Punt zit denk ik bij KYC/AML/regulatie, niet perse bij dat het qua software enzo niet mogelijk is.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:44 schreef Zwansen het volgende:
Krijg met geen mogelijkheid meer euro’s op Binance. Identity is gevalideerd, maar nu moet ik ineens ook mijn adres verifiëren (terwijl ik een relatief klein bedrag wil storten).
Eergisteren lukte het wel met iDeal. Zonder enige validatie.![]()
Heb support maar even geraadpleegd. Wel bijzonder dat ze zelfs na jaren geen relatief soepel proces kunnen creëren om geld te storten.
Haha, dat snap ik wel jaquote:Op maandag 4 januari 2021 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit heb ik wel gepoogd te luistern, maar dit ging me echt te ver. Geskipt naar aflevering 4, maar daar moet ik ook nog goed aan beginnen. Interview met Preston ging mij diep genoeg
Misschien ben ik te ongeduldig, maar ik kreeg wel de bevestiging dat ik nu gewoon fiat kon storten. Toch maar even wachten tot morgen.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:46 schreef KapBak het volgende:
[..]
Punt zit denk ik bij KYC/AML/regulatie, niet perse bij dat het qua software enzo niet mogelijk is.
quote:Your Advanced Verification has been approved. Your Binance account can now*:
Withdraw cryptocurrency up to a 100 BTC value per day.
Buy crypto instantly with credit/debit card (up to $5,000 daily limit).
Deposit/withdraw fiat** via cheap and reliable bank transfer or local channels (up to $5,000 daily limit).
Buy/sell crypto via p2p trading (unlimited).
dat proces is in Nederland eerder dit jaar dan ook flink moeilijker gemaaktquote:Op maandag 4 januari 2021 14:44 schreef Zwansen het volgende:
Krijg met geen mogelijkheid meer euro’s op Binance. Identity is gevalideerd, maar nu moet ik ineens ook mijn adres verifiëren (terwijl ik een relatief klein bedrag wil storten).
Eergisteren lukte het wel met iDeal. Zonder enige validatie.![]()
Heb support maar even geraadpleegd. Wel bijzonder dat ze zelfs na jaren geen relatief soepel proces kunnen creëren om geld te storten.
quote:Bitcoin in vrije val: 'Kleine transacties beïnvloeden de prijs enorm'
Aan de opmars van de bitcoin is weer een einde gekomen. De digitale munt verloor maandag in korte tijd 14 procent van zijn waarde. Het is de grootste vrije val sinds maart 2020, toen de munt keihard onderuit ging.
Op de tweede dag van het nieuwe jaar werd nog een record geboekt. Op 2 januari was de bitcoin 30.000 dollar waard en daar bleef het niet bij. Een dag later wees de teller 34.000 dollar aan.
Al sinds de herfst steeg de prijs van de cryptomunt. Analisten wezen daarbij op de toegenomen populariteit bij grote beleggers.
Bitcoinbubbel
Zo kondigde vermogensbeheerder Fidelity in augustus de lancering van een bitcoin beleggingsfonds aan. Nog een verklaring is dat verschillende techbedrijven, zoals Square Inc, een deel van hun cashreserves omgezet hebben in bitcoin.
Onduidelijk is waarom de munt nu opeens zo achteruit gaat. Wel waarschuwden meerdere kenners al voor de 'te sterk' opgelopen koers de laatste dagen en de kans op het klappen van de bitcoin-bubbel.
ING-econoom Teunis Brosens kan het ook maar deels verklaren. Volgens hem is de markt extra volatiel, omdat slechts een klein deel van de bitcoins verhandeld wordt.
Toegangscode kwijt
"Een deel van de bezitters zit op de munt, die verkopen niet. Een deel kan ook niet verhandeld worden omdat de private keys, de numerieke code waarmee bezitters toegang krijgen, kwijt zijn", zegt hij.
Die munten komen dus nooit meer van hun plek. En dan wordt er nog druk gespeculeerd dat de oprichters een deel van de munten zelf in handen hebben en vasthouden, legt Brosens uit.
20 procent maar verhandeld
Naar schatting wordt slechts 20 procent van de cryptomunt verhandeld. "Dat betekent dat relatief kleine transacties de prijs enorm beïnvloeden", zegt de ING-econoom. De vraag hoeft maar een klein beetje te stijgen om de prijs compleet door het dak te jagen.
Bitcoin is nog altijd veel meer waard dan bij de vorige vrije val in maart 2020, toen de koers onder de 5000 dollar daalde. "Bij cryptocurrency is altijd moeilijk te zeggen wat de stijging of daling verklaart. We hebben ook regelmatig gezien dat er een tientallen procenten op een dag bij of af ging," weet Brosens.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)osens-ing-verklaring
Stemmingmakerij!quote:
Ik denk het ook. Het leent zich er ook enorm goed voor met gebruik van multi-sig.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:
kwestie van tijd tot bitcoin als onderpand gewoon normaal is overigens
quote:Gelimiteerde opening van nieuwe Crypto-posities: Met ingang van 31 december 2020 wordt het openen van elk type nieuwe crypto-posities beperkt. Dit omvat crypto-activa, crypto CFD posities, en crypto gekopieerde posities (CopyPortfolio’s of CopyTraders).
Sluiting van bestaande Crypto-posities: Vanaf 23 januari 2021, 23:01 uur CET, zullen we beginnen met het geleidelijk sluiten van alle crypto-posities op het eToro handelsplatform, voor alle in Nederland gebaseerde eToro gebruikers. Dit omvat alle soorten real en CFD crypto posities, crypto posities in alle Partner/Markt CopyPortfolio's en TopTrader CopyPortfolio's en CopyTrading. De toepasselijke winst of het toepasselijke verlies zal in uw balans worden verwerkt. Houd er rekening mee dat eToro zich niet verbindt tot het sluiten van de posities op een specifiek tijdstip of op specifieke voorwaarden
Crypto Copy Portfolios: Een lijst van beschikbare CopyPortfolio's (die geen crypto-posities bevatten) en niet-beschikbare CopyPortfolio's vindt u hier.
eToro Wallet: Gebruikers van een eToro Wallet in Nederland moeten op 23 januari 2021 om 23.00 uur CET hun crypto-activa uit hun eToro Wallet halen en naar een andere digitale Wallet- of blockchain-adres overbrengen. Na deze datum heeft u geen toegang meer tot uw eToro Wallet of uw Crypto-activa.
Staking: Aangezien we op dit moment geen crypto-diensten aanbieden aan gebruikers in Nederland, is Staking niet meer van toepassing. De verdeling van de Staking rewards voor zowel december als januari (tot en met 23 januari) zal doorgaan. Alle in Nederland gevestigde eToro-gebruikers die in aanmerking komen voor Staking rewards, en die in het bezit zijn van ADA en TRX, ontvangen een betaling in USD rechtstreeks op hun eToro-rekening, gelijk aan het bedrag aan Staking rewards dat zij zouden hebben ontvangen.
Wij willen ons verontschuldigen voor het ongemak dat deze veranderingen voor u betekenen. eToro streeft ernaar om te voldoen aan alle relevante regelgeving in de landen waar we actief zijn. Wij zetten ons proces van registratie als crypto-dienstverlener bij De Nederlandsche Bank NV (DNB) voort.
quote:Op maandag 4 januari 2021 12:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
gelukkig kan je bij de albert heijn ook met sats betalen.
Je boodschappen met ether betalenquote:Op maandag 4 januari 2021 16:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Al 4u ook niet met ING fiat.
Edit: Niet alleen met ING fiat.
[ twitter ]
Hier alvast de headline voor volgende week:quote:Op maandag 4 januari 2021 17:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"vrije val"
"Aan de opmars van de bitcoin is weer een einde gekomen"
Kun je hier wat meer over vertellen? Terms? Rente? Looptijd etc?quote:Op maandag 4 januari 2021 11:52 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld mijn huis mede gefinancierd met een lening met BTC als onderpand.
De eerste die ons komt uitlachen op basis van rtlnieuws-artikelen.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:14 schreef Blackst4r het volgende:
Iedereen weet dat de whales begonnen vol te laden en er een herhaling zou komen van drie jaar geleden, precies op dezfde tijdstippenDie lui liggen in een deuk dat er weer zoveel happers zijn.
Mooie is dat tegen de tijd dat het artikel klaar was. Die -15% alweer -7% wasquote:Op maandag 4 januari 2021 17:19 schreef alilami het volgende:
[..]
De eerste die ons komt uitlachen op basis van rtlnieuws-artikelen.
Ja bij dit soort grafieken (en dan met name bij Maddelon Vos) heb ik altijd zoiets, ja ik kan ook wel op ieder moment van de grafiek wat lijnen neerzetten en zeggen dat het omhoog of omlaag gaat.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:39 schreef Piva het volgende:
[ twitter ]
20% pullbacks ipv 30-40%, deze bull is steeds beter aan het worden!
Dat is ook zo, en de voorspellende waarde van TA is statistisch gezien nihil. Overigens wel leuk dat je Madelon Vos noemt: vlak voor deze retrace wees zij op Twitter op het Head and Shoulders pattern.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja bij dit soort grafieken (en dan met name bij Maddelon Vos) heb ik altijd zoiets, ja ik kan ook wel op ieder moment van de grafiek wat lijnen neerzetten en zeggen dat het omhoog of omlaag gaat.
Nee hoor. Ik lees dat soort dingen niet.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:19 schreef alilami het volgende:
[..]
De eerste die ons komt uitlachen op basis van rtlnieuws-artikelen.
have funquote:Op maandag 4 januari 2021 18:50 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lees dat soort dingen niet.
Was alleen schrijnend te zien hoe iedereen helemaal monddood werd gemaakt toen alles crashte, en nu iedereen weer met de mond open van die valse voorspellingen zitten te maken in hun glazen bolletje.
Heb me kapot gezweet zo spannend vond ik hetquote:Op maandag 4 januari 2021 18:50 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lees dat soort dingen niet.
Was alleen schrijnend te zien hoe iedereen helemaal monddood werd gemaakt toen alles crashte, en nu iedereen weer met de mond open van die valse voorspellingen zitten te maken in hun glazen bolletje.
quote:Op maandag 4 januari 2021 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb me kapot gezweet zo spannend vond ik het
Een pullback naar 22-24k zou me ook niks verbazen. Wat maakt het uit, heb toch al mijn winst gepakt. Maar niet getreurd, die 50k gaan we dit jaar wel halen
Jij had volgens mij sobierso wel flink wat in de pocket dacht ik?quote:Op maandag 4 januari 2021 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb me kapot gezweet zo spannend vond ik het
Een pullback naar 22-24k zou me ook niks verbazen. Wat maakt het uit, heb toch al mijn winst gepakt. Maar niet getreurd, die 50k gaan we dit jaar wel halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |