Het blijkt dus dat Binance deze shitcoin delisted heeft. Nu had ik er nog wat staan vanuit de ICO destijds. Maar op Binance kan ik er dus niks anders meer mee dan naar andere adressen sturen. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb v/d week een accountje op Huboi gemaakt omdat ze daar deze shitcoin nog wel verhandelen. Ik heb geen zin om daar KYC te doorlopen. Gelukkig kan ik daar dagelijks traden zolang het maar onder de 0.1 btc is. Nou dat hele Aeternity is tientjeswerk maar ik vind het zonde om dat weg te gooien.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb op Binance nog wat Aeternity staan. Nu valt me op dat de 'deposit' button grijs is. Ook staat de btc value op 0.00000000?
Ik zie dat meerdere coins dit hebben, zo ook Stratis bijvoorbeeld, daar is zelfs de 'withdraw' uitgegrijsd.
Is dat maintenance of zoWaarom wordt de BTC value als 0 aangegeven
lijkt me logischer om in goud te rekenen, das wat stabieler. bitcoin gemeten in bitcoin is altijd 1 dus een stablecoin, wel vreemd aangezien je er t ene jaar een auto van kan kopen en in een ander jaar een huis.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
begin met je investeringen (welke dan ook) aan btc te koppelen zou ik zeggen
dan juich je niet zo voor een sprongetje in dollars/euro's
ja manquote:Op maandag 4 januari 2021 00:46 schreef weetjewel5 het volgende:
iemand tips voor een coin in de NFT sector? die hype begint nu pas een beetje geloof ik.
Ik heb een collectie van meerdere munten. Eentje die momenteel onder de radar is bij veel mensen ben ik erg aan het baggenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk wel?
Lijkt me raar dat je met zoveel munten in de + geen geld maakt in deze tijden
Cardano, gisteravond nog wat bijgekocht, nu met een mooi plusje wakker gewordenquote:Op maandag 4 januari 2021 04:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb een collectie van meerdere munten. Eentje die momenteel onder de radar is bij veel mensen ben ik erg aan het baggen
quote:Op maandag 4 januari 2021 07:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dollars
[ afbeelding ]
KOEKOEK
@:aTypisch
Dus we gaan nog minstens 4x vanaf hier.quote:Op maandag 4 januari 2021 07:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
prachtig ja
WAT EEN RUN
hoop het voor jequote:Op maandag 4 januari 2021 07:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dus we gaan nog minstens 4x vanaf hier.
ETH/BTC over langere periodequote:Op maandag 4 januari 2021 07:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
prachtig ja
WAT EEN RUN
Beticht je user @aTypisch nu van het weergeven van selectieve informatie?quote:Op maandag 4 januari 2021 08:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
ETH/BTC over langere periode
[ afbeelding ]
Dit komt vrijwel nooit voor omdat bots je bijna altijd voor zijn met zulke arbitrage. Ooit eens 15% winst kunnen pakken op TRX (quote:Op maandag 4 januari 2021 08:04 schreef Mister1984 het volgende:
Mensen, ik weet niet wat ik meemaak. Ik had nog 70K fiat staan op Coinbase staan en opeens valt mn oog op de Bitstamp koers....die lag op 27K euros....terwijl ik ze op Coinbase voor 25.400 euro kon inkopen.
Dus ik dacht, is dit te mooi om waar te zijn? Eh nou nee, op Coinbase ingekocht, doorgestuurd naar Bitstamp en daar weer verkocht. Resultaat is dat van de 70K op Coinbase nu 74.300 euro op Bitstamp staat......mooie transfer zou ik zeggen. 4300 winst en de fees zijn daar al vanaf.
Maar komt dit vaker voor? Of zijn deze kansen zeer zeldzaam? Ik heb dit pas 1x eerder gezien en dat was in Januari 2018 toen de koers ook zo enorm gestegen was. Komen deze verschillen alleen voor als de koers net enorm gestegen is, of zijn er mensen die hier serieus hun dayjob van maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |