Dan kan Frenkie niet achterblijven eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
Matthijs de Ligt heeft corona
https://www.telegraaf.nl/(...)de-ligt-heeft-corona
[ afbeelding ]
Matthijs van Nieuwkerk ook al vandaag.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Zipportal het volgende:
Matthijs de Ligt heeft corona
https://www.telegraaf.nl/(...)de-ligt-heeft-corona
[ afbeelding ]
Dat had Zippy ook al gepostquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk ook al vandaag.
Weet je zeker dat het Akwasi is?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:11 schreef Scrummie het volgende:
Tering, dat interview van Akwasi, dat begint al fan-tas-tisch. Direct de slachtofferrol in, wat een achterlijke mongool.
Wat had hij nu weer?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
De transformatie van Sjek op twitter naar een rechtsgekkie in de kast is behoorlijk vermakelijk.
Zeg maar pikzwart.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat had hij nu weer?
Ik weet wel dat hij Femke Halsema HAAT.
quote:
Ja het is echt een boomerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Op twitter is hij vaak echt zo'n zure opa.
Akwasi is denk ik de persoon waar ik de grootste hekel aan heb gekregen in 2020. Wat een enorme teringdebiel is dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:11 schreef Scrummie het volgende:
Tering, dat interview van Akwasi, dat begint al fan-tas-tisch. Direct de slachtofferrol in, wat een achterlijke mongool. En dan 2 seconden later; 'maar ik ben niet iemand die klaagt'. Die gast is echt helemaal gek geworden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk hoe Akwasi iedereen op stang jaagt zonder dat ik ooit een bericht/filmpje over hem hoor.
Akwasi pakt laptops Radio 1 af en dwingt journalist opname te wissen na vraag over Dam-speechquote:
Dat is wel knap aangezien hij echt mokervaak in de media is geweest.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk hoe Akwasi iedereen op stang jaagt zonder dat ik ooit een bericht/filmpje over hem hoor.
Probeer je nu een wig te drijven tussen Stijn en mij?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:45 schreef onlogisch het volgende:
Tokkie @:Caland opent de aanval op deugmens @:El-Stinho
Het is vooral jammer dat ie zoveel media-aandacht krijgt, het is overduidelijk een randdebiel die voor veel polarisatie zorgt. Alleen de naam Akwasi betekent veel clicks en reacties dus iedere scheet van hem komt online te staanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Akwasi is denk ik de persoon waar ik de grootste hekel aan heb gekregen in 2020. Wat een enorme teringdebiel is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |