retweetquote:Op maandag 4 januari 2021 11:52 schreef weetjewel5 het volgende:
tot zover altseason. zie jullie over 3 jaar weer.
Als je denkt dat we in een downtrend zitten, verkopen die handel. Maar dat is natuurlijk niet het geval. Gewoon houden dus.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:55 schreef Black-Death het volgende:
Ben druk in dubio of ik mijn ethereum en litecoins ga verkopen..
uitcashen doe je naar sats, niet naar euro's thoquote:Op maandag 4 januari 2021 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Nou hop, dit was het dipje wat snel alweer wordt opgekocht. Op naar de 50k
Ik zag trouwens net dat je bij Bl3p tot 100k per dag kunt uitcashen, dus tipje voor de toekomstige cryptomiljonairs hier
gelukkig kan je bij de albert heijn ook met sats betalen.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uitcashen doe je naar sats, niet naar euro's tho
sats is namelijk het BESTE GELD
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kloptquote:Op maandag 4 januari 2021 12:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
gelukkig kan je bij de albert heijn ook met sats betalen.
bij appie kan je toch niet met credit/debit card betalen?quote:Op maandag 4 januari 2021 12:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt
https://www.binance.com/en/cards
quote:Op maandag 4 januari 2021 12:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
gelukkig kan je bij de albert heijn ook met sats betalen.
Ga door met deze actquote:Op maandag 4 januari 2021 12:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uitcashen doe je naar sats, niet naar euro's tho
sats is namelijk het BESTE GELD
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bij de gewone AH kom ik nooit, dus dat weet ik eerlijk gezegd niet maar bij de AH to go waar ik wel eens kom kan dat wel. Bij veel ketens kan het iig wel (Jumbo, Aldi).quote:Op maandag 4 januari 2021 12:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
bij appie kan je toch niet met credit/debit card betalen?
Mooi, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:26 schreef One_conundrum het volgende:
niets aan de hand. er moest alleen even wat leverage uit het systeem
https://twitter.com/glassnode/status/1346044431749804032
partijen als https://blockfi.com/ bieden dat al aan, later dit jaar in NLquote:Op maandag 4 januari 2021 12:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga door met deze act
Hoe krijg je de bank zover dat ze je btc als onderpand accepteren?
REKTquote:Op maandag 4 januari 2021 12:26 schreef One_conundrum het volgende:
niets aan de hand. er moest alleen even wat leverage uit het systeem
https://twitter.com/glassnode/status/1346044431749804032
Meh. Chinezenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat Binance deze shitcoin delisted heeft. Nu had ik er nog wat staan vanuit de ICO destijds. Maar op Binance kan ik er dus niks anders meer mee dan naar andere adressen sturen. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb v/d week een accountje op Huboi gemaakt omdat ze daar deze shitcoin nog wel verhandelen. Ik heb geen zin om daar KYC te doorlopen. Gelukkig kan ik daar dagelijks traden zolang het maar onder de 0.1 btc is. Nou dat hele Aeternity is tientjeswerk maar ik vind het zonde om dat weg te gooien.
Nu is het me met veel pijn en moeite gelukt (ruim 24h) om het te kunnen versturen over dat Aeternity-netwerk. Uiteindelijk is het gelukt en heb ik het omgezet in BTC @ Huobi.com maar als ik die 40/45 euro aan BTC nu wil versturen krijg ik 'No available credits to withdraw'
Klote Chinese exchange ook. Iemand ervaring met deze exchange?
Misschien dat ze hem daarom delist hebben.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meh. Chinezen
Wat blijkt? Ik moet wachten op 1440 confirmations van het Aeternity alvorens ik de reeds omgezette BTC van Huobi naar een andere wallet kan transferren
Bij 360 confirmations van het Aeternity netwerk kwamen ze pas over (van Binance naar Huobi) en dat duurde bijna 24h.
Klinkt dit logisch voor jullie?
True, maar dat is Binance. Maar ik vind het raar dat ze bij Huobi zeggen ; Ja, het is aardig dat je AE hebt omgezet naar BTC (na 360 confirmaties kwamen de AE's aan op Huobi) maar ondanks dat je ze bij ons reeds hebt kunnen omzetten naar BTC moeten we nog wel even de 1440 confirmaties afwachten voordat je de BTC daadwerkelijk kunt versturen.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem daarom delist hebben.Shitcoins gonna shit.
Dit heb ik wel gepoogd te luistern, maar dit ging me echt te ver. Geskipt naar aflevering 4, maar daar moet ik ook nog goed aan beginnen. Interview met Preston ging mij diep genoegquote:Op maandag 4 januari 2021 12:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kijk dit en kom dan effe terug met je gelul over ''MaAr De ALbErT hEiJn''
Ik trek al een tijdje rente bij ze. Ideaalquote:Op maandag 4 januari 2021 13:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
partijen als https://blockfi.com/ bieden dat al aan, later dit jaar in NL
ik heb dat niet gedaan bij een traditionele bank he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |