In december 2017 was dit de normaalste zaak van de wereld. 10% verschil tussen vooral shitcoins was eenvoudig te spotten.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:04 schreef Mister1984 het volgende:
Maar komt dit vaker voor? Of zijn deze kansen zeer zeldzaam?
Nou ik verbaasde mij daar dus ook enorm over maar deze verschillen zijn er al uren. Ik zou, zeker met zulke beroemde exchanges, nooit verwacht hebben dat dit langer dan een paar minuten zou kunnen duren.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit komt vrijwel nooit voor omdat bots je bijna altijd voor zijn met zulke arbitrage. Ooit eens 15% winst kunnen pakken op TRX (I know) omdat er een enorm arbitrage verschil was tussen exchanges
Arbitrage structureel uitbuiten is vrijwel onmogelijk. Zodra die mogelijkheid er is duikt Jan-en-alleman daar op en zijn de arbitragespreads weer verdwenen.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:04 schreef Mister1984 het volgende:
Mensen, ik weet niet wat ik meemaak. Ik had nog 70K fiat staan op Coinbase staan en opeens valt mn oog op de Bitstamp koers....die lag op 27K euros....terwijl ik ze op Coinbase voor 25.400 euro kon inkopen.
Dus ik dacht, is dit te mooi om waar te zijn? Eh nou nee, op Coinbase ingekocht, doorgestuurd naar Bitstamp en daar weer verkocht. Resultaat is dat van de 70K op Coinbase nu 74.300 euro op Bitstamp staat......mooie transfer zou ik zeggen. 4300 winst en de fees zijn daar al vanaf.
Maar komt dit vaker voor? Of zijn deze kansen zeer zeldzaam? Ik heb dit pas 1x eerder gezien en dat was in Januari 2018 toen de koers ook zo enorm gestegen was. Komen deze verschillen alleen voor als de koers net enorm gestegen is, of zijn er mensen die hier serieus hun dayjob van maken?
Is bijzonder inderdaad, misschien zijn er issues met hun API waardoor tradingbots tijdelijk niet meer werken?quote:Op maandag 4 januari 2021 08:08 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Nou ik verbaasde mij daar dus ook enorm over maar deze verschillen zijn er al uren. Ik zou, zeker met zulke beroemde exchanges, nooit verwacht hebben dat dit langer dan een paar minuten zou kunnen duren.
quote:Op maandag 4 januari 2021 08:04 schreef Mister1984 het volgende:
Mensen, ik weet niet wat ik meemaak. Ik had nog 70K fiat staan op Coinbase staan en opeens valt mn oog op de Bitstamp koers....die lag op 27K euros....terwijl ik ze op Coinbase voor 25.400 euro kon inkopen.
Dus ik dacht, is dit te mooi om waar te zijn? Eh nou nee, op Coinbase ingekocht, doorgestuurd naar Bitstamp en daar weer verkocht. Resultaat is dat van de 70K op Coinbase nu 74.300 euro op Bitstamp staat......mooie transfer zou ik zeggen. 4300 winst en de fees zijn daar al vanaf.
Maar komt dit vaker voor? Of zijn deze kansen zeer zeldzaam? Ik heb dit pas 1x eerder gezien en dat was in Januari 2018 toen de koers ook zo enorm gestegen was. Komen deze verschillen alleen voor als de koers net enorm gestegen is, of zijn er mensen die hier serieus hun dayjob van maken?
Verschillen kunnen komen doordat het lastig is fiat op een bepaalde beurs te krijgen. Met nieuwjaar zijn banken al drie dagen dicht geweest zodat er minder USD/EUR deposits zijn en dat terwijl de koersen door het dak gaan.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:08 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Nou ik verbaasde mij daar dus ook enorm over maar deze verschillen zijn er al uren. Ik zou, zeker met zulke beroemde exchanges, nooit verwacht hebben dat dit langer dan een paar minuten zou kunnen duren.
En nu 25.400 tegenover 24.700.....en nog 30 min en het is gelijkgetrokken denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:15 schreef Mister1984 het volgende:
Het begint al een beetje bij te trekken: Bitstamp 26.300, Coinbase 25.200
Hmm, het verschil loopt weer op: 26.300 om 25.000 nu.quote:Op maandag 4 januari 2021 08:25 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
En nu 25.400 tegenover 24.700.....en nog 30 min en het is gelijkgetrokken denk ik.
Ik had het kennelijk net op het juiste moment gespot want hou het eigenlijk lang niet 24 uur per dag in de gaten.
Maar toch verbaas ik me erover hoe lang het duurde. Ik zag dit al rond 3 uur 's nachts en als het nog een halfuur duurt voor het weer gelijkgetrokken is dan heeft het dus in totaal 6 uur geduurd.
Is dit de balance sheet van de FED? (lol)quote:Op maandag 4 januari 2021 07:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dollars
[ afbeelding ]
KOEKOEK
@:aTypisch
Beetje uitcashen als de market oversold raakt, zodat je genoeg geld hebt om door de volgende bearmarket te gaan zonder te hoeven cashen en misschien weer terug te kopen op de bodem.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:50 schreef fathank het volgende:
Voor de BTC Maxis hier, wat is jullie strategie?
Sats stacken, en dan?
Dus, kopen op Coinbase, doorsturen naar Bitstamp en verkopen. Vervolgens het riedeltje opnieuw?quote:Op maandag 4 januari 2021 09:03 schreef Mister1984 het volgende:
Bizar, het gat tussen Coinbase (24.200) en Bitstamp (26.300) wordt alleen maar groter.....
Edit; nu Coinbase (23.800) tegenover Bitstamp (26.400)![]()
![]()
![]()
Mijn strategie is: werken en zoveel mogelijk van dat werk omzetten in BTC...quote:Op maandag 4 januari 2021 09:50 schreef fathank het volgende:
Voor de BTC Maxis hier, wat is jullie strategie?
Sats stacken, en dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |