Ja ik zit ook steeds te twijfelen om mijn inleg er uit te halen. Maar dan halveer ik wat ik nu heb en dan groeit t ook minder hard.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar eens langzaam mijn winst ga pakken nu ik voorbij de 100% winst ben, beginnend met de inleg.
Doet het wel, niet, wel, niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:19 schreef n__n het volgende:
Wel opvallend dat Coinbase steeds eruit klapt op cruciale momenten.
Komt geregeld voorquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:18 schreef n__n het volgende:
[..]
Doet het wel, niet, wel, niet.
Aangezien ik hier nieuw in ben: is dit nou 'normaal'?
Kon net op een cruciaal moment helemaal niets doen, alhoewel de werking intussen is hersteld. Maar wel erg verdacht, dat het op heel specifieke momenten voorkomt. Dit is echt een forse inbreuk op mijn vertrouwen in deze service.quote:
*Unscheduled maintenancequote:Op donderdag 7 januari 2021 20:58 schreef n__n het volgende:
[..]
Kon net op een cruciaal moment helemaal niets doen, alhoewel de werking intussen is hersteld. Maar wel erg verdacht, dat het op heel specifieke momenten voorkomt. Dit is echt een forse inbreuk op mijn vertrouwen in deze service.
Gaat ook hard, alweer 2,5B in 10 dagen. Alles backed natuurlijk door Paolo's privé bank.quote:
Verge of nu vooral gewoon BTC?quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:53 schreef Maikuuul het volgende:
2 weken geleden 40% uitgecashed.
2 weken later zit ik alweer op 95% van de portfolio waarde voor uitcashen
Genot
I know, fucking achterlijk. Zie ook niet echt een <20k dip aankomen ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:52 schreef Piva het volgende:
[..]
Damnnn
[..]
Het was gewoon grappig aangezien je hier een hele lange tijd weg was. Alle BTC verkocht dan? niet echt slim![]()
Inmiddels al bijna 2x de 2017 ath
75% btc 15% Verge en wat andere altcoins.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Verge of nu vooral gewoon BTC?
Ik zag dat Verge ook lekker ging vandaag.
Is al 3 jaar zo. Crash down, mega pump down.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:18 schreef n__n het volgende:
[..]
Doet het wel, niet, wel, niet.
Aangezien ik hier nieuw in ben: is dit nou 'normaal'?
blijf bij bitcoin en stop er elke week een beetje in, desnoods in het begin wat meerquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:30 schreef n__n het volgende:
Heeft iemand hier tips qua strategieën oid? Ik heb me een beetje ingelezen, maar dat dollar cost averaging is denk ik niet helemaal hoe ik het wil doen. Mijn hoofd overstroomt nu al van alle keuzes die er zijn.
Oh en ik ben extreem gevoelig voor FOMO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |