De Markt (Mert) is er gewoon. Truus.quote:
Gereageerd maat.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef fetX het volgende:
User @:caland en moderator @:onlogisch moeten even naar het Feyenoordtopic. We hebben geld van ze nodig.
Al besproken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt beter geen taser in je broek stoppen.
[ twitter ]
Zes minuten te laat, maar ik doe mee met een ondeugende dubbele.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
Ik vind het tijd voor koffie
@:ggmm @:jojoortje @:buitendam
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Als dit de daadwerkelijke doodsoorzaak is dan heb ik er respect voor. Wat een top manier om heen te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Mijn moeder van 80 had het vorige maand. Was op het randje.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Loopneus, reuk en smaak weg, verder prima. Maar wel al twee weken symptomatisch.
Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat Martin Ros is overleden aan covid-19 vorige maand.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder van 80 had het vorige maand. Was op het randje.
84 jaar. Prima leeftijd om heen te gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat Martin Ros is overleden aan covid-19 vorige maand.
83.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
84 jaar. Prima leeftijd om heen te gaan.
Hoorde je het op radio1? Zijn opvolger doet het goed als recensent.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat Martin Ros is overleden aan covid-19 vorige maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |