abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197212820
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:34 schreef 111210 het volgende:

[..]

Ja bij dit soort grafieken (en dan met name bij Maddelon Vos) heb ik altijd zoiets, ja ik kan ook wel op ieder moment van de grafiek wat lijnen neerzetten en zeggen dat het omhoog of omlaag gaat.
Nah het werkt wel enigszins omdat er meerdere mensen naar handelen. Het is dus eigenlijk een self-fulfilling prophecy.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2021 19:57:08 ]
  maandag 4 januari 2021 @ 20:20:53 #252
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197213391
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:51 schreef Blackst4r het volgende:

[..]

Jij had volgens mij sobierso wel flink wat in de pocket dacht ik?

Hoe zit het met MagneT? Die guy was ook loaded maar weet niet hoe dat geëindigd is.
Ik mag niet klagen.

MagneT had idd een grote klapper gemaakt, hij had ook een frettenkanaal op youtube :D
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197214168
quote:

[..]

Hoe zit het met MagneT? Die guy was ook loaded maar weet niet hoe dat geëindigd is.
Woont nu onder een brug in een kartonnen doos... ;)
pi_197215713
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 10:26 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dus, kopen op Coinbase, doorsturen naar Bitstamp en verkopen. Vervolgens het riedeltje opnieuw?
Dat eerste heb ik gedaan ja. Had het geluk dat ik 70K klaar had staan op Coinbase want als je het nog via bank over moet maken dan ben je te laat.
Alleen baal achteraf dat ik niet tot 9 uur in de ochtend heb gewacht want toen was het onderlinge verschil zelfs 2600 euro....ik had nooit verwacht dat zo op de ochtend terwijl de kantoortijden al bezig waren dit verschil nog kon bestaan. Weet niet of het nog lang heeft geduurd op de ochtend want toen ging ik slapen (nachtje doorgetrokken). Maar zie nu dat Bitstamp en Coinbase weer exact gelijk staan qua koers.

Ik dacht er nog over om gelijk dat bedrag van Bitstamp uit te laten betalen en daarna weer op Coinbase te stoten, maar dat hele proces duurt minimaal 2 dagen en dan zal die kans wel wegzijn. Gelukkig niet gedaan. Ik laat het gewoon op Bitstamp staan en hoop dat binnenkort nog een keer het omgekeerde zich voordoet: dat juist Bitstamp veel lager staat dan Coinbase en dan verplaats ik de hele boel weer.
Maar ik hoor hier dat dit een zeldzaamheid was dus het zal voorlopig hier wel bij blijven.
pi_197216900
Ik probeer toch nog de reden van die enorme verschillen van vanochtend tussen Coinbase en Bitstamp te achterhalen.......zou het kunnen dat er een andere USD/Euro koers die door exchanges gehanteerd worden aan ten grondslag ligt? Want ik meem me te herinneren dat de verschillen in koers in USD veel kleiner waren onderling dan in Euros. Maar ik ben vergeten om dit ook echt om te rekenen naar percentages.
pi_197218764
Ik zit m'n hoofd toch een beetje te breken om hoe dit allemaal precies werkt. Dus, stel je hebt bijv. Coinbase, bewaren zij dan feitelijk jouw bitcoins op hun server oid, terwijl je ze dus ook fysiek op je computer kunt hebben staan? Ik weet niet of ik het zo goed zeg. Het klinkt mij nog een beetje te abstract allemaal, ik ben redelijk technisch onderlegt, maar weet gewoon niet waar ik moet beginnen en wat essentieel is om te begrijpen. :')

Maar wil er sowieso mee bezig blijven, dat heb ik wel al voor mezelf besloten. :)
pi_197218771
twitter
pi_197218775
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 02:18 schreef n__n het volgende:
Ik zit m'n hoofd toch een beetje te breken om hoe dit allemaal precies werkt. Dus, stel je hebt bijv. Coinbase, bewaren zij dan feitelijk jouw bitcoins op hun server oid, terwijl je ze dus ook fysiek op je computer kunt hebben staan? Ik weet niet of ik het zo goed zeg. Het klinkt mij nog een beetje te abstract allemaal, ik ben redelijk technisch onderlegt, maar weet gewoon niet waar ik moet beginnen en wat essentieel is om te begrijpen. :')

Maar wil er sowieso mee bezig blijven, dat heb ik wel al voor mezelf besloten. :)
Ik kan je aanraden om sowieso eerst de (goed toegankelijke) whitepaper te lezen zodat je een goed beeld hebt van wat een bitcoin eigenlijk is:
https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
pi_197218811
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 02:26 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik kan je aanraden om sowieso eerst de (goed toegankelijke) whitepaper te lezen zodat je een goed beeld hebt van wat een bitcoin eigenlijk is:
https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
Ben inmiddels op pagina 3 en ehh, ja, is het erg als je niet gelijk alles snapt? :')
pi_197218817
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 02:54 schreef n__n het volgende:

[..]

Ben inmiddels op pagina 3 en ehh, ja, is het erg als je niet gelijk alles snapt? :')

dit helpt misschien
  dinsdag 5 januari 2021 @ 06:57:32 #261
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197219321
Stablecoins moon?

twitter
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197219396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 02:54 schreef n__n het volgende:

[..]

Nee dat is niet erg. De technische details hoef je niet precies te begrijpen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 5 januari 2021 @ 08:52:33 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197219799
quote:

[..]

Die zit nog steeds zijn pivx'jes te staken in zijn door Waves afbetaalde huisje en stiekem hier mee te lurken. Heeft het mooi voor mekaar :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_197219803
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die zit nog steeds zijn pivx'jes te staken in zijn door Waves afbetaalde huisje en stiekem hier mee te lurken. Heeft het mooi voor mekaar :)
Niet stiekem hoor ;)
pi_197220085
Zijn het mensen die op FTX traden? En dan met name leverage? Ik snap eigenlijk niet zo hoe dat werkt, maar zou daar wel wat meer van willen weten. :@
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197220115
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:38 schreef recursief het volgende:

[..]

Dat is ook zo, en de voorspellende waarde van TA is statistisch gezien nihil. Overigens wel leuk dat je Madelon Vos noemt: vlak voor deze retrace wees zij op Twitter op het Head and Shoulders pattern.

[ twitter ]
Mja weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden, ze heeft altijd wel interessante gasten in haar show en als ze bij BNR zit bv zijn het ook wel interessante gesprekken.

Maar heb echt het idee dat ze totaal niet weet waar het overgaat en maar met elke wind mee waait die voorbij komt. Ze roeptoetert ook continu zoveel mogelijk buzzwords in haar verhaaltjes. Maar zelf heeft ze niet echt inhoudelijk iets te vertellen. Dat doen haar gasten vooral en zij roept dan altijd; idd, ja precies en is braaf aan het ja knikken terwijl ze soms echt totaal geen idee heeft of niet echt luistert wat haar gaat nou precies zegt.

In het gesprek met Willem Middelkoop riep ze ook een paar keer wat en toen moest hij haar corrigeren en dan altijd “ja precies, ja inderdaad”.

Misschien weet ze wel wat er precies speelt maar komt ze gewoon niet heel snugger over op beeld ofzo?

Tot zo ver mijn stukje text over Maddelon :D
  dinsdag 5 januari 2021 @ 09:31:38 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197220138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef 111210 het volgende:

[..]

Mja weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden, ze heeft altijd wel interessante gasten in haar show en als ze bij BNR zit bv zijn het ook wel interessante gesprekken.

Maar heb echt het idee dat ze totaal niet weet waar het overgaat en maar met elke wind mee waait die voorbij komt. Ze roeptoetert ook continu zoveel mogelijk buzzwords in haar verhaaltjes. Maar zelf heeft ze niet echt inhoudelijk iets te vertellen. Dat doen haar gasten vooral en zij roept dan altijd; idd, ja precies en is braaf aan het ja knikken terwijl ze soms echt totaal geen idee heeft of niet echt luistert wat haar gaat nou precies zegt.

In het gesprek met Willem Middelkoop riep ze ook een paar keer wat en toen moest hij haar corrigeren en dan altijd “ja precies, ja inderdaad”.

Misschien weet ze wel wat er precies speelt maar komt ze gewoon niet heel snugger over op beeld ofzo?

Dit inderdaad, heb haar een tijdje gevolgd op twittert maar haar eigen reacties op tweets lieten al snel zien dat ze echt geen flauw idee heeft waar ze over praat. Super cringe.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_197220158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 09:26 schreef dimmak het volgende:
Zijn het mensen die op FTX traden? En dan met name leverage? Ik snap eigenlijk niet zo hoe dat werkt, maar zou daar wel wat meer van willen weten. :@
Wat wil je weten?
pi_197220169
Madelon Vos is een soort cheerleader die vooraf bedachte zinnetjes roept terwijl ze dr kunstje doet en er leuk uit blijft zien. Met een grafkop had ze nooit zoveel “succes” gehad.
pi_197220349
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 09:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dit inderdaad, heb haar een tijdje gevolgd op twittert maar haar eigen reacties op tweets lieten al snel zien dat ze echt geen flauw idee heeft waar ze over praat. Super cringe.
Volg haar niet eens op twitter gelukkig, kwam haar tegen door haar interview met Willem Middelkoop, heb daarna die met Plan B gekeken maar ben daar halverwege ergens afgehaakt. Willem heeft altijd wel een interessante visie gehad, of het allemaal 100% klopt is maar de vraag, maar hij legt het wel allemaal goed uit waardoor het allemaal best aannemelijk is waar hij mee komt.

Bij Plan B had ik dat totaal niet, had het idee dat hij vooral veel verteld zonder echt inhoudelijk nou aangaf hoe en waarom iets gebeurt. En Madelon zat er gewoon naast ja te knikken.
pi_197220429
Ik snap dat gehak op Madelon Vos niet zo. Ze heeft aansprekende gasten en een hoop publiek. En ja: ik denk dat ze dat publiek vooral trekt vanwege haar gasten, maar daar is niets mis mee, dat is deel van haar werk en dat doet ze, gezien de resultaten prima. Wat betreft het voorbeeld over het "head and shoulders" pattern: dat is zo ongeveer het bekendste TA pattern, en hoewel trading op TA aantoonbaar niet tot significant extra rendement leidt, is dit nu juist een pattern dat van alle niet zo veel zeggende TA patterns nog gezien wordt als een van de meest betrouwbare indicatoren (dus niet: voorspellers) van een trend reversal.

Ik volg haar wel op Twitter, maar ik volg ook mensen waar ik het niet mee eens ben of aan wie ik me soms erger. Willem Middelkoop is zo iemand: ondanks zijn vreselijke flirts met conspiracies volg ik hem, en vorm vervolgens mijn eigen mening over zaken. Of niet, want ik heb ook niet de behoefte om overal een mening over te hebben. Soms is het handig om ook je blik te verbreden tot buiten je eigen bubbel en niet alleen maar naar geluiden te luisteren die je eigen mening bevestigen.

[ Bericht 14% gewijzigd door recursief op 05-01-2021 10:07:14 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_197220437
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef 111210 het volgende:

[..]

Ze is van origine meer van de TA van de aandelenmarkt volgens mij. Bitcoin was een niche wat op haar pad is gekomen waar ze zich mee kon onderscheiden. Bitcoin inhoudelijk zou ik ook niet naar haar luisteren nee, puur alleen de TA (al weet ik niet of ze daar goed in is, ik heb daar weinig mee, al heb ik er een beter gevoel bij dan een crypto Ed ofzo :') ). Ik vind haar overigens niet dom overkomen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197220482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:00 schreef recursief het volgende:
Ik snap dat gehak op Madelon Vos niet zo.
Inderdaad. Mensen als Madelon zorgen er juist voor dat crypto meer mainstream wordt wat uiteindelijk goed is voor ons allen.
pi_197220485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 09:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Hoe het precies werkt. Ik wil bijv. wel bitcoin futures gaan traden. Of XRP shorten en dat soort dingen.
pi_197220503
Ik trek Madelon niet zo, maar ze moet lekker weten wat ze doet. Zo lang ik haar zelf niet op zoek heb ik er geen last van. Voor anderen doet ze vast wel goede dingen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')