Dat is ook zeker waar hoor, voor beginners is het een perfect uithangbord voor crypto, mede vanwege haar gasten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen als Madelon zorgen er juist voor dat crypto meer mainstream wordt wat uiteindelijk goed is voor ons allen.
Wat is de conclusie, te veel text inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef dimmak het volgende:
Deze brief aan shareholders van Stone Ridge geschreven door CEO Ross Stevens is wel bullish hoor. Flinke lap tekst, maar zeker de moeite waard!
Ik denk dat het belangrijkste is om te weten is dat als je zelf een Bitcoin wallet hebt, op je eigen pc, dat je dan 100% eigenaar van jouw eigen coins / keys. Alle Bitcoin die jij zelf koopt en naar een platform als Coinbase of Binance stuurt, zijn technisch gezien niet van jou omdat je ze verzonden hebt vanuit jouw wallet naar de wallet van Coinbase. In jouw Coinbase account staat vervolgens dat jij recht hebt op dat stukje dat jij hebt gestort en daarmee zou je kunnen traden bijvoorbeeld. In het verleden is het helaas vaak gebeurd dat exchanges door wangedrag die Bitcoins zijn verloren door hacks, of zelfs dat de FBI hele websites offline heeft gehaald en alles in beslag heeft genomen. Die Bitcoins die jij dan daar had gestald zijn dan weg omdat je ze niet volledig in eigen beheer hebt. Dat is dus het enige risico met coins bewaren op een exchange. Ik doe het in elk geval al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:18 schreef n__n het volgende:
Ik zit m'n hoofd toch een beetje te breken om hoe dit allemaal precies werkt. Dus, stel je hebt bijv. Coinbase, bewaren zij dan feitelijk jouw bitcoins op hun server oid, terwijl je ze dus ook fysiek op je computer kunt hebben staan? Ik weet niet of ik het zo goed zeg. Het klinkt mij nog een beetje te abstract allemaal, ik ben redelijk technisch onderlegt, maar weet gewoon niet waar ik moet beginnen en wat essentieel is om te begrijpen.
Maar wil er sowieso mee bezig blijven, dat heb ik wel al voor mezelf besloten.
Coinmarketcap?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef D. het volgende:
Weet iemand of er sites zijn waar je gemakkelijk de real time waarde van verschillende coins in sats kunt aflezen?
Nee, niet in het overzicht, dus dan moet je per coin doorklikken, en mobiel is het dan alleen af te lezen in de grafiek.quote:
Ik gebruik daar deze app voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef D. het volgende:
Weet iemand of er sites zijn waar je gemakkelijk de real time waarde van verschillende coins in sats kunt aflezen?
Zo'n tekst is niet samen te vatten in een conclusie, lezen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:10 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat is de conclusie, te veel text inderdaad.
Volgens mij kan dat die https://www.livecoinwatch.com/ er zit een Customize knop waarmee je de BTC prijs kan toevoegenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef D. het volgende:
Twijfelen aan de capaciteiten van Willyquote:Op maandag 4 januari 2021 18:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja bij dit soort grafieken (en dan met name bij Maddelon Vos) heb ik altijd zoiets, ja ik kan ook wel op ieder moment van de grafiek wat lijnen neerzetten en zeggen dat het omhoog of omlaag gaat.
Drop een PM met vragen, ik doe wel aan bitcoin future trading (via bybit nu).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe het precies werkt. Ik wil bijv. wel bitcoin futures gaan traden. Of XRP shorten en dat soort dingen.
Ik wacht even op de bitcoin audible :pquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef dimmak het volgende:
Deze brief aan shareholders van Stone Ridge geschreven door CEO Ross Stevens is wel bullish hoor. Flinke lap tekst, maar zeker de moeite waard!
Geen judgement ofzo, maar waarom zou je zoveel geld op een exchange laten staan? Wat is het idee erachter?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:28 schreef Mister1984 het volgende:
Had het geluk dat ik 70K klaar had staan op Coinbase want als je het nog via bank over moet maken dan ben je te laat.
Coinbase zal 98% van hun bitcoin alleen "offline" hebben staan en niet op een hot wallet (een wallet gelinkt aan server/internet). Zelf zou je Electrum software kunnen downloaden, de 12 woorden op papier schrijven (dat is je toegang tot jou bitcoin), dan kan je zelf bitcoin addressen aanmaken dmv de software te gebruiken en kun je daar bitcoin van en naartoe sturen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:18 schreef n__n het volgende:
Ik zit m'n hoofd toch een beetje te breken om hoe dit allemaal precies werkt. Dus, stel je hebt bijv. Coinbase, bewaren zij dan feitelijk jouw bitcoins op hun server oid, terwijl je ze dus ook fysiek op je computer kunt hebben staan? Ik weet niet of ik het zo goed zeg. Het klinkt mij nog een beetje te abstract allemaal, ik ben redelijk technisch onderlegt, maar weet gewoon niet waar ik moet beginnen en wat essentieel is om te begrijpen.
Maar wil er sowieso mee bezig blijven, dat heb ik wel al voor mezelf besloten.
Waarom heeft Willy dit niet kunnen voorkomen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:09 schreef Piva het volgende:
[..]
Twijfelen aan de capaciteiten van Willy
Wut?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:33 schreef alilami het volgende:
[..]
Waarom heeft Willy dit niet kunnen voorkomen?
Bitcoin Maximalist Shutting Down Hedge Fund After Recent BTC Price Plunge: Report
https://dailyhodl.com/202(...)price-plunge-report/
Willy de wizard zag de Covid-crash niet aankomen waardoor hun BTC-hedge-fund ten onder ging.quote:
Ooit van een Black Swan event gehoord?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:03 schreef alilami het volgende:
[..]
Willy de wizard zag de Covid-crash niet aankomen waardoor hun BTC-hedge-fund ten onder ging.
Helaas niet in de appstorequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:30 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat die https://www.livecoinwatch.com/ er zit een Customize knop waarmee je de BTC prijs kan toevoegen
Geen excuus voor hun falen, ooit van een stop loss gehoord?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Piva het volgende:
[..]
Ooit van een Black Swan event gehoord?
Nou om heel eerlijk te zijn zit ze dichter bij een grafkop dan bij een lekker koppie hoor.....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:35 schreef Scorpie het volgende:
Madelon Vos is een soort cheerleader die vooraf bedachte zinnetjes roept terwijl ze dr kunstje doet en er leuk uit blijft zien. Met een grafkop had ze nooit zoveel “succes” gehad.
Ze is 25 he.. arm meisjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:31 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Nou om heel eerlijk te zijn zit ze dichter bij een grafkop dan bij een lekker koppie hoor.....
Toch beetje bang om zo'n groot bedrag in 1x te laten uitbetalen naar mn bank. Dat er dan allerlei alarmbellen afgaan en het gerapporteerd wordt. Ik woon namelijk niet in NL, waar het gewoon als vermogen wordt gezien. Dat geld stamde namelijk van eerder verkochte bitcoins.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:25 schreef Piva het volgende:
[..]
Geen judgement ofzo, maar waarom zou je zoveel geld op een exchange laten staan? Wat is het idee erachter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |