Ik dacht dat hier alleen pubers naar keken.quote:
Slaap lekker KingRolandquote:Op zondag 10 januari 2021 00:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga slapen morgen weer vroeg op voor kerk
Ik dacht vechain filmpje, maar hier klik ik niet opquote:
Voetbal International Live is per ingang van 11 januari wekelijks op maandag om 16.00 uur te bekijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
Is dat showtje van KeesGod gestopt? @:maxi-mus @:el-stinho
Walgelijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal International Live is per ingang van 11 januari wekelijks op maandag om 16.00 uur te bekijken.
quote:Op zondag 10 januari 2021 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Hier een foto van 3 vlinders:
[ afbeelding ]
Want het is #januarivlindermaand!
Dus het is alleen voor Drizzt een ochtendshow? Wanbeleid.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal International Live is per ingang van 11 januari wekelijks op maandag om 16.00 uur te bekijken.
Klinkt niet geheel als iets negatiefs.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:29 schreef Tjacka het volgende:
goedemorgen
normaal was dit een van de leukste dagen van het jaar
nu is het gewoon zondag
Hopelijk kan dit filmpje je wat opvrolijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:29 schreef Tjacka het volgende:
goedemorgen
normaal was dit een van de leukste dagen van het jaar
nu is het gewoon zondag
JA WELquote:Op zondag 10 januari 2021 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt niet geheel als iets negatiefs.
NEE IK BEN WIT HEETquote:Op zondag 10 januari 2021 11:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk kan dit filmpje je wat opvrolijken.
γ«γ―γ¦γ½γγγ 2δΊΊγ¨εζγ«ιγγ§γγη«γγ«γ―γ¦γ½γ«γ‘γγ£γγεΊγε§γγ Play with otter and cat at once
@:coco @:lenny_leonard
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
NEE IK BEN WIT HEET
VOETBAL IS VOOR SUPPORTERS
TEGEN HET MODERNE VOETBAL
TEGEN HET CORONA VOETBAL
GEEF AJAX ZIJN GEZICHT TERUG
dat kan nog steeds al moet je dan wel doordrinkenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JA WEL
NORMAAL STAPTE IK NU IN DE METRO NAAR HET CENTRUM EN WAS IK AL DRONKEN OM 1 UUR VERDOMME
KUT CORONA
Naar maandag, zodat ze de wedstrijden kunnen nabespreken en het werd vaak maandag bekeken bleek uit de cijfers dus dan vonden ze een voorbeschouwing van de zondag een beetje nutteloos.quote:Op zondag 10 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
Is dat showtje van KeesGod gestopt? @:maxi-mus @:el-stinho
Heb je dat NOS interview met Ten Hag gezien?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naar maandag, zodat ze de wedstrijden kunnen nabespreken en het werd vaak maandag bekeken bleek uit de cijfers dus dan vonden ze een voorbeschouwing van de zondag een beetje nutteloos.
Met Joepie?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je dat NOS interview met Ten Hag gezien?
Zoveel cringe hθ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |