quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
ETH wordt in feb interessant. Voor nu gaat hij stabiel met BTC mee
Je bevestigt hiermee enkel zijn gelijk. Waarde in sats is vrij stabiel en dus stijgt de Dollar waarde mee met BTC.quote:
Ik denk dat dat bots zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:33 schreef D. het volgende:
Ik zie op een exchange bij de markets weleens orders staan waarbij het aantal knippert tussen 2 aantallen coins.
Iemand een idee waardoor dat is?
Hoop dat mijn vraagstelling duidelijk is
Klopt het principe dat de eerst geplaatste order als eerste gevuld wordt?quote:
Als het gaat om dezelfde prijs: jaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:03 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt het principe dat de eerst geplaatste order als eerste gevuld wordt?
Dan plaatst deze order zich dus even achteraan?
Ja, zelfde satquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Als het gaat om dezelfde prijs: ja
Geen idee. Sommige orders worden geplaatst om te worden uitgevoerd, sommige orders worden alleen geplaatst om tegenorders uit te lokken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zelfde sat
Maar je zou toch zeggen dat je liever vooraan wilt staan, of mis ik iets?
Of zou dat het gevolg zijn, en niet zozeer de bedoeling?
Zou niet moeten kunnenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:16 schreef recursief het volgende:
[..]
Geen idee. Sommige orders worden geplaatst om te worden uitgevoerd, sommige orders worden alleen geplaatst om tegenorders uit te lokken.
Het klinkt alsof de bots spelletjes spelen om 'de normale trader' dwars te zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom niet? je moet toch orders weg kunnen halen?
Koop gewoon via een market order en geef de marketmaker (die doen dit) een paar cent..quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het klinkt alsof de bots spelletjes spelen om 'de normale trader' dwars te zitten
Ik schuif gewoon af en toe wat coins heen en weer om een paar sat te pakkenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:18 schreef Piva het volgende:
[..]
Koop gewoon via een market order en geef de marketmaker (die doen dit) een paar cent..
Het scheelt je een hoop tijd en stress. En als je om dat soort bedragen wel/niet koopt moet je afvragen of je het uberhaupt wel wilt hebben.
Dat kan, maar Ripple ligt de laatste tijd een beetje onder vuur en ik gebruik liever geen munten die mij meer risico geven dan nodig, voor transacties.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:34 schreef Oscar. het volgende:
Kennelijk heb ik nog een leuke voorraad btc op Bitfinex staan. Maar deze vraagt 15 euro aan BTC om de boel te versturen. Wat is een goedkopere manier denken jullie? Via XRP?
xrp gaat vanaf 20-1 ook van Coinbase af.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:45 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Dat kan, maar Ripple ligt de laatste tijd een beetje onder vuur en ik gebruik liever geen munten die mij meer risico geven dan nodig, voor transacties.
Ik gebruik zelf vaak Litecoin.
Handel in XRP wordt tijdelijk stopgezet, pas als SEC de rechtszaak wint dan gaat XRP er helemaal af.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
xrp gaat vanaf 20-1 ook van Coinbase af.
Denk niet dat ETH tot februari gaat wachten. Begint al wat beweging in te komen, als die ook door ATH breekt zie ik het wel een zelfde soort beweging als BTC maken. Ben benieuwd. Schuif beetje bij beetje meer naar ETH nu.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
ETH wordt in feb interessant. Voor nu gaat hij stabiel met BTC mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |