Nah het werkt wel enigszins omdat er meerdere mensen naar handelen. Het is dus eigenlijk een self-fulfilling prophecy.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja bij dit soort grafieken (en dan met name bij Maddelon Vos) heb ik altijd zoiets, ja ik kan ook wel op ieder moment van de grafiek wat lijnen neerzetten en zeggen dat het omhoog of omlaag gaat.
Ik mag niet klagen.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:51 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Jij had volgens mij sobierso wel flink wat in de pocket dacht ik?
Hoe zit het met MagneT? Die guy was ook loaded maar weet niet hoe dat geëindigd is.
Woont nu onder een brug in een kartonnen doos...quote:Op maandag 4 januari 2021 19:51 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Hoe zit het met MagneT? Die guy was ook loaded maar weet niet hoe dat geëindigd is.
Dat eerste heb ik gedaan ja. Had het geluk dat ik 70K klaar had staan op Coinbase want als je het nog via bank over moet maken dan ben je te laat.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus, kopen op Coinbase, doorsturen naar Bitstamp en verkopen. Vervolgens het riedeltje opnieuw?
Ik kan je aanraden om sowieso eerst de (goed toegankelijke) whitepaper te lezen zodat je een goed beeld hebt van wat een bitcoin eigenlijk is:quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:18 schreef n__n het volgende:
Ik zit m'n hoofd toch een beetje te breken om hoe dit allemaal precies werkt. Dus, stel je hebt bijv. Coinbase, bewaren zij dan feitelijk jouw bitcoins op hun server oid, terwijl je ze dus ook fysiek op je computer kunt hebben staan? Ik weet niet of ik het zo goed zeg. Het klinkt mij nog een beetje te abstract allemaal, ik ben redelijk technisch onderlegt, maar weet gewoon niet waar ik moet beginnen en wat essentieel is om te begrijpen.
Maar wil er sowieso mee bezig blijven, dat heb ik wel al voor mezelf besloten.
Ben inmiddels op pagina 3 en ehh, ja, is het erg als je niet gelijk alles snapt?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om sowieso eerst de (goed toegankelijke) whitepaper te lezen zodat je een goed beeld hebt van wat een bitcoin eigenlijk is:
https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:54 schreef n__n het volgende:
[..]
Ben inmiddels op pagina 3 en ehh, ja, is het erg als je niet gelijk alles snapt?
Nee dat is niet erg. De technische details hoef je niet precies te begrijpen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 02:54 schreef n__n het volgende:
[..]
Ben inmiddels op pagina 3 en ehh, ja, is het erg als je niet gelijk alles snapt?
Die zit nog steeds zijn pivx'jes te staken in zijn door Waves afbetaalde huisje en stiekem hier mee te lurken. Heeft het mooi voor mekaarquote:Op maandag 4 januari 2021 19:51 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Niet stiekem hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die zit nog steeds zijn pivx'jes te staken in zijn door Waves afbetaalde huisje en stiekem hier mee te lurken. Heeft het mooi voor mekaar
Mja weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden, ze heeft altijd wel interessante gasten in haar show en als ze bij BNR zit bv zijn het ook wel interessante gesprekken.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:38 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is ook zo, en de voorspellende waarde van TA is statistisch gezien nihil. Overigens wel leuk dat je Madelon Vos noemt: vlak voor deze retrace wees zij op Twitter op het Head and Shoulders pattern.
[ twitter ]
Dit inderdaad, heb haar een tijdje gevolgd op twittert maar haar eigen reacties op tweets lieten al snel zien dat ze echt geen flauw idee heeft waar ze over praat. Super cringe.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef 111210 het volgende:
[..]
Mja weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden, ze heeft altijd wel interessante gasten in haar show en als ze bij BNR zit bv zijn het ook wel interessante gesprekken.
Maar heb echt het idee dat ze totaal niet weet waar het overgaat en maar met elke wind mee waait die voorbij komt. Ze roeptoetert ook continu zoveel mogelijk buzzwords in haar verhaaltjes. Maar zelf heeft ze niet echt inhoudelijk iets te vertellen. Dat doen haar gasten vooral en zij roept dan altijd; idd, ja precies en is braaf aan het ja knikken terwijl ze soms echt totaal geen idee heeft of niet echt luistert wat haar gaat nou precies zegt.
In het gesprek met Willem Middelkoop riep ze ook een paar keer wat en toen moest hij haar corrigeren en dan altijd “ja precies, ja inderdaad”.
Misschien weet ze wel wat er precies speelt maar komt ze gewoon niet heel snugger over op beeld ofzo?
Tot zo ver mijn stukje text over Maddelon
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:26 schreef dimmak het volgende:
Zijn het mensen die op FTX traden? En dan met name leverage? Ik snap eigenlijk niet zo hoe dat werkt, maar zou daar wel wat meer van willen weten.
Volg haar niet eens op twitter gelukkig, kwam haar tegen door haar interview met Willem Middelkoop, heb daarna die met Plan B gekeken maar ben daar halverwege ergens afgehaakt. Willem heeft altijd wel een interessante visie gehad, of het allemaal 100% klopt is maar de vraag, maar hij legt het wel allemaal goed uit waardoor het allemaal best aannemelijk is waar hij mee komt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit inderdaad, heb haar een tijdje gevolgd op twittert maar haar eigen reacties op tweets lieten al snel zien dat ze echt geen flauw idee heeft waar ze over praat. Super cringe.
Ze is van origine meer van de TA van de aandelenmarkt volgens mij. Bitcoin was een niche wat op haar pad is gekomen waar ze zich mee kon onderscheiden. Bitcoin inhoudelijk zou ik ook niet naar haar luisteren nee, puur alleen de TA (al weet ik niet of ze daar goed in is, ik heb daar weinig mee, al heb ik er een beter gevoel bij dan een crypto Ed ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef 111210 het volgende:
[..]
Mja weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden, ze heeft altijd wel interessante gasten in haar show en als ze bij BNR zit bv zijn het ook wel interessante gesprekken.
Maar heb echt het idee dat ze totaal niet weet waar het overgaat en maar met elke wind mee waait die voorbij komt. Ze roeptoetert ook continu zoveel mogelijk buzzwords in haar verhaaltjes. Maar zelf heeft ze niet echt inhoudelijk iets te vertellen. Dat doen haar gasten vooral en zij roept dan altijd; idd, ja precies en is braaf aan het ja knikken terwijl ze soms echt totaal geen idee heeft of niet echt luistert wat haar gaat nou precies zegt.
In het gesprek met Willem Middelkoop riep ze ook een paar keer wat en toen moest hij haar corrigeren en dan altijd “ja precies, ja inderdaad”.
Misschien weet ze wel wat er precies speelt maar komt ze gewoon niet heel snugger over op beeld ofzo?
Tot zo ver mijn stukje text over Maddelon
Inderdaad. Mensen als Madelon zorgen er juist voor dat crypto meer mainstream wordt wat uiteindelijk goed is voor ons allen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:00 schreef recursief het volgende:
Ik snap dat gehak op Madelon Vos niet zo.
Hoe het precies werkt. Ik wil bijv. wel bitcoin futures gaan traden. Of XRP shorten en dat soort dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |