Die ja. Echt, ik word er bijna onpasselijk van zo ongemakkelijk is het.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Joepie?
Nee, ik sla die interviews van Ten Hag graag over.
Mijn zoon ( 8 jaar ) is hier enorm fan van.quote:
Helaas geklikt. Is die man zo rijk door YouTube?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn zoon ( 8 jaar ) is hier enorm fan van.
Donderdag. Ik heb net mijn eerste note ooit in VBL gezet. Gefeliciteerd daarmee.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:33 schreef Tjacka het volgende:
sinds wanneer is moderator @:lenny_leonard moderator
@GGMM had het mij beloofdquote:Op zondag 10 januari 2021 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Donderdag. Ik heb net mijn eerste note ooit in VBL gezet. Gefeliciteerd daarmee.
Oh ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:ggmm had het mij beloofd
wat een uilskuiken
In dat geval hoop ik dat skysheriff nog wel even mod blijft.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou ja beloofd, ik zei dat je geschikt was voor vbl
Maar dat was als iemand weg zou gaan. Dit kwam even tussendoor. Dat staat er los van en geldt nog steeds
Goeie uitlegWat is Feyenoord slecht he?
Vreemd dat jij genegeerd blijft als ervaren rot in het vak.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
@:skysherrif is de beste mod. Misschien kan hij ook COR erbij gaan doen
Ik denk dat ik het goed zou doen op CORquote:Op zondag 10 januari 2021 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreemd dat jij genegeerd blijft als ervaren rot in het vak.
wtf is ditquote:Op zondag 10 januari 2021 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat skysheriff nog wel even mod blijft.
ik kijk daar niet naarquote:Op zondag 10 januari 2021 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou ja beloofd, ik zei dat je geschikt was voor vbl
Maar dat was als iemand weg zou gaan. Dit kwam even tussendoor. Dat staat er los van en geldt nog steeds
Goeie uitlegWat is Feyenoord slecht he?
Ze hebben iemand goed boos gemaaktquote:Op zondag 10 januari 2021 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Verdacht pakket gevonden bij Poolse supermarkt in Aalsmeer, EOD aanwezig - https://nos.nl/l/2363775
De nieuwe EOD-goden is uit![]()
@:zipportal
Mooi een paar broodjes onschadelijk gemaakt.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Verdacht pakket gevonden bij Poolse supermarkt in Aalsmeer, EOD aanwezig - https://nos.nl/l/2363775
De nieuwe EOD-goden is uit![]()
@:zipportal
lolquote:Op zondag 10 januari 2021 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi een paar broodjes onschadelijk gemaakt.
Heb je al iemand een ban aangenaaid?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Donderdag. Ik heb net mijn eerste note ooit in VBL gezet. Gefeliciteerd daarmee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |