Fair enough. NL banken gaan er ook wel achter komen als je het in meerdere keren doet... Misschien wat spreiden over buitenlandse rekeningen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:34 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Toch beetje bang om zo'n groot bedrag in 1x te laten uitbetalen naar mn bank. Dat er dan allerlei alarmbellen afgaan en het gerapporteerd wordt. Ik woon namelijk niet in NL, waar het gewoon als vermogen wordt gezien. Dat geld stamde namelijk van eerder verkochte bitcoins.
Ik heb in de vorige bullrun flink laten uitbetalen. Dat ging zonder problemen. Pas toen ik het geld ging gebruiken om mijn hypotheek af te lossen moest ik vragen beantwoorden. Dat liep er overigens erop uit dat ik ze eerst wat dingen moest leren, over BTC en alts, dat die niet per se dezelfde koersbewegingen maken, dat er verschillende exchanges en verhandelde coin-pairs zijn etc. De mevrouw met wie ik sprak ging er namelijk vanuit dat je met euro's Bitcoin koopt, en dat je ze dan alleen ooit weer voor euro's kon omwisselen, want ze kende Bitonic maar dat was het dan ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:50 schreef Piva het volgende:
[..]
Fair enough. NL banken gaan er ook achter kopen als je het in meerdere keren doet... Misschien wat spreiden over buitenlandse rekeningen?
Ja ik heb wel mn strategieen daarover.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:50 schreef Piva het volgende:
[..]
Fair enough. NL banken gaan er ook wel achter komen als je het in meerdere keren doet... Misschien wat spreiden over buitenlandse rekeningen?
Op verzoek doen ze dat, ja. Daar is geen court order voor nodig maar een simpel verzoek van de belastingdienst in het land waar je woont.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:09 schreef Mister1984 het volgende:
Weten jullie overigens of exchanges zoals Coinbase, Kraken en Bitstamp echt actief rapporten en gegevens doorsturen naar Belastingdiensten in verschillende landen? Lijkt me niet he? Dan wordt het wel heel veel werk voor ze.
Ik heb dit soort vragen meermalen gesteld aan ze maar ze komen steeds met wat vage antwoorden.
Kan ik ervan uitgaan dat ze alleen data doorsturen naar instanties als daar echt een court order voor klaarkligt?
Als mijn winst maar een paar honderd is wel jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:15 schreef fathank het volgende:
Je bent ook wel een knieperd als je moeilijk doet over een paar honderd piek VRH, mits belastingplichtig in Nederland
Welke vragen? Je moet officieel gezien alles opgeven aan de belasting. Box3. Screenshot op 1 januari 00.00 uur van je portefeuille en klaar. Als ik dan mijn spaargeld met bitcoin heb opgebouwd heeft mijn hypotheek verstrekker verder niets mee te maken. Als ik maar niet meer dan 10% aflos om een boete te voorkomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige bullrun flink laten uitbetalen. Dat ging zonder problemen. Pas toen ik het geld ging gebruiken om mijn hypotheek af te lossen moest ik vragen beantwoorden. Dat liep er overigens erop uit dat ik ze eerst wat dingen moest leren, over BTC en alts, dat die niet per se dezelfde koersbewegingen maken, dat er verschillende exchanges en verhandelde coin-pairs zijn etc. De mevrouw met wie ik sprak ging er namelijk vanuit dat je met euro's Bitcoin koopt, en dat je ze dan alleen ooit weer voor euro's kon omwisselen, want ze kende Bitonic maar dat was het dan ook.
dan hoeft dat toch ook niet johquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als mijn winst maar een paar honderd is wel ja
Maar waarom zouden ze dat doen? Ze zijn er niet toe verplicht en het levert ze alleen maar wantrouwen van klanten op, als die horen dat er verhalen rondgaan op fora dat iemand zonder court order ff gerapporteerd is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Op verzoek doen ze dat, ja. Daar is geen court order voor nodig maar een simpel verzoek van de belastingdienst in het land waar je woont.
Wat heeft Veiligheidsregio Haaglanden hiermee te maken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:15 schreef fathank het volgende:
Je bent ook wel een knieperd als je moeilijk doet over een paar honderd piek VRH, mits belastingplichtig in Nederland
Banken zijn verplicht om anti-witwasrichtlijnen (AML) te implementeren. De meldplicht voor "ongebruikelijke transacties" is een bekende, maar het komt erop neer dat als er een vermoeden kan zijn dat een transactie gedaan wordt met zwart geld, dat een bank dan verplicht is de herkomst te onderzoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Welke vragen? Je moet officieel gezien alles opgeven aan de belasting. Box3. Screenshot op 1 januari 00.00 uur van je portefeuille en klaar. Als ik dan mijn spaargeld met bitcoin heb opgebouwd heeft mijn hypotheek verstrekker verder niets mee te maken. Als ik maar niet meer dan 10% aflos om een boete te voorkomen.
Of heb ik het mis?
De partijen die je nu noemt spelen graag volgens de regels. Die delen al (actief) data met belastingdiensten, dat publiceren ze vaak ook: de aantallen e.d.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:10 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dat doen? Ze zijn er niet toe verplicht en het levert ze alleen maar wantrouwen van klanten op, als die horen dat er verhalen rondgaan op fora dat iemand zonder court order ff gerapporteerd is.
Natuurlijk, sommigen zullen zeggen als je niks fout doet heb je niks te verbergen....maar ik zou niet weten waarom Coinbase een Belastingdienst een pleziertje moet doen. Bovendien levert het ze veel extra werk op want er zijn wel 300 landen in de wereld die allemaal afzonderling verzoeken kunnen indienen.
Overigens woon ik zelf niet in NL, maar heb wel mn Nederlandse paspoort en ouders adres gebruikt bij de exchanges. Dus als er al een verzoek komt dan zal dat van de verkeerde Belastingdienst zijn
De regels zijn juist dat ze alleen bij court orders dingen hoeven te delen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De partijen die je nu noemt spelen graag volgens de regels. Die delen al (actief) data met belastingdiensten, dat publiceren ze vaak ook: de aantallen e.d.
succes
Je eerlijkheid en nederigheid spreken al in je voordeel. Veel mensen denken al snel dat ze het helemaal snappen terwijl ze het niet snappen. Bitcoin is zeer technisch en iets wat nog niet eerder bestaan in zijn soort, maar wel veel raakvlakken heeft met bestaande dingen, waardoor het zowel moeilijk als verwarrend is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:18 schreef n__n het volgende:
Ik zit m'n hoofd toch een beetje te breken om hoe dit allemaal precies werkt. Dus, stel je hebt bijv. Coinbase, bewaren zij dan feitelijk jouw bitcoins op hun server oid, terwijl je ze dus ook fysiek op je computer kunt hebben staan? Ik weet niet of ik het zo goed zeg. Het klinkt mij nog een beetje te abstract allemaal, ik ben redelijk technisch onderlegt, maar weet gewoon niet waar ik moet beginnen en wat essentieel is om te begrijpen.
Maar wil er sowieso mee bezig blijven, dat heb ik wel al voor mezelf besloten.
Sowieso geen 2fa via sms gebruiken. Beter gebruik je Google Authenticator of Authy. SMS kan misbruikt worden dmv sim-spoofing.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:09 schreef Mister1984 het volgende:
Overigens nog 2 vragen:
- Na die irritante lek van emailadressen en klantgegevens vanuit Ledger waardoor sommigen (waaronder ik) nu af en toe phishing emails krijgen om te proberen mijn seed phrase ergens te laten invoeren, vertrouwen jullie Ledger nog qua techniek? Ik heb momenteel 1 Ledger Nano wallet en wil die gaan gebruiken maar twijfel er beetje over. Neem aan dat dat gewoon nog wel veilig is?
- Kraken stuurde laatst een informatieve email naar klanten waarin staat dat ze aanbevelen om, als je 2-steps verfification hebt ingeschakeld, je telefoonmaatschappij te contacteren "to put a lock on your SIM so it can't be ported to another phone". Hebben sommigen van jullie dit al gedaan en zijn de meeste telefoonmaatschappijen hiertoe bereid?
Vermogensrendementsheffing lolbroek.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat heeft Veiligheidsregio Haaglanden hiermee te maken?
https://www.rtlnieuws.nl/pagina/4262556/contactquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:03 schreef Maikuuul het volgende:
Waar is rtlnieuws nu? De mensen moeten geinformeerd worden dat deze supercrash slechts 2 dagen stand hield. We zitten inmiddels op een nieuw record
Alleen de contactgegevens zijn buit gemaakt, met de hardware en software is niks mis. Ik gebruik het ook nog steeds.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:09 schreef Mister1984 het volgende:
Overigens nog 2 vragen:
- Na die irritante lek van emailadressen en klantgegevens vanuit Ledger waardoor sommigen (waaronder ik) nu af en toe phishing emails krijgen om te proberen mijn seed phrase ergens te laten invoeren, vertrouwen jullie Ledger nog qua techniek? Ik heb momenteel 1 Ledger Nano wallet en wil die gaan gebruiken maar twijfel er beetje over. Neem aan dat dat gewoon nog wel veilig is?
SIM swapping is vooral een Amerikaans dingetje. Maar ik raadt het sowieso af om je 06 nummer te gebruiken voor 2FA. Beter gebruik je Authy zoals al eerder gezegd.quote:- Kraken stuurde laatst een informatieve email naar klanten waarin staat dat ze aanbevelen om, als je 2-steps verfification hebt ingeschakeld, je telefoonmaatschappij te contacteren "to put a lock on your SIM so it can't be ported to another phone". Hebben sommigen van jullie dit al gedaan en zijn de meeste telefoonmaatschappijen hiertoe bereid?
De leaks hebben niks te maken met de intrinsieke veiligheid van je hardwarewallet. De veiligheid daarvan hangt vooral af van hoe je met je recovery phrase om gaat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:09 schreef Mister1984 het volgende:
Overigens nog 2 vragen:
Hey, die kon ik nog niet. Ziet er wel leuk uit. Zelf wil ik binnenkort overschakelen naar een Coldcard. BTC-only en ook airgapped.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:00 schreef recursief het volgende:
[..]
De leaks hebben niks te maken met de intrinsieke veiligheid van je hardwarewallet. De veiligheid daarvan hangt vooral af van hoe je met je recovery phrase om gaat.
Ik heb nu trouwens ook net een setje SafePal S1 binnengekregen. Ik moet 'm nog uitproberen, maar in eerste instantie lijkt het een prima ding. Heeft een truuk aan boord om online te verifieren of er mee gerommeld is, zodat je zeker weet dat je een maagdelijke hardware wallet in handen hebt. Daarnaast is ie air-gapped wat betekent dat ie geen verbinding (usb of bluetooth) nodig heeft. In plaats daarvan zit er een cameraatje in om QR codes te scannen, en een display waarop signed messages als QR code worden getoond.
Ik heb nu de volgende hardware wallets (jazeker, in it for the tech):
Nano Ledger S
Nano Ledger X
Trezor model T
SafePal S1
Er zijn vast al overal zat reviews te vinden, anders kan ik ze weleens vergelijken.
Die heeft wat mij betreft wel een pluspunt: open source.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hey, die kon ik nog niet. Ziet er wel leuk uit. Zelf wil ik binnenkort overschakelen naar een Coldcard. BTC-only en ook airgapped.
Dat ook nog inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:31 schreef recursief het volgende:
[..]
Die heeft wat mij betreft wel een pluspunt: open source.
2 dagen? Eerder 2 uurquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:03 schreef Maikuuul het volgende:
Waar is rtlnieuws nu? De mensen moeten geinformeerd worden dat deze supercrash slechts 2 dagen stand hield. We zitten inmiddels op een nieuw record
Nee 2 fa SMS gebruik ik absoluut niet. Maar Authenticator is dus op geen enkele manier te hacken via transportation of the SIM?quote:Op woensdag 6 januari 2021 06:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso geen 2fa via sms gebruiken. Beter gebruik je Google Authenticator of Authy. SMS kan misbruikt worden dmv sim-spoofing.
[..]
Vermogensrendementsheffing lolbroek.
Oke, dus voor de duidelijkheid: Authenticator maakt GEEN gebruik van mn 06nummer? Puur van het apparaat zelf en is dus niet te hacken via SIM swap?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Alleen de contactgegevens zijn buit gemaakt, met de hardware en software is niks mis. Ik gebruik het ook nog steeds.
[..]
SIM swapping is vooral een Amerikaans dingetje. Maar ik raadt het sowieso af om je 06 nummer te gebruiken voor 2FA. Beter gebruik je Authy zoals al eerder gezegd.
Welke heb je?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:06 schreef Quotidien het volgende:
haha alles door het dak terwijl mijn shitcoin niks doet
bullrun. Morgen waarschijnlijk alles diep rood.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand een beknopte uitleg over wat de fuck deze prijs explosie heeft veroorzaakt? Ik bedoel... ik klaag niet...
Zoek het Stock-to-flow model van PlanB maar op in Google. Beknopt genoeg?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand een beknopte uitleg over wat de fuck deze prijs explosie heeft veroorzaakt? Ik bedoel... ik klaag niet...
https://www.coindesk.com/why-the-stock-to-flow-bitcoin-valuation-model-is-wrongquote:
Wat ik daar over kan vinden lijkt dat vooral een hele dure en omslachtige manier van 'supply and demand' omschrijven. Ik snap dat crypto schaars is. Ik vraag me af waarom juist nu, de afgelopen 2 dagen, er ineens een gigantische rush is. Daar zit meer achter dan puur toeval.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:11 schreef Meneerik3 het volgende:
[..]
Zoek het Stock-to-flow model van PlanB maar op in Google. Beknopt genoeg?
Fluitketel Nicoquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.coindesk.com/why-the-stock-to-flow-bitcoin-valuation-model-is-wrong
Hmm. even lezen.
Correct.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:00 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Oke, dus voor de duidelijkheid: Authenticator maakt GEEN gebruik van mn 06nummer? Puur van het apparaat zelf en is dus niet te hacken via SIM swap?
Ik zie wat je doet. Oke ik hap.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.coindesk.com/why-the-stock-to-flow-bitcoin-valuation-model-is-wrong
Hmm. even lezen.
Niet echt. Stock to flow is de uitkomst van een zoektocht naar een manier om schaarste te kwantificeren. Door de block halvings zit die schaarste ingebakken in het Bitcoin protocol. Deze maat voor schaarste is gedefinieerd als de ratio van de "stock", de voorraad Bitcoins die voorhanden is en de "flow", de productie/mining, van nieuwe Bitcoins. Het idee is dat schaarste is te zien als een getal dat aangeeft hoe lang het bij de huidige productie duurt om de huidige voorraad te produceren (in het geval van Bitcoin: minen). Hoe langer het duurt, hoe groter de schaarste.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat ik daar over kan vinden lijkt dat vooral een hele dure en omslachtige manier van 'supply and demand' omschrijven. Ik snap dat crypto schaars is. Ik vraag me af waarom juist nu, de afgelopen 2 dagen, er ineens een gigantische rush is. Daar zit meer achter dan puur toeval.
Oei, goede tip! Je zal je telefoon maar gewoon eens kwijtrakenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Correct.
Ben je er wel van bewust dat wanneer je bijvoorbeeld een nieuwe telefoon hebt of de huidige leeg gooit, je je Authenticator-keys kwijt bent als je niet eerst een backup maakt. Het wordt niet noodzakelijk automatisch bij je iCloud/android-backups meegenomen. Die fout heb ik gemaakt waardoor ik niet meer kon inloggen bij Kraken. Werd wel opgelost na het invullen van wat gegevens, maar handig is het niet
jij had gewoon lekker moeten DCA'en al die tijdquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd wanneer het volgende inkoopmoment komt. Zit met smart te wachten om weer een maandsalaris in bitcoin te dumpen
Hoe heb je dat gedaan? Contact opgenomen met de Kraken-support? Ik kan ook niet inloggen, maar heb volgens mij ook alles uitgecashed daar. Ik weet het alleen niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Correct.
Ben je er wel van bewust dat wanneer je bijvoorbeeld een nieuwe telefoon hebt of de huidige leeg gooit, je je Authenticator-keys kwijt bent als je niet eerst een backup maakt. Het wordt niet noodzakelijk automatisch bij je iCloud/android-backups meegenomen. Die fout heb ik gemaakt waardoor ik niet meer kon inloggen bij Kraken. Werd wel opgelost na het invullen van wat gegevens, maar handig is het niet
Deze run is niet echt van de afgelopen 2 dagen, als je wat verder uitzoomt op de charts zie je dat het zo rond 8 oktober gestart is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat ik daar over kan vinden lijkt dat vooral een hele dure en omslachtige manier van 'supply and demand' omschrijven. Ik snap dat crypto schaars is. Ik vraag me af waarom juist nu, de afgelopen 2 dagen, er ineens een gigantische rush is. Daar zit meer achter dan puur toeval.
Authy app kun je wel laten meenemen in je backup (op iOS in ieder geval wel). Ben daarom jaren geleden al overgestapt van Google Authenticator naar Authy.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Oei, goede tip! Je zal je telefoon maar gewoon eens kwijtraken
alleen bitcoin is schaars, 'crypto' nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik krijg maar één keer per maand loon, en ik ga niet op een ATH kopen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij had gewoon lekker moeten DCA'en al die tijd
woonde je naast magnet denk ik
ipv dat timen van de markt, wat bijna niemand kan
have funquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg maar één keer per maand loon, en ik ga niet op een ATH kopen.
Dat zei je vorige ath ook, de keer daarvoor ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, er is een linkje "Two factor authentication unavailable?", waarna je een behoorlijke lijst moet invullen. Daarna neemt iemand van Kraken contact op en als alles klopt resetten ze je 2FA. Je kan ook een master key instellen, daarmee kan je 2FA ook bypassen. Al met al duurde het bij mij een dag, vind ik best snelquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Contact opgenomen met de Kraken-support? Ik kan ook niet inloggen, maar heb volgens mij ook alles uitgecashed daar. Ik weet het alleen niet helemaal zeker.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zei je vorige ath ook, de keer daarvoor ook
dat is toch dicht tegen een ATH of wat?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb daar gekocht:{w
Ja, ik weet die Master Key dus niet meer...quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, er is een linkje "Two factor authentication unavailable?", waarna je een behoorlijke lijst moet invullen. Daarna neemt iemand van Kraken contact op en als alles klopt resetten ze je 2FA. Je kan ook een master key instellen, daarmee kan je 2FA ook bypassen. Al met al duurde het bij mij een dag, vind ik best snel
Je snapt wat DCA is?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://jimmymow.medium.com/announcing-strike-global-2392b908f611quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef aTypisch het volgende:
fuck planb
[ twitter ]
deze gast is pas baas
Strikegod
stijve piemel werk hoorquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://jimmymow.medium.com/announcing-strike-global-2392b908f611
BANK THE UNBANKED!Jackgod
Je krijgt meteen een backup code die je op moet slaan. Maar Authy werkt op account basis en zit dus in de cloud. Je bent dus wel afhankelijk van een 3e partij maar krijgt daar gebruiksgemak voor terug. Google Authenticator slaat alleen gegevens op je eigen apparaat op dus is veiliger. Maar in beide gevallen, sla je backup code op. Kun je mooi opslaan ergens bij je seed in de kluis.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Oei, goede tip! Je zal je telefoon maar gewoon eens kwijtraken
en anders contact zoeken met de beurs, kom je er uiteindelijk ook wel weer inquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je krijgt meteen een backup code die je op moet slaan. Maar Authy werkt op account basis en zit dus in de cloud. Je bent dus wel afhankelijk van een 3e partij maar krijgt daar gebruiksgemak voor terug. Google Authenticator slaat alleen gegevens op je eigen apparaat op dus is veiliger. Maar in beide gevallen, sla je backup code op. Kun je mooi opslaan ergens bij je seed in de kluis.
Zonder gekheid, dit is gewoon een killerapp. Jack en zijn team zijn enorme bazen en kan niet wachten op hoe ze hun product verder ontwikkelen.quote:
https://steemit.com/bitco(...)dreas-m-antonopoulosquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zonder gekheid, dit is gewoon een killerapp. Jack en zijn team zijn enorme bazen en kan niet wachten op hoe ze hun product verder ontwikkelen.
Dus ze sturen BTC over lightning en knopen aan beide kanten een broker vast die vervolgens fiat crediteert en debiteert? Klinkt een beetje als een mix tussen Ripple en BTC, waarbij de settlement geen issue meer is omdat dat verstopt is in twee brokerage-transacties. En het btc deel is trustless. Slim, maar ik weet nog niet wat ik daar van vind.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
User story gelezen uit de link? Volgens mij is dat wel degelijk "bank the unbanked". Ook al vertrouw je een 3 partij om te versturen. Eindgebruiker heeft gewoon BTC in zijn wallet en kan zelf kiezen wat hij daarmee doet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Dus ze sturen BTC over lightning en knopen aan beide kanten een broker vast die vervolgens fiat crediteert en debiteert? Klinkt een beetje als een mix tussen Ripple en BTC, waarbij de settlement geen issue meer is omdat dat verstopt is in twee brokerage-transacties. En het btc deel is trustless. Slim, maar ik weet nog niet wat ik daar van vind.
Het lijkt me in ieder geval geen "banking the unbanked" want niet trustless. Op de interne infra die LN gebruikt na.
Dan heb ik het niet goed begrepen. Ik zal het nog een keer lezen. Ik begreep dat er dollars werde overgemaakt en euros ontvangen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
User story gelezen uit de link? Volgens mij is dat wel degelijk "bank the unbanked". Ook al vertrouw je een 3 partij om te versturen. Eindgebruiker heeft gewoon BTC in zijn wallet en kan zelf kiezen wat hij daarmee doet.
Strike is geweldigquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat kan. Ook is er ondersteuning voor BTC en stablecoins.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet goed begrepen. Ik zal het nog een keer lezen. Ik begreep dat er dollars werde overgemaakt en euros ontvangen.
Dat maak ik er niet uit op:quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eindgebruiker heeft gewoon BTC in zijn wallet en kan zelf kiezen wat hij daarmee doet.
Idem voor het Venezuela voorbeeld met stable coins ("synthetical dollars").quote:If I wanted to send $1,000 from Chicago, USA to Berlin, Germany, Strike is able to take my US dollars and deliver them to the intended Berlin resident in Euros instantly and at no cost. How? Let’s walk through it.
When I initiate the $1,000 payment, Strike debits my existing USD balance.
Strike then automatically converts my $1,000 to bitcoins ready for use in its infrastructure using its real-time automated risk management and trading infrastructure.
Strike then moves the bitcoins across the Atlantic Ocean where it arrives in one of our many European infrastructure pieces in less than a second and for no cost.
Strike then takes the bitcoins and automatically converts them back into Euros using its real-time automated risk management and trading infrastructure.
Strike then credits the existing user with the Euros to their Strike account.
Vertel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Universa gaat ook lekker.![]()
Ik ben nu all in op Tether, verwacht mooi nieuws de komende week.
Je haalt nu de conclusie van een voorbeeld naar voren. Maar inderdaad, ik heb het zelf ook niet goed begrepen. Ik dacht dat je ook BTC kon houden, maar dat zit even anders.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet uit op:
[..]
Idem voor het Venezuela voorbeeld met stable coins ("synthetical dollars").
Ik vind het idee heel slim, maar zo op het eerste gezicht wordt Strike nu je bank. De slimmigheid in het geval Venezuela zit 'm er vooral in dat ze de Bitcoin blockchain als infrastructuur gebruiken.
Maar dan spelen ze de rol van een broker. Dat kan nu ook al. Het verschil met een gewone broker is dat ze ook meteen je bank zijn, zodat alles razendsnel gaat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je haalt nu de conclusie van een voorbeeld naar voren. Maar inderdaad, ik heb het zelf ook niet goed begrepen. Ik dacht dat je ook BTC kon houden, maar dat zit even anders.
In de Strike app is alles op basis van fiat. Je kan het echter heel makkelijk ook naar je eigen Bitcoin wallet sturen, want dan zet Strike het zelf (bijna kosteloos) voor je om. QR-code scannen van je Bitcoin wallet en je ontvangt satjes ipv euro's. Dus persoon kan het ook rechtstreeks naar je Bitcoin wallet sturen lijkt mij dan.
"Remember, Strike remains interoperable with the Bitcoin and Lightning networks."
De correctie was letterlijk een dag geleden...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:27 schreef Blaatje38 het volgende:
Zijn we weer... back on the btc train. Nouja, inmiddels verkocht en wachtende op correctie, maar toch. Mooi om weer wat oude nicks van 2017/2018 te zien die ook weder zijn gekeerd
Verder nog steeds een paar zakken shitcoins, waaronder icx, vechain en universa... wat mot dat toch worden?
Correctie? Ik denk dat het door dit gedoe in Amerika juist alleen maar harder omhoog gaat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:27 schreef Blaatje38 het volgende:
Zijn we weer... back on the btc train. Nouja, inmiddels verkocht en wachtende op correctie, maar toch. Mooi om weer wat oude nicks van 2017/2018 te zien die ook weder zijn gekeerd
Verder nog steeds een paar zakken shitcoins, waaronder icx, vechain en universa... wat mot dat toch worden?
Haha dit had ik op vakantie. Ik had net een nieuwe tel en ik denk ff inloggen dus die app niet meer. Nergens master key te vinden ook, alleen m’n email en password. Daarna contact opgenomen met support. Moest alles uitleggen en transacties die gedaan waren beschrijven, hierna een tekst schrijven op een blaadje en hier een foto van mezelf en paspoort en die tekst maken, wat werd beoordeeld. Toen kon ik er weer in, was ff zwetenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Correct.
iets met een ezel en een steen..quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde
Had ik vorig jaar moeten doen.
Tja... ga ik maandelijks op een houtje zitten bijten om volledig in een toen nog dode coin te gaan? De spaarrekening heb ik ook graag gevuld. Als er weer wat ging gebeuren, had ik nog wat Ethers om te profiteren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
iets met een ezel en een steen..
Jij bent weer vrijgelaten?quote:Op donderdag 7 januari 2021 05:03 schreef illusions het volgende:
Idioot gokje gewaagd.
https://coinmarketcap.com/currencies/reserve-rights/
Hier best substantieel op ingezet. Wat denken jullie?
Heb die ook al vanaf $0.002 ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2021 05:03 schreef illusions het volgende:
Idioot gokje gewaagd.
Ik zit nog met smart te wachten op mijn eth die ik nog van je krijg!quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd wanneer het volgende inkoopmoment komt. Zit met smart te wachten om weer een maandsalaris in bitcoin te dumpen
Ik zit er vuistdiep in.quote:Op donderdag 7 januari 2021 05:03 schreef illusions het volgende:
Idioot gokje gewaagd.
Waarom denkt iedereen hier dat ik een crimineel ben? Enige plek waar ik vast heb gezeten was fucking kut-Zweden omdat ik zonder PCR test dat kutland niet uit kon.quote:Op donderdag 7 januari 2021 07:42 schreef Piva het volgende:
[..]
Jij bent weer vrijgelaten?![]()
Welkom back!
Omdat je in BNW postquote:Op donderdag 7 januari 2021 08:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen hier dat ik een crimineel ben? Enige plek waar ik vast heb gezeten was fucking kut-Zweden omdat ik zonder PCR test dat kutland niet uit kon.
Klopt. Is al een tijdje toch ?! Alle kruimels bij elkaar waren toch een paar honderd Euro. Kun je nagaan wat ik in de loop der tijd aan coins heb gehad/verzameldquote:Op donderdag 7 januari 2021 08:17 schreef illusions het volgende:
Herken eerlijk gezegd de Binance interface niet eens meer.
Wel leuk die nieuwe feature dat je alle kruimels kunt exchangen voor een BNB pikkefooi.
Traden met margin laten ze me alleen nog niet toe, snap er geen reet van, is toch gebaseerd op kapitaal en niet op kredietwaardigheid?
Die dust feature zit er al een paar jaar in.quote:Op donderdag 7 januari 2021 08:17 schreef illusions het volgende:
Herken eerlijk gezegd de Binance interface niet eens meer.
Wel leuk die nieuwe feature dat je alle kruimels kunt exchangen voor een BNB pikkefooi.
Traden met margin laten ze me alleen nog niet toe, snap er geen reet van, is toch gebaseerd op kapitaal en niet op kredietwaardigheid?
Oh ja, fucking wappies. Heb je al nagedacht over m'n tag die ik op 10 januari krijg?quote:
Ben er echt pas net achter omdat ik zat te kutten met margins/futures/blabla. "Vroegah" was de Binance interface nog niet "dark mode", nu kun je uit 5 modi kiezen, ik heb maar Classic gepakt.quote:Klopt. Is al een tijdje toch ?! Alle kruimels bij elkaar waren toch een paar honderd Euro. Kun je nagaan wat ik in de loop der tijd aan coins heb gehad/verzameld
Weet je toevallig waarom die nu zo hard gaat?quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:44 schreef Zwansen het volgende:
NANO gaat ook hard.![]()
Nog steeds geen fractie van wat het ooit was, maar, +240% in de afgelopen 7 dagen. Zonde dat ik die een maand geleden heb weggedaan.
Vorige maand een paar gekocht. Zonde dat het er niet meer warenquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:44 schreef Zwansen het volgende:
NANO gaat ook hard.![]()
Nog steeds geen fractie van wat het ooit was, maar, +240% in de afgelopen 7 dagen. Zonde dat ik die een maand geleden heb weggedaan.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:35 schreef Gehrman het volgende:
XRP gaat weer richting de $0,30. Ongelofelijk.
Fucking bizar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:35 schreef Gehrman het volgende:
XRP gaat weer richting de $0,30. Ongelofelijk.
Ik altijd alts, maar op deze termijnen ga ik me niet lopen stressen op een dagje terwijl het morgen weer allemaal naar de tyfus kan zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:50 schreef D. het volgende:
Voor mensen die winst pakken op alts bij x keer winst, kijken jullie naar sat of fiat?
Alts zijn voor mij om sats te stacken, met een handjevol uitzonderingen. De belangrijkste uitzondering in mijn portefeuille is ETH. Maar dan nog vind ik een stijging in sats belangrijker dan een stijging in dollars. Waarom? Omdat ik geloof dat BTC de enige coin is die interessant is als store of value. Interessanter dan fiat dat vrijwel ongelimiteerd wordt bijgedrukt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:50 schreef D. het volgende:
Voor mensen die winst pakken op alts bij x keer winst, kijken jullie naar sat of fiat?
Ik kijk naar sat, want ik gebruik alts eigenlijk alleen maar met als doel meer BTC te vergaren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:50 schreef D. het volgende:
Damnnnquote:Op donderdag 7 januari 2021 08:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen hier dat ik een crimineel ben? Enige plek waar ik vast heb gezeten was fucking kut-Zweden omdat ik zonder PCR test dat kutland niet uit kon.
Het was gewoon grappig aangezien je hier een hele lange tijd weg was. Alle BTC verkocht dan? niet echt slimquote:Mijn afwezigheid valt te wijten aan desinteresse, maarja als heel de teringzooi op tilt slaat kruipt het bloed waar het niet gaan kan hè?
Heb overigens, in tegenstelling tot waarschijnlijk de meesten hier, ALLES finaal gemist. Niks verdiend, 0 komma 0.
Ondertussen heb ik het precies in de pump van Aeternity kunnen verkopen +49%quote:Op maandag 4 januari 2021 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meh. Chinezen
Wat blijkt? Ik moet wachten op 1440 confirmations van het Aeternity alvorens ik de reeds omgezette BTC van Huobi naar een andere wallet kan transferren
Bij 360 confirmations van het Aeternity netwerk kwamen ze pas over (van Binance naar Huobi) en dat duurde bijna 24h.
Klinkt dit logisch voor jullie?
Ja ik zit ook steeds te twijfelen om mijn inleg er uit te halen. Maar dan halveer ik wat ik nu heb en dan groeit t ook minder hard.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar eens langzaam mijn winst ga pakken nu ik voorbij de 100% winst ben, beginnend met de inleg.
Doet het wel, niet, wel, niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:19 schreef n__n het volgende:
Wel opvallend dat Coinbase steeds eruit klapt op cruciale momenten.
Komt geregeld voorquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:18 schreef n__n het volgende:
[..]
Doet het wel, niet, wel, niet.
Aangezien ik hier nieuw in ben: is dit nou 'normaal'?
Kon net op een cruciaal moment helemaal niets doen, alhoewel de werking intussen is hersteld. Maar wel erg verdacht, dat het op heel specifieke momenten voorkomt. Dit is echt een forse inbreuk op mijn vertrouwen in deze service.quote:
*Unscheduled maintenancequote:Op donderdag 7 januari 2021 20:58 schreef n__n het volgende:
[..]
Kon net op een cruciaal moment helemaal niets doen, alhoewel de werking intussen is hersteld. Maar wel erg verdacht, dat het op heel specifieke momenten voorkomt. Dit is echt een forse inbreuk op mijn vertrouwen in deze service.
Gaat ook hard, alweer 2,5B in 10 dagen. Alles backed natuurlijk door Paolo's privé bank.quote:
Verge of nu vooral gewoon BTC?quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:53 schreef Maikuuul het volgende:
2 weken geleden 40% uitgecashed.
2 weken later zit ik alweer op 95% van de portfolio waarde voor uitcashen
Genot
I know, fucking achterlijk. Zie ook niet echt een <20k dip aankomen ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:52 schreef Piva het volgende:
[..]
Damnnn
[..]
Het was gewoon grappig aangezien je hier een hele lange tijd weg was. Alle BTC verkocht dan? niet echt slim![]()
Inmiddels al bijna 2x de 2017 ath
75% btc 15% Verge en wat andere altcoins.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Verge of nu vooral gewoon BTC?
Ik zag dat Verge ook lekker ging vandaag.
Is al 3 jaar zo. Crash down, mega pump down.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:18 schreef n__n het volgende:
[..]
Doet het wel, niet, wel, niet.
Aangezien ik hier nieuw in ben: is dit nou 'normaal'?
blijf bij bitcoin en stop er elke week een beetje in, desnoods in het begin wat meerquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:30 schreef n__n het volgende:
Heeft iemand hier tips qua strategieën oid? Ik heb me een beetje ingelezen, maar dat dollar cost averaging is denk ik niet helemaal hoe ik het wil doen. Mijn hoofd overstroomt nu al van alle keuzes die er zijn.
Oh en ik ben extreem gevoelig voor FOMO.
Ja dit moet toch wel beter kunnen? Op FOK! ben ik het wel gewend dat het elke nacht plat gaat, maar daar is gelukkig geen geld mee gemoeid.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is al 3 jaar zo. Crash down, Mega pump down.
Misschien hebben ze ook een sponsor actie nodig voor nieuwe servers net als FOK, want die honderden miljoenen die ze binnen halen is niet genoeg.
Ik probeer het ook een beetje te spreiden over Ethereum en Litecoin, daarbij vind ik het wel leuk om wat lage bedragen in te zetten op altcoins.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
blijf bij bitcoin en stop er elke week een beetje in, desnoods in het begin wat meer
waarom spreid je?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:39 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik probeer het ook een beetje te spreiden over Ethereum en Litecoin, daarbij vind ik het wel leuk om wat lage bedragen in te zetten op altcoins.
Kan je leuke winst mee maken. Ik heb m'n bitcoin omgezet in een andere bitcoin. Van 0,1 bitcoin naar 10 bitcoinquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:39 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik probeer het ook een beetje te spreiden over Ethereum en Litecoin, daarbij vind ik het wel leuk om wat lage bedragen in te zetten op altcoins.
Frappante uitkomst. Iedereen kan wel zeggen dat ze nooit zullen uitcashen, maar volgens mij casht vrijwel elke particulier te vroeg uit. Extreem voorbeeld, maar zou iemand $300 miljoen pakken, of #hodl'en tot de dood? Het eerste lijkt me waarschijnlijker.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:08 schreef dimmak het volgende:
[poll=1327]
Voor de Bitcoin hodlers, hebben jullie een gameplay klaar? Elke bearmarket is een periode waarin je hoop dat je rondom de piek had verkocht als je dit niet was gelukt. Dus hopen jullie te kunnen verkopen de komende tijd? Zo ja, op hoeveel? Of verwachten jullie de bearmarket deze keer niet zo heftig als bijv. de vorige en blijven jullie lekker met satjes zitten ipv fiat?
je weet wat hodlers betekent?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:08 schreef dimmak het volgende:
[poll=1327]
Voor de Bitcoin hodlers, hebben jullie een gameplay klaar? Elke bearmarket is een periode waarin je hoop dat je rondom de piek had verkocht als je dit niet was gelukt. Dus hopen jullie te kunnen verkopen de komende tijd? Zo ja, op hoeveel? Of verwachten jullie de bearmarket deze keer niet zo heftig als bijv. de vorige en blijven jullie lekker met satjes zitten ipv fiat?
Waarom dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:17 schreef Zwansen het volgende:
Een argument dat deze stijging doorzet is vaak dat de institutionele beleggers zijn ingestapt. Ik kan me echter ook voorstellen dat als een institutionele belegger 50% rendement pakt ze ook geneigd zijn om te verkopen. Dat is een rendement waar ze normaal tien jaar over doen.
Met andere woorden, ik ben benieuwd of zij met deze stijgingen durven blijven zitten.
Als je tips hebt hoor ik het graagquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je leuke winst mee maken. Ik heb m'n bitcoin omgezet in een andere bitcoin. Van 0,1 bitcoin naar 10 bitcoin
hoezo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Als
[..]
Als je eeuwig een hodler bent is het een bodemloze put.
jup, xrp the standaardquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:51 schreef Mister1984 het volgende:
Heeft iemand een idee waarop de 35% stijging van XRP in de afgelopen 24 uur gebaseerd is? Is er nieuws naar buiten gekomen (volg het zelf niet zo)?
Hele markt pumpt, Dogecoin +100%, XLM +120%, NANO zelfs +350%, XRP heeft nog niet echt gepumpt en heeft alleen de 50% dump van ruim twee weken geleden ietsje goedgemaakt. Facemelting pump van XRP begint zodra het boven 78 cent sluit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:51 schreef Mister1984 het volgende:
Heeft iemand een idee waarop de 35% stijging van XRP in de afgelopen 24 uur gebaseerd is? Is er nieuws naar buiten gekomen (volg het zelf niet zo)?
Als het weer naar beneden dendert, heb je er helemaal niks aanquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik zit ook steeds te twijfelen om mijn inleg er uit te halen. Maar dan halveer ik wat ik nu heb en dan groeit t ook minder hard.
Ja maar het is iets te simpel om te zeggen dat XRP gewoon meegaat met de andere altcoins. Er heeft zich nogal wat afgespeeld rondom XRP zoals we weten. Daar zitten niet zoveel mensen meer in. Of denk je dat de stijging vooral komt door mensen die random altcoins kopen en niet eens af weten van wat er de afgelopen weken rondom XRP is gebeurd?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:05 schreef alilami het volgende:
[..]
Hele markt pumpt, Dogecoin +100%, XLM +120%, NANO zelfs +350%, XRP heeft nog niet echt gepumpt en heeft alleen de 50% dump van ruim twee weken geleden ietsje goedgemaakt. Facemelting pump van XRP begint zodra het boven 78 cent sluit.
Er zitten heel veel mensen in XRP, het is een van de grootste crypto-communities.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:34 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ja maar het is iets te simpel om te zeggen dat XRP gewoon meegaat met de andere altcoins. Er heeft zich nogal wat afgespeeld rondom XRP zoals we weten. Daar zitten niet zoveel mensen meer in. Of denk je dat de stijging vooral komt door mensen die random altcoins kopen en niet eens af weten van wat er de afgelopen weken rondom XRP is gebeurd?
Oke, nou ik hoop met je mee. Ik heb voor 5K aan XRP gekocht in 2019 en ben een van de niet panikeerders en hou ze gewoon vast.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:48 schreef alilami het volgende:
[..]
Er zitten heel veel mensen in XRP, het is een van de grootste crypto-communities.
Veel traders traden het: "XRP is one of the most liquid (top 3-5) digital assets globally, and 95% is traded outside the US."
En het kan ook door noobs komen die het nieuws niet volgen en zien dat het een top 5 coin is.
Als BTC niet crasht, dan gaat XRP weer naar 50 cent en hoger. Zolang XRP 600-1000 sats vasthoudt, en BTC stijgt verder, dan wordt XRP vanzelf meer waard.
Veel van de weak hands zijn eruit gestapt, dus dit is ook goed voor de prijs, als niemand meer wil verkopen, dan dienen kopers meer te bieden en gaat XRP omhoog.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:49 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Oke, nou ik hoop met je mee. Ik heb voor 5K aan XRP gekocht in 2019 en ben een van de niet panikeerders en hou ze gewoon vast.
Dit heb ik me ook laten wijsmaken in menig telegram groep. Weak hands out!! Whales out!! Time for pump!! Met vervolgens een langzaam doodbloedende coin.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:52 schreef alilami het volgende:
[..]
Veel van de weak hands zijn eruit gestapt, dus dit is ook goed voor de prijs, als niemand meer wil verkopen, dan dienen kopers meer te bieden en gaat XRP omhoog.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:52 schreef alilami het volgende:
[..]
Veel van de weak hands zijn eruit gestapt, dus dit is ook goed voor de prijs, als niemand meer wil verkopen, dan dienen kopers meer te bieden en gaat XRP omhoog.
Oh, welke coins waren dat dan. XRP is al sinds 2013 een van de top-shitcoins.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 01:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit heb ik me ook laten wijsmaken in menig telegram groep. Weak hands out!! Whales out!! Time for pump!! Met vervolgens een langzaam doodbloedende coin.
Is toch genieten dat soort sneue figuren.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 01:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik moet steeds denken aan zo'n gast op /biz die met een gigantisch hooghartig en misselijk toontje iedereen die dacht dat bitcoin ooit boven de 10k zou komen de maat nam. Sowieso al die mensen die met 120% zekerheid allerlei claims maken die nooit kloppen.
Maar dat is meer mijn ding, mag je meteen vergeten.
Ik heb ook op nooit gestemd. Ik denk sowieso dat de volgende bearmarket niet zo ver zal dippen omdat het grote geld nog wel even blijft zitten. Maar was gewoon benieuwd of mensen er anders over denken.quote:
Random pumps, beetje afwisselen per coin. Whales-stylequote:Op donderdag 7 januari 2021 23:51 schreef Mister1984 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is toch genieten dat soort sneue figuren.
Nu zijn ze zeker helemaal verzuurd
Dit is altijd al zo geweest met die lui van banken, steken sowieso nooit hun hand in eigen boezemquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze is ook mooi. Je hoort hem steeds bozer worden (vanaf 4:25).
"Er zit ook niks onder!!"
Money printer go brrrrrrrrrrrrrrr
Oh wauw. Dit is echt niet best.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
@aTypisch @aTypisch @aTypischquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
genohoootquote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:36 schreef Apekoek het volgende:
Even jullie glazenbol. Is dit het begin van de bullrun of kunnen we stellen dat het elk moment weer kan instorten?
Als je 2017 erover heen legt zie je veel overeenkomsten. Na 8 januari stortte het echter als een kaartenhuis in.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:36 schreef Apekoek het volgende:
Even jullie glazenbol. Is dit het begin van de bullrun of kunnen we stellen dat het elk moment weer kan instorten?
Als ik de logaritmische schaal van de marketcap er naast leg (2017), dan zouden we nog op weg zijn naar de piek...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je 2017 erover heen legt zie je veel overeenkomsten. Na 8 januari stortte het echter als een kaartenhuis in.
8 januari 2018 storte de boel idd in. De bullrun begon echter ergens begin 2017.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je 2017 erover heen legt zie je veel overeenkomsten. Na 8 januari stortte het echter als een kaartenhuis in.
De bubbel begon nu ergens in de lente. Net als in 2017 een verdubbeling in december. Er is echter minder mediagekte dan toen, wat toch weer positief is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
8 januari 2018 storte de boel idd in. De bullrun begon echter ergens begin 2017.
Na 8 januari 2018. Tussen twee halvings zit ruwweg 4 jaar. De halving die aan de run van 2017 vooraf ging was op 9 juli 2016. De laatste halving was 3 jaar en 10 maanden later, op 9 mei 2020. Als de cycles de halving volgen zou je nu ergens op de plek van begin maart 2017 moeten zitten. Disclaimer: dit is geen advies.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leg nu de verdubbelingen in waarde eens naast elkaarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:57 schreef recursief het volgende:
[..]
Na 8 januari 2018. Tussen twee halvings zit ruwweg 4 jaar. De halving die aan de run van 2017 vooraf ging was op 9 juli 2016. De laatste halving was 3 jaar en 10 maanden later, op 9 mei 2020. Als de cycles de halving volgen zou je nu ergens op de plek van begin maart 2017 moeten zitten. Disclaimer: dit is geen advies.
Ergens in maart ja. Als je kijkt dat BTC toen rond de $1200 waard was en er destijds op 24 mei het dubbele waard was, dan gaat het nu een stuk snellerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bubbel begon nu ergens in de lente. Net als in 2017 een verdubbeling in december. Er is echter minder mediagekte dan toen, wat toch weer positief is.
En die waarde hoefde ik niet te wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ergens in maart ja. Als je kijkt dat BTC toen rond de $1200 waard was en er destijds op 24 mei het dubbele waard was, dan gaat het nu een stuk harder
20k -> 40k zit er niet in, terwijl dat wel een trendbreuk laat zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:03 schreef recursief het volgende:
Deze grafiek suggereert dat iedere cycle langer duurt dan de vorige en een geleidelijkere stijging laat zien:
[ afbeelding ]
Komt uit dit artikel uit augustus 2020: https://cointelegraph.com(...)to-finally-break-20k
Niet dat ik in bitcoin geloof als gewoon geld. Maar geld dat van de bank komt is ook maar op vertrouwen tussen mensen en afspraken die er zijn gemaakt. Eigenlijk kan elke tool gebruikt worden als iets dat een waarde vertegenwoordigt, zo lang je er maar afspraken over hebt en mensen daar in geloven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dus dat. Als morgen niemand meer een neuk om goud geeft raak je het aan de straatstenen niet meer kwijt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Niet dat ik in bitcoin geloof als gewoon geld. Maar geld dat van de bank komt is ook maar op vertrouwen tussen mensen en afspraken die er zijn gemaakt. Eigenlijk kan elke tool gebruikt worden als iets dat een waarde vertegenwoordigt, zo lang je er maar afspraken over hebt en mensen daar in geloven.
Door de eeuwen heen is goud een hele goede standaard gebleken (ergens in 1200 was er al een Chinese dynastie die papiergeld had gekoppeld aan goud). Het ging elke keer mis als ze vanaf die goud standaard afweken. Dat hebben we met ons eigen geld tijdens de eerste wereldoorlog gedaan en vervolgens weer in 1971 in Bretton Woods. We zullen weer terug moeten naar een standaard en dat kan alleen met hard geld. Goud was de enige, maar heeft er met Bitcoin een hardere (hard cap op 21 miljoen) broeder bij gekregen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Niet dat ik in bitcoin geloof als gewoon geld. Maar geld dat van de bank komt is ook maar op vertrouwen tussen mensen en afspraken die er zijn gemaakt. Eigenlijk kan elke tool gebruikt worden als iets dat een waarde vertegenwoordigt, zo lang je er maar afspraken over hebt en mensen daar in geloven.
Why not? Ik ga vanavond een potje pokeren, degene die het regelt ontvangt van iedereen de inleg via Lightning. Aan het einde van de avond betaalt hij dat weer uit aan de winnaars.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
luister the michael saylor series van the 'what is money' podcast effe in een weekje of 2 afquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dat. Als morgen niemand meer een neuk om goud geeft raak je het aan de straatstenen niet meer kwijt.
Het gaat niet zozeer om vervangen. Het gaat louter om het feit dat we met zijn alle een bepaalde waarde toekennen aan goud, zoals we dat met Bitcoin ook doen. Waarom zoeken we ons heil in goud? Omdat we geen vertrouwen hebben in ons geldsysteem. Waarom zoeken we ons heil in Bitcoin? Omdat we geen vertrouwen hebben in ons geldsysteem. Als we over 5/50/500/5000 jaar uitgekeken zijn op bitcoin komt er weer iets anders voor in de plaats waar we ons heil in zoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
luister the michael saylor series van the 'what is money' podcast effe in een weekje of 2 af
dan legt ie goed uit waarom goud aan vervanging toe is
Zo! Die durft!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
lol, 2013 wil z'n argumenten terug!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Aretaeio Hospital: Introduces Pfizer-BioNtech COVID-19 Digital Vaccination Certificate Platformquote:
(lol)quote:The mobile app uses Vechain 's platform which is based on public blockchain security technology.
Goud omdat het schaars is, makkelijk kunt bewaren en niet is na te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om vervangen. Het gaat louter om het feit dat we met zijn alle een bepaalde waarde toekennen aan goud, zoals we dat met Bitcoin ook doen. Waarom zoeken we ons heil in goud? Omdat we geen vertrouwen hebben in ons geldsysteem. Waarom zoeken we ons heil in Bitcoin? Omdat we geen vertrouwen hebben in ons geldsysteem. Als we over 5/50/500/5000 jaar uitgekeken zijn op bitcoin komt er weer iets anders voor in de plaats waar we ons heil in zoeken.
Ik was er vd week al aan begonnen. Ik zet 'm straks nog even op.
En wat nou #altseason? Haha, #altseasonquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:19 schreef Jed1Gam het volgende:
BTC gaat keihard, of was USD eigenlijk geen drol meer waard.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:19 schreef Jed1Gam het volgende:
BTC gaat keihard, of was USD eigenlijk geen drol meer waard.
Ligt er aan wanneer en in welke coins je bent ingestapt. Sommige coins staan wel maximaal hoger dan een jaar terug. Ja als je er BTC voor terug wil hebben staat het wel laag, maar laten we wel wezen daar zijn we als collectieve gieren ook niet in geïnteresseerd, enkel fiat waarde. Ik ga toch maar die oude wallet met 0,1BTC uit de kast halen nu het zo`n gekkenhuis is geworden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat nou #altseason? Haha, #altseason
Daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
De piek wordt ook in stand gehouden door de exchanges.
Die hebben een API dat als er X % meer uitgekeerd moet worden dan er binnenkomst dan gooien ze de website op maintenance.
jaaaa genotquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Aretaeio Hospital: Introduces Pfizer-BioNtech COVID-19 Digital Vaccination Certificate Platform
January 8, 2021/in News
[..]
(lol)
https://www.aretaeio.com/(...)ertificate-platform/
@:atypisch
het is juist niet zo makkelijk te bewarenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Goud omdat het schaars is, makkelijk kunt bewaren en niet is na te maken.
tuurlijk johquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
De piek wordt ook in stand gehouden door de exchanges.
Die hebben een API dat als er X % meer uitgekeerd moet worden dan er binnenkomst dan gooien ze de website op maintenance.
Dus heb je nu ferme winst zou ik aanraden om gedeeltes op rustige momenten in te wisselen voor Euro’s.
We zijn net de middellijn gepasseerd, de top van de bullrun wordt pas bereikt als 100K of hoger (als het langer duurt) wordt aangetikt. De vorige bullrun was er na de middellijn een correctie van 40% en daarna weer omhoog, maar of we nu ook zulke grote correcties krijgen is nog de vraag.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:36 schreef Apekoek het volgende:
chart fluisteraarsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:40 schreef alilami het volgende:
[..]
We zijn net de middellijn gepasseerd, de top van de bullrun wordt pas bereikt als 100K of hoger (als het langer duurt) wordt aangetikt. De vorige bullrun was er na de middellijn een correctie van 40% en daarna weer omhoog, maar of we nu ook zulke grote correcties krijgen is nog de vraag.
[ afbeelding ]
Instorten zie ik niet meer gebeuren zoals in 2017. Grote investeerders zijn ingestapt en die slaan hun coins voor lange tijd op. Het is dus niet de retail zoals in 2017 die koopt.Zij zien het als een hedge tegen een instortende dollar. Bij de oude generatie is dat goud, zilver, onroerend goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:36 schreef Apekoek het volgende:
Tja het blijft speculeren, maar historische gegevens laten wel een patroon zien.quote:
Gaat niet om nu maat. Omdat ze goud vroeger beter op konden slaan en langer bewaren als dieren, fruit of andere grondstoffen heeft goud die strijd gewonnen. Nu gaat het allemaal stukken moeilijk idd sinds ze goud aan banden hebben gelegd vanwege het geld printen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is juist niet zo makkelijk te bewaren
veel grote partijen moeten (dure) banken of andere instanties inschakelen om het voor ze te doen
Venezuela vroeg om hun goud bij de centrale bank in Londen, maar kregen een nee als antwoord.![]()
Niet voor niets gebruikt Venezuela al op kleine schaal bitcoin om te handelen met Turkije en Iran
Maar voor wie liever niet leest kan Saylor het ook goed uitleggen zoals hierboven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
luister the michael saylor series van the 'what is money' podcast effe in een weekje of 2 af
dan legt ie goed uit waarom goud aan vervanging toe is
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Apekoek het volgende:
Dan voelt het niet ondenkbaar dat we minimaal factor 10 gaan sinds de laatste bullrun ATH. Maar begrijpen doe ik het niet.
Fucking 4 jaar verder en nog niets geleerd.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar eens langzaam mijn winst ga pakken nu ik voorbij de 100% winst ben, beginnend met de inleg.
je hebt perma bulls en perma noobsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:33 schreef Piva het volgende:
[..]
Fucking 4 jaar verder en nog niets geleerd.
De tering
Het blijft mij verbazen hoe deze space qua IQ het vooral de lage en super hoge aantrekt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt perma bulls en perma noobs
"Op het verkeerde moment ingestapt"quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
https://anchor.fm/thecryp(...)-Ross-Stevens-eol4m1quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef dimmak het volgende:
Deze brief aan shareholders van Stone Ridge geschreven door CEO Ross Stevens is wel bullish hoor. Flinke lap tekst, maar zeker de moeite waard!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
Kennen jullie een goed boek met alle feiten over bitcoin? Dan schaf ik die aan want word gek door al die meningen van iedereen
heb deze afgelopen week ‘gelezen’. Vond het erg interessantquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:02 schreef dimmak het volgende:
Maar uiteraard is de Bitcoin Standaard nog betere literatuur over de geschiedenis van geld en de rol die Bitcoin hier in kan beteken. Soms zoekt de schrijver het randje op, maar dit was voor mij wel een grote eyeopener wat betreft goud, fiat geld en onze economie.
[..]
.
Ik zie het boek.. en lijkt mij interessant. Maar zou ook fijn zijn als er een boek of iets is met kritiek erover. Ik merk bij bitcoin dat mensen vaak of extreem positief zijn of extreem negatief. Maar thanks, zal er zeker naar kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
heb deze afgelopen week ‘gelezen’. Vond het erg interessant
in een boek staan ook vaak meningen of feiten die die mening kunnen onderbouwenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
Kennen jullie een goed boek met alle feiten over bitcoin? Dan schaf ik die aan want word gek door al die meningen van iedereen
Paar topics terug heb ik een paar goeie podcasts (yt links) gepost. Begin daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
Zeker. Is al groot, gaat huge worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
plukje Polkadots gekocht. Dit weekend ff beter inlezen.
Meer lui hier in DOT?
Wat voor informatie zoek je precies dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:54 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik zie het boek.. en lijkt mij interessant. Maar zou ook fijn zijn als er een boek of iets is met kritiek erover. Ik merk bij bitcoin dat mensen vaak of extreem positief zijn of extreem negatief. Maar thanks, zal er zeker naar kijken![]()
Informatie wat objectief is eigenlijk. Die zowel voor en nadelen benoemt van Bitcoin. En het liefst zelf geen opinie erover heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef Piva het volgende:
[..]
Wat voor informatie zoek je precies dan?
Ik ga eens even kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Paar topics terug heb ik een paar goeie podcasts (yt links) gepost. Begin daar.
666quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:14 schreef One_conundrum het volgende:
Briljant !
@:Medusa - Hier alle delen ff van luisteren
met wat?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker. Is al groot, gaat huge worden.
Ik denk dat dat heel lastig te vinden is. Aangezien heel veel zaken geen "feiten" zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Informatie wat objectief is eigenlijk. Die zowel voor en nadelen benoemt van Bitcoin. En het liefst zelf geen opinie erover heeft.
Ja, buiten bitcoin is DOT de enige altcoin die ik heb en daar zal het ook bij blijven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
Meer lui hier in DOT?
Wel perfect getimed na die bullrun.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
Meer lui hier in DOT?
Ik heb er van de week ook wat van gekocht. Had beter even kunnen wachten, denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
Meer lui hier in DOT?
Goed project. Polkadot kan zo'n beetje alles wat ETH 2.0 gaat doen minus de smart contracts.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
Meer lui hier in DOT?
ETH 2.0 is toch Vechain?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Goed project. Polkadot kan zo'n beetje alles wat ETH 2.0 gaat doen minus de smart contracts.
Glimmende dukaten op je borstquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had bansheeboy wel weer terug verwacht eigenlijk
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:14 schreef fathank het volgende:
Lol eth2.0
Spreek je in 2028 wel weer
Zelfs centric zou dat nog eerder af hebben
Ik vind dit alleen maar goed nieuws, eerst even BTC verder laten knallenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef Scorpie het volgende:
https://www.google.com/am(...)er-come-202101041804
Pak maar in jongens.
Wel superhandig dat jij weet waar de top ligt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:09 schreef alilami het volgende:
Wanneer groen en oranje kruizen is de top bereikt, we zijn er nog lang niet.
[ afbeelding ]
Dat weet niemand, lijkt me vrij voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:18 schreef alilami het volgende:
Wanneer kunnen we een correctie verwachten?
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
ETH wordt in feb interessant. Voor nu gaat hij stabiel met BTC mee
Je bevestigt hiermee enkel zijn gelijk. Waarde in sats is vrij stabiel en dus stijgt de Dollar waarde mee met BTC.quote:
Ik denk dat dat bots zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:33 schreef D. het volgende:
Ik zie op een exchange bij de markets weleens orders staan waarbij het aantal knippert tussen 2 aantallen coins.
Iemand een idee waardoor dat is?
Hoop dat mijn vraagstelling duidelijk is
Klopt het principe dat de eerst geplaatste order als eerste gevuld wordt?quote:
Als het gaat om dezelfde prijs: jaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:03 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt het principe dat de eerst geplaatste order als eerste gevuld wordt?
Dan plaatst deze order zich dus even achteraan?
Ja, zelfde satquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Als het gaat om dezelfde prijs: ja
Geen idee. Sommige orders worden geplaatst om te worden uitgevoerd, sommige orders worden alleen geplaatst om tegenorders uit te lokken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zelfde sat
Maar je zou toch zeggen dat je liever vooraan wilt staan, of mis ik iets?
Of zou dat het gevolg zijn, en niet zozeer de bedoeling?
Zou niet moeten kunnenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:16 schreef recursief het volgende:
[..]
Geen idee. Sommige orders worden geplaatst om te worden uitgevoerd, sommige orders worden alleen geplaatst om tegenorders uit te lokken.
Het klinkt alsof de bots spelletjes spelen om 'de normale trader' dwars te zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom niet? je moet toch orders weg kunnen halen?
Koop gewoon via een market order en geef de marketmaker (die doen dit) een paar cent..quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het klinkt alsof de bots spelletjes spelen om 'de normale trader' dwars te zitten
Ik schuif gewoon af en toe wat coins heen en weer om een paar sat te pakkenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:18 schreef Piva het volgende:
[..]
Koop gewoon via een market order en geef de marketmaker (die doen dit) een paar cent..
Het scheelt je een hoop tijd en stress. En als je om dat soort bedragen wel/niet koopt moet je afvragen of je het uberhaupt wel wilt hebben.
Dat kan, maar Ripple ligt de laatste tijd een beetje onder vuur en ik gebruik liever geen munten die mij meer risico geven dan nodig, voor transacties.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:34 schreef Oscar. het volgende:
Kennelijk heb ik nog een leuke voorraad btc op Bitfinex staan. Maar deze vraagt 15 euro aan BTC om de boel te versturen. Wat is een goedkopere manier denken jullie? Via XRP?
xrp gaat vanaf 20-1 ook van Coinbase af.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:45 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Dat kan, maar Ripple ligt de laatste tijd een beetje onder vuur en ik gebruik liever geen munten die mij meer risico geven dan nodig, voor transacties.
Ik gebruik zelf vaak Litecoin.
Handel in XRP wordt tijdelijk stopgezet, pas als SEC de rechtszaak wint dan gaat XRP er helemaal af.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
xrp gaat vanaf 20-1 ook van Coinbase af.
Denk niet dat ETH tot februari gaat wachten. Begint al wat beweging in te komen, als die ook door ATH breekt zie ik het wel een zelfde soort beweging als BTC maken. Ben benieuwd. Schuif beetje bij beetje meer naar ETH nu.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
ETH wordt in feb interessant. Voor nu gaat hij stabiel met BTC mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |