Vattenfall is echt een smerig ebolabedrijfquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijven-gaan~ac436d65/
[..]
Bjorn slaat de vissen gewoon liever met een stuk metaal meermaals door de lippen
Like gezet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:03 schreef Zipportal het volgende:
Even een Nice plaatje gepost. Dit keer zonder mentions hopelijk blijft hij dan wel staan.
NWS / Lerares(25) verdacht van verkrachting leerling (15)
Zijn de nieuwe bewoners een aanwinst?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat.
De livestreams zijn wel leuk af en toe.
Ik vind van wel. René is wel een vlotte kerel. Zoe en Jill zijn wel nice. Hoewel Jill volgens mij een beetje dom is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe bewoners een aanwinst?
Is Jill die donkere of die blonde?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind van wel. René is wel een vlotte kerel. Zoe en Jill zijn wel nice. Hoewel Jill volgens mij een beetje dom is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:15 schreef fetX het volgende:
Ben toch wel weer nieuwsgierig gemaakt door die nieuwe bewoners.
En Theo is toch wel een baasje.Theo is @CalandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is deze post dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / Bayern in de clinch met Zirkzee en zet hem bij de belofte
0 reacties op de act. @:kingroland
ik kan ook niet naar hem kijken zonder jumbo te zien dus daarom ook geen undercover gekekenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom kom ik overal weer de altijd vervelende Frank Lammers tegen die zich zo graag wil profileren als PSV-fan? Ik haat die vetzak.
Jill is die blonde.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Jill die donkere of die blonde?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind van wel. René is wel een vlotte kerel. Zoe en Jill zijn wel nice. Hoewel Jill volgens mij een beetje dom is.
Echt zo'n vermoeiende man die al zijn vrienden die voor Ajax zijn gaat appen als ze een keer toevallig winnen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan ook niet naar hem kijken zonder jumbo te zien dus daarom ook geen undercover gekeken
Ik heb al 1 doekje zelf betaald a 80 en aan 1 meegedaan voor een tientje ofzo. Geld groeit me verdomme niet op mijn rug.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:59 schreef fetX het volgende:
User @:caland en moderator @:onlogisch moeten even naar het Feyenoordtopic. We hebben geld van ze nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |