jill die donkere of die blonde?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind van wel. René is wel een vlotte kerel. Zoe en Jill zijn wel nice. Hoewel Jill volgens mij een beetje dom is.
Echt zo'n vermoeiende man die al zijn vrienden die voor Ajax zijn gaat appen als ze een keer toevallig winnen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan ook niet naar hem kijken zonder jumbo te zien dus daarom ook geen undercover gekeken
Ik heb al 1 doekje zelf betaald a 80 en aan 1 meegedaan voor een tientje ofzo. Geld groeit me verdomme niet op mijn rug.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef fetX het volgende:
User @:caland en moderator @:onlogisch moeten even naar het Feyenoordtopic. We hebben geld van ze nodig.
De Markt (Mert) is er gewoon. Truus.quote:
Gereageerd maat.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef fetX het volgende:
User @:caland en moderator @:onlogisch moeten even naar het Feyenoordtopic. We hebben geld van ze nodig.
Al besproken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt beter geen taser in je broek stoppen.
[ twitter ]
Zes minuten te laat, maar ik doe mee met een ondeugende dubbele.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik vind het tijd voor koffie
@:ggmm @:jojoortje @:buitendam
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Als dit de daadwerkelijke doodsoorzaak is dan heb ik er respect voor. Wat een top manier om heen te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Mijn moeder van 80 had het vorige maand. Was op het randje.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Loopneus, reuk en smaak weg, verder prima. Maar wel al twee weken symptomatisch.
Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat Martin Ros is overleden aan covid-19 vorige maand.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 80 had het vorige maand. Was op het randje.
84 jaar. Prima leeftijd om heen te gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat Martin Ros is overleden aan covid-19 vorige maand.
83.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
84 jaar. Prima leeftijd om heen te gaan.
Hoorde je het op radio1? Zijn opvolger doet het goed als recensent.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat Martin Ros is overleden aan covid-19 vorige maand.
Hij was al ziek natuurlijk.quote:
Nee, ik ben inmiddels alweer vergeten hoe ik erachter kwam.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoorde je het op radio1? Zijn opvolger doet het goed als recensent.
Goed ideequote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor koffie jongens
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer
Ik haal ze wel eens door elkaar. Nieuw boek van Thomas Ross werd vanochtend toevallig besproken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
O ja ik weet het alweer.
Ik kreeg een boek binnen van Tomas Ross en toen dacht ik laat ik Martin Ros ook maar meteen even erbij Google'n.
Ik heb Schaduwen uit Gethsemane gekocht, over de moord op vier Nederlandse journalisten in 1982 in El Salvador.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haal ze wel eens door elkaar. Nieuw boek van Thomas Ross werd vanochtend toevallig besproken.
Advocaat niveau 1.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Het lezen van boeken is voor het slag mens nerd, nerd afgekeurd is mij als mbo'er geleerd.
Stoer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Het lezen van boeken is voor het slag mens nerd, nerd afgekeurd is mij als mbo'er geleerd.
Zelfs ik lees boeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee nee, niet eens.quote:
Enige 'sport' boekjes die ik heb gelezen zijn die van Gijp en Boe Boe Boerebach.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar geen sportbiografieen zijn dan kun je nog beter afgekeurd zijn.
Koffietafelboek van Wim van Hanegem because WE LOVE YOU WILLEM WE DO, WE LOVE U WILLEM, WE DO.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee nee, niet eens.
Ik was ooit 'fan' van Karin Slaughter boeken. Domme thrillers dus, dus die grap kan je nog maken.
Ik had ook al besloten dat het mijn laatste reactie was.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik je toch aan het dwingen te posten in kingflopland zijn topic.
Nu stop ik wel overigens
Die lees ik graag. Die van Dennis Rodman is de leukste.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haal het einde van dat soort boeken niet. Het gevoel van waar ben ik mee bezig en wat boeit mij deze persoon neemt snel de overhand.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die lees ik graag. Die van Dennis Rodman is de leukste.
Er zitten dan ook veel slechte tussen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haal het einde van dat soort boeken niet. Het gevoel van waar ben ik mee bezig en wat boeit mij deze persoon neemt snel de overhand.
Tering, Roya2faces lijkt me nog niet volledig afgetraind.quote:
En toch een transfer naar Spanjequote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tering, Roya2faces lijkt me nog niet volledig afgetraind.
3e divisie dacht ik?quote:
3 kilo maar en dat enkel omdat zijn tantes erg goed koken rond kerstquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tering, Roya2faces lijkt me nog niet volledig afgetraind.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 kilo maar en dat enkel omdat zijn tantes erg goed koken rond kerst
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo voelde ik me vandaag tijdens het hardlopen.
je moeder is ook een actquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / Bayern in de clinch met Zirkzee en zet hem bij de belofte
0 reacties op de act. @:kingroland
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al twintig jaar verhuizing na verhuizing neem ik die zooi mee.
Hier friet met bami-blok. Althans dat dacht ik. Ik ga even terug om te vragen waar de bami is. 100 meter hier vandaan. Dus effe snel.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Nasi met Rendang, Sambal Goreng boontjes en Sambal goreng telor. @:Drizzt_Dourden
En een ketel bockbier.
Hallo vriendquote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier friet met bami-blok. Althans dat dacht ik. Ik ga even terug om te vragen waar de bami is. 100 meter hier vandaan. Dus effe snel.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al twintig jaar verhuizing na verhuizing neem ik die zooi mee.
Mooi hoor, nooit weg doen. Was zelf geen echte fan ofzoiets, maar die eerste twee albums waren genieten.
Ik ben na de derde cd ook afgehaakt, maar was toen top.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi hoor, nooit weg doen. Was zelf geen echte fan ofzoiets, maar die eerste twee albums waren genieten.
Ik dacht dat hier alleen pubers naar keken.quote:
Slaap lekker KingRolandquote:Op zondag 10 januari 2021 00:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga slapen morgen weer vroeg op voor kerk
Ik dacht vechain filmpje, maar hier klik ik niet opquote:
Voetbal International Live is per ingang van 11 januari wekelijks op maandag om 16.00 uur te bekijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
Is dat showtje van KeesGod gestopt? @:maxi-mus @:el-stinho
Walgelijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal International Live is per ingang van 11 januari wekelijks op maandag om 16.00 uur te bekijken.
quote:Op zondag 10 januari 2021 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Hier een foto van 3 vlinders:
[ afbeelding ]
Want het is #januarivlindermaand!
Dus het is alleen voor Drizzt een ochtendshow? Wanbeleid.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal International Live is per ingang van 11 januari wekelijks op maandag om 16.00 uur te bekijken.
Klinkt niet geheel als iets negatiefs.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:29 schreef Tjacka het volgende:
goedemorgen
normaal was dit een van de leukste dagen van het jaar
nu is het gewoon zondag
Hopelijk kan dit filmpje je wat opvrolijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:29 schreef Tjacka het volgende:
goedemorgen
normaal was dit een van de leukste dagen van het jaar
nu is het gewoon zondag
JA WELquote:Op zondag 10 januari 2021 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt niet geheel als iets negatiefs.
NEE IK BEN WIT HEETquote:Op zondag 10 januari 2021 11:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk kan dit filmpje je wat opvrolijken.
カワウソã•ãら 2人ã¨åŒæ™‚ã«éŠã‚“ã§ãŸã‚‰çŒ«ãŒã‚«ãƒ¯ã‚¦ã‚½ã«ã¡ã‚‡ã£ã‹ã„出ã—å§‹ã‚㟠Play with otter and cat at once
@:coco @:lenny_leonard
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
NEE IK BEN WIT HEET
VOETBAL IS VOOR SUPPORTERS
TEGEN HET MODERNE VOETBAL
TEGEN HET CORONA VOETBAL
GEEF AJAX ZIJN GEZICHT TERUG
dat kan nog steeds al moet je dan wel doordrinkenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JA WEL
NORMAAL STAPTE IK NU IN DE METRO NAAR HET CENTRUM EN WAS IK AL DRONKEN OM 1 UUR VERDOMME
KUT CORONA
Naar maandag, zodat ze de wedstrijden kunnen nabespreken en het werd vaak maandag bekeken bleek uit de cijfers dus dan vonden ze een voorbeschouwing van de zondag een beetje nutteloos.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
Is dat showtje van KeesGod gestopt? @:maxi-mus @:el-stinho
Heb je dat NOS interview met Ten Hag gezien?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naar maandag, zodat ze de wedstrijden kunnen nabespreken en het werd vaak maandag bekeken bleek uit de cijfers dus dan vonden ze een voorbeschouwing van de zondag een beetje nutteloos.
Met Joepie?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je dat NOS interview met Ten Hag gezien?
Zoveel cringe hè.
Die ja. Echt, ik word er bijna onpasselijk van zo ongemakkelijk is het.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Joepie?
Nee, ik sla die interviews van Ten Hag graag over.
Mijn zoon ( 8 jaar ) is hier enorm fan van.quote:
Helaas geklikt. Is die man zo rijk door YouTube?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn zoon ( 8 jaar ) is hier enorm fan van.
Donderdag. Ik heb net mijn eerste note ooit in VBL gezet. Gefeliciteerd daarmee.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:33 schreef Tjacka het volgende:
sinds wanneer is moderator @:lenny_leonard moderator
@GGMM had het mij beloofdquote:Op zondag 10 januari 2021 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Donderdag. Ik heb net mijn eerste note ooit in VBL gezet. Gefeliciteerd daarmee.
Oh ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:ggmm had het mij beloofd
wat een uilskuiken
In dat geval hoop ik dat skysheriff nog wel even mod blijft.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou ja beloofd, ik zei dat je geschikt was voor vbl
Maar dat was als iemand weg zou gaan. Dit kwam even tussendoor. Dat staat er los van en geldt nog steeds
Goeie uitlegWat is Feyenoord slecht he?
Vreemd dat jij genegeerd blijft als ervaren rot in het vak.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
@:skysherrif is de beste mod. Misschien kan hij ook COR erbij gaan doen
Ik denk dat ik het goed zou doen op CORquote:Op zondag 10 januari 2021 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreemd dat jij genegeerd blijft als ervaren rot in het vak.
wtf is ditquote:Op zondag 10 januari 2021 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat skysheriff nog wel even mod blijft.
ik kijk daar niet naarquote:Op zondag 10 januari 2021 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou ja beloofd, ik zei dat je geschikt was voor vbl
Maar dat was als iemand weg zou gaan. Dit kwam even tussendoor. Dat staat er los van en geldt nog steeds
Goeie uitlegWat is Feyenoord slecht he?
Ze hebben iemand goed boos gemaaktquote:Op zondag 10 januari 2021 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Verdacht pakket gevonden bij Poolse supermarkt in Aalsmeer, EOD aanwezig - https://nos.nl/l/2363775
De nieuwe EOD-goden is uit![]()
@:zipportal
Mooi een paar broodjes onschadelijk gemaakt.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Verdacht pakket gevonden bij Poolse supermarkt in Aalsmeer, EOD aanwezig - https://nos.nl/l/2363775
De nieuwe EOD-goden is uit![]()
@:zipportal
lolquote:Op zondag 10 januari 2021 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi een paar broodjes onschadelijk gemaakt.
Heb je al iemand een ban aangenaaid?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Donderdag. Ik heb net mijn eerste note ooit in VBL gezet. Gefeliciteerd daarmee.
Ook zin om smerig #viesdik te eten dus ik mijd de supermarkt.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:41 schreef tong80 het volgende:
De zelf gemaakte shoarmaschotel met kibbelingsaus was weer eens heerlijk.![]()
Normaal eet ik gezond. Maar op zondag is het uitzonderingendag.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook zin om smerig #viesdik te eten dus ik mijd de supermarkt.
De resultaten onder Magic Dick blijven wel prima.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:28 schreef DonRaja het volgende:
Zo slecht spelen en dan nog niet uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap.
Deze twee hebben dezelfde humor @Zipportalquote:Op zondag 10 januari 2021 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lol
Irakees had geen zin om vroeg op te staan om de leverantie aan te nemen
Bommen op Polen.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze twee hebben dezelfde humor @:zipportal
Dit moet op een misverstand berusten! Wie is de moddereter daar?quote:Op zondag 10 januari 2021 15:53 schreef aTypisch het volgende:
ik heb een ban in BTC jongens
WANBELEID
Gewoon een gevalletje van jaloezie dus. Wat een misselijk volk daarquote:Op zondag 10 januari 2021 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
een van de gevallen users die beter gewoon bitcoin had kunnen kopen dan op de adviezen van de moderators daar af te gaan:
[..]
lekker geld verloren terwijl bitcoin op all time highs staat
genot
quote:Op zondag 10 januari 2021 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een gevalletje van jaloezie dus. Wat een misselijk volk daar
Genotquote:Op zondag 10 januari 2021 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
een van de gevallen users die beter gewoon bitcoin had kunnen kopen dan op de adviezen van de moderators daar af te gaan:
[..]
lekker geld verloren terwijl bitcoin op all time highs staat
genot
nou er is zoiets als defi op ethereum, daar kun je tokens maken en dan vergokken in smart contractsquote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap heel weinig van deze meme.
Lachen, vooral bij Elon Musk zal het aankomen.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nou er is zoiets als defi op ethereum, daar kun je tokens maken en dan vergokken in smart contracts
sommigen verdiende daar geld mee
en toen bitcoiners daar niet aan meededen werd er ''have fun staying poor'' gezegd
en nu bitcoin zo goed gaat hebben zij dat weer overgenomen als meme
dus nu worden bitcoin criticasters en mensen als elon musk op twitter volgespamt met Have fun staying poor memes
geen dank voor deze uitleg
Die moet hier wel slapeloze nachten van hebben.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lachen, vooral bij Elon Musk zal het aankomen.
als hij niet overstapt welquote:Op zondag 10 januari 2021 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lachen, vooral bij Elon Musk zal het aankomen.
DAT IS DE GRAP HEquote:Op zondag 10 januari 2021 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die moet hier wel slapeloze nachten van hebben.
Dan keuvelen we gewoon hier verder over BTC en zulks, toch?quote:Op zondag 10 januari 2021 15:53 schreef aTypisch het volgende:
ik heb een ban in BTC jongens
WANBELEID
Het is echt zo, NOS bericht is erop aangepastquote:Op zondag 10 januari 2021 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze twee hebben dezelfde humor @:zipportal
neenquote:Op zondag 10 januari 2021 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan keuvelen we gewoon hier verder over BTC en zulks, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |