Tja het blijft speculeren, maar historische gegevens laten wel een patroon zien.quote:
Gaat niet om nu maat. Omdat ze goud vroeger beter op konden slaan en langer bewaren als dieren, fruit of andere grondstoffen heeft goud die strijd gewonnen. Nu gaat het allemaal stukken moeilijk idd sinds ze goud aan banden hebben gelegd vanwege het geld printen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is juist niet zo makkelijk te bewaren
veel grote partijen moeten (dure) banken of andere instanties inschakelen om het voor ze te doen
Venezuela vroeg om hun goud bij de centrale bank in Londen, maar kregen een nee als antwoord.![]()
Niet voor niets gebruikt Venezuela al op kleine schaal bitcoin om te handelen met Turkije en Iran
Maar voor wie liever niet leest kan Saylor het ook goed uitleggen zoals hierboven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
luister the michael saylor series van the 'what is money' podcast effe in een weekje of 2 af
dan legt ie goed uit waarom goud aan vervanging toe is
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Apekoek het volgende:
Dan voelt het niet ondenkbaar dat we minimaal factor 10 gaan sinds de laatste bullrun ATH. Maar begrijpen doe ik het niet.
Fucking 4 jaar verder en nog niets geleerd.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar eens langzaam mijn winst ga pakken nu ik voorbij de 100% winst ben, beginnend met de inleg.
je hebt perma bulls en perma noobsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:33 schreef Piva het volgende:
[..]
Fucking 4 jaar verder en nog niets geleerd.
De tering
Het blijft mij verbazen hoe deze space qua IQ het vooral de lage en super hoge aantrekt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt perma bulls en perma noobs
"Op het verkeerde moment ingestapt"quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze is ook mooi. Je hoort hem steeds bozer worden (vanaf 4:25).
"Er zit ook niks onder!!"
Money printer go brrrrrrrrrrrrrrr
https://anchor.fm/thecryp(...)-Ross-Stevens-eol4m1quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef dimmak het volgende:
Deze brief aan shareholders van Stone Ridge geschreven door CEO Ross Stevens is wel bullish hoor. Flinke lap tekst, maar zeker de moeite waard!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
Kennen jullie een goed boek met alle feiten over bitcoin? Dan schaf ik die aan want word gek door al die meningen van iedereen
heb deze afgelopen week ‘gelezen’. Vond het erg interessantquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:02 schreef dimmak het volgende:
Maar uiteraard is de Bitcoin Standaard nog betere literatuur over de geschiedenis van geld en de rol die Bitcoin hier in kan beteken. Soms zoekt de schrijver het randje op, maar dit was voor mij wel een grote eyeopener wat betreft goud, fiat geld en onze economie.
[..]
.
Ik zie het boek.. en lijkt mij interessant. Maar zou ook fijn zijn als er een boek of iets is met kritiek erover. Ik merk bij bitcoin dat mensen vaak of extreem positief zijn of extreem negatief. Maar thanks, zal er zeker naar kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
heb deze afgelopen week ‘gelezen’. Vond het erg interessant
in een boek staan ook vaak meningen of feiten die die mening kunnen onderbouwenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
Kennen jullie een goed boek met alle feiten over bitcoin? Dan schaf ik die aan want word gek door al die meningen van iedereen
Paar topics terug heb ik een paar goeie podcasts (yt links) gepost. Begin daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
Zeker. Is al groot, gaat huge worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
plukje Polkadots gekocht. Dit weekend ff beter inlezen.
Meer lui hier in DOT?
Wat voor informatie zoek je precies dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:54 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik zie het boek.. en lijkt mij interessant. Maar zou ook fijn zijn als er een boek of iets is met kritiek erover. Ik merk bij bitcoin dat mensen vaak of extreem positief zijn of extreem negatief. Maar thanks, zal er zeker naar kijken![]()
Informatie wat objectief is eigenlijk. Die zowel voor en nadelen benoemt van Bitcoin. En het liefst zelf geen opinie erover heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:12 schreef Piva het volgende:
[..]
Wat voor informatie zoek je precies dan?
Ik ga eens even kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Paar topics terug heb ik een paar goeie podcasts (yt links) gepost. Begin daar.
666quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:14 schreef One_conundrum het volgende:
Briljant !
@:Medusa - Hier alle delen ff van luisteren
met wat?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker. Is al groot, gaat huge worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |