Geeft aan dat het niet klopt. Marktwerking = concurrentie. Dus lage prijzen en een enorme keuze.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is, lijkt mij, echt een hele minimale groep. Beetje onzin om op basis daarvan een heel systeem om te gooien. Eerder kijken wat je binnen dat systeem kunt doen om dit te verbeteren.
ze zullen sowieso wat moeten doen want die vergrijzing zet wel door, dat is gewoon niet meer op te brengenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is, lijkt mij, echt een hele minimale groep. Beetje onzin om op basis daarvan een heel systeem om te gooien. Eerder kijken wat je binnen dat systeem kunt doen om dit te verbeteren.
Working on itquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen sowieso wat moeten doen want die vergrijzing zet wel door, dat is gewoon niet meer op te brengen
En daar baal je vanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is Jowi, Thomas valt op vrouwen.
Ik verklaar iemand de liefde waarna jij met dit soort walgelijk en gemakkelijke insinuaties komt. Vind je het gek dat ik even door emoties en woede overmand werd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap waarom je jezelf terzijde houdt.
Sorry.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verklaar iemand de liefde waarna jij met dit soort walgelijk en gemakkelijke insinuaties komt. Vind je het gek dat ik even door emoties en woede overmand werd.
Klote boer.
Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen homo's dus het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.
De laatste keer dat ik een poging bij haar waagde werd ik door heel twitter voor simp uitgemaakt waarvan ik daarna de betekenis moest googlen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zou Els_rechts openstaan om eens gegangbanged te worden, bijvoorbeeld door deze SC?
@:Caland, kun je dit eens vragen?
Pak die teringlul aan LR.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verklaar iemand de liefde waarna jij met dit soort walgelijk en gemakkelijke insinuaties komt. Vind je het gek dat ik even door emoties en woede overmand werd.
Klote boer.
Bleek het terecht te zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een poging bij haar waagde werd ik door heel twitter voor simp uitgemaakt waarvan ik daarna de betekenis moest googlen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een poging bij haar waagde werd ik door heel twitter voor simp uitgemaakt waarvan ik daarna de betekenis moest googlen.
Is een meisje een hart onder de riem steken nadat ze erachter is gekomen dat haar vriend is vreemdgegaan met een politieagente hetzelfde als een simp?quote:
Nee, als het met een politieagente was nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is een meisje een hart onder de riem steken nadat ze erachter is gekomen dat haar vriend is vreemdgegaan met een politieagente hetzelfde als een simp?
Ik denk niet dat één iemand de doelgroep is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Els_rechts is de doelgroep waar Big Brother zich op richt, gok ik.
Ik ben er laatst achter gekomen dat Els gewoon op de kaasafdeling van de jumbo werkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Els_rechts is de doelgroep waar Big Brother zich op richt, gok ik.
Met deze beredenering gaat geen enkel systeem kloppen, want er valt altijd wel een (minimaal) groepje buiten de boot of er is altijd wel een (minimaal) groepje die het moeilijk heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geeft aan dat het niet klopt. Marktwerking = concurrentie. Dus lage prijzen en een enorme keuze.
Binnen een maand waren alle contracten tussen verzekeraars en de farmaceutische industrie getekend en zit het muur- en muurvast voor mensen zonder geld.
Welk filiaal?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er laatst achter gekomen dat Els gewoon op de kaasafdeling van de jumbo werkt.
Die heeft zich dan toch aardig omhoog getwitterd, nu nog echt een functie krijgen bij de partij van De Leider.
Geert wordt ook weer geretweet dus wellicht gokt ze op 2 paarden maar mijn stem heeft ze in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er laatst achter gekomen dat Els gewoon op de kaasafdeling van de jumbo werkt.
Die heeft zich dan toch aardig omhoog getwitterd, nu nog echt een functie krijgen bij de partij van De Leider.
Geen idee, haar hoofd zegt me dat er wel wat inteelt aan vooraf is gegaan dus mijn gok zou het westland of west friesland zijnquote:
Als ik deze vorm van humor zou bezitten zou ik me vandaag nog tegen de muur laten zetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat één iemand de doelgroep is.
Wellicht dat ze wel tot de doelgroep behoort waar Big Brother zich op richt.
Dat zou een bijzonder goed idee zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik deze vorm van humor zou bezitten zou ik me vandaag nog tegen de muur laten zetten.
Haar dialect is daar niet naar. Ik zet in op omgeving Roermondquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, haar hoofd zegt me dat er wel wat inteelt aan vooraf is gegaan dus mijn gok zou het westland of west friesland zijn
sorry jancees
Gaat er niet om wie er buiten de boot valt. Het beoogde idee klopt niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Met deze beredenering gaat geen enkel systeem kloppen, want er valt altijd wel een (minimaal) groepje buiten de boot of er is altijd wel een (minimaal) groepje die het moeilijk heeft.
Ten tweede: je doet voorkomen alsof er enorm veel marktwerking is, maar de zorgmarkt is ontzettend gereguleerd. Een markt met heel veel beperkingen. Ik zeg nergens dat het perfect gaat, want er zijn zeker tweaks noodzakelijk, maar terug naar het systeem hiervoor lijkt me geen optie. Los van dat teruggaan naar zo'n systeem miljarden gaat kosten en dat kunnen we dan weer op gaan hoesten.
2020 had 53 wekenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:10 schreef GGMM het volgende:
Als ik =WEEKNUMMER doe op de datum van vandaag in Excel zegt hij dat het week 2 is, maar het is week 1 volgens Google.
Ernstig
Dat zal toch niet het eerste jaar zijn met 53 weken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
2020 had 53 weken
Denk dat dat er iets mee te maken heeft
Ter info
Iets met februari of zo. Lang geleden dat ik op school heb gezeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:10 schreef GGMM het volgende:
Als ik =WEEKNUMMER doe op de datum van vandaag in Excel zegt hij dat het week 2 is, maar het is week 1 volgens Google.
Ernstig
Ik heb Excel niet ontwikkeld, dom varken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:13 schreef Buitendam het volgende:
Iemand die zich vrijwillig meldt om @:GGMM het principe van een schrikkeljaar uit te leggen?
Sla deze klacht op voor de eerste week van 2024quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:14 schreef GGMM het volgende:
Wat ook de oorzaak is, het is gewoon niet goed.
Dat is mijn klacht.
Welkom schoonheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Ik wil hier gewoon even posten, omdat het kan.
Hey!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Sterkte toegewenst (static)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Hallo Yvonnequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Das war einmalquote:
Nou nou nou, hij heeft nog wel die chip in je hoofd verzorgd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Als ik kijk naar 12-01 dan zegt hij week 3 terwijl dat juist week 2 is
Staat het nou dan voor de rest van het jaar fout?
Kut Bill Gates
Dankjewelquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sterkte toegewenst (static)
Ja, maar nooit de updates uitgevoerdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou, hij heeft nog wel die chip in je hoofd verzorgd.
Ze heeft je toch wel vaker zien posten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen door al die debielen hier he.
Dit ga je niet snel loslaten hé?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Kut Bill Gates
=ISO.WEEKNUMMER("CELL")quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Kut Bill Gates
ha ha haquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar nooit de updates uitgevoerd
kijk @:maxi-mus dit is nou leuke humor.
Denk het niet, dan was ze hier wel vaker langsgekomen!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze heeft je toch wel vaker zien posten.
Ik moet helemaal niks, maar ik kijk wel degelijk naar die afgeprijsde d ngen, komop, zo snugger zijn sommige stickerplakkers niet en ligt opeens de zalm daar zielig te zijn met een sticker, terwijl ie nog tot half januari er mag zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo Yvonne
Moet jij ook vlees en groenten uit de budgetbak van de lidl halen?
Gewoon pure interesse dit.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen door al die debielen hier he.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze heeft je toch wel vaker zien posten.
Ik werk niet zo vaak in Excel makker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
@:maxi-mus dat had jij ook even kunnen zeggen
Ik zie dat je expres het woordje allooi gebruikt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die een 'grap' maken en dan zeggen 'dit is nou humor', dat is voor mij wel het domste en laagste allooi wat de mensheid voortbrengt. Lijkt mij ook de doelgroep van BB.
Ik hoorde dat jij je had opgegeven?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die een 'grap' maken en dan zeggen 'dit is nou humor', dat is voor mij wel het domste en laagste allooi wat de mensheid voortbrengt. Lijkt mij ook de doelgroep van BB.
Els is 22 mei 21 geworden. Te oud of kan dat nog?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is de quote van VI inderdaad, heel goed Buitendam.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie dat je expres het woordje allooi gebruikt.
Wat dat betreft liggen de meningen van users hier extreem ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Els is 22 mei 21 geworden. Te oud of kan dat nog?
Ook daar wilden ze me niet, helaas.quote:
Dat kan nog.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Els is 22 mei 21 geworden. Te oud of kan dat nog?
YvonneGodin in de scquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Het is 15:24, ontzettende teringdebielquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie en ik heb een Snelle Jelle(Dat is een soort ontbijtkoek)
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer @:tong80
Je bent toch niet 11quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
Dit kan wel iets liever op de dag dat @GGMM toegaf inderdaad niet heel slim te zijn. Weet hij veel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is 15:24, ontzettende teringdebiel
Met je ontbijtkoek
zo
Blijkbaar komt dit uit Friesland er staat een plaatje van de vlag van Friesland opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is 15:24, ontzettende teringdebiel
Met je ontbijtkoek
zo
Afschieten. Zoals Lenny_Leonard keurig in een gifje kan laten zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
@:buitendam en ik hebben een pittige mening over volwassenen die snelle jelle ontbijtkoek eten.
Ik had vroeg altijd zoiets met van die sterretjes erop, kapitein koek of iets soort gelijks.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
@:buitendam en ik hebben een pittige mening over volwassenen die snelle jelle ontbijtkoek eten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vroeg altijd zoiets met van die sterretjes erop, kapitein koek of iets soort gelijks.
Ik vind dat persoonlijk minder kinderachtig dan een ontbijtkoek zonder sterretjes, dan heeft het nog iets nostalgisch ironisch.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vroeg altijd zoiets met van die sterretjes erop, kapitein koek of iets soort gelijks.
@Lenny_Leonard we hebben er weer éénquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk minder kinderachtig dan een ontbijtkoek zonder sterretjes, dan heeft het nog iets nostalgisch ironisch.
Wat ik persoonlijk nog erger vind is volwassen mensen die een Liga eten.
Ik heb persoonlijk iets tegen volwassenen die heel interessant doen over bier drinken en hele verslagen schrijven over de verschillende soorten smaken in het bier dat ze gedronken hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk minder kinderachtig dan een ontbijtkoek zonder sterretjes, dan heeft het nog iets nostalgisch ironisch.
Wat ik persoonlijk nog erger vind is volwassen mensen die een Liga eten.
Uit pure verveling en eigenlijk ook lust ben ik teruggegaan in Els haar tweetsquote:
Dit is geen Snelle Jelle hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was het. Dat kreeg ik dan mee in een trommeltje. Schattig dat er mensen zijn die dit ook op volwassen leeftijd eten.
[ afbeelding ]
@saindquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk iets tegen volwassenen die heel interessant doen over bier drinken en hele verslagen schrijven over de verschillende soorten smaken in het bier dat ze gedronken hebben.
Maar dat ben ik.
Dit heeft meer uitleg nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef GGMM het volgende:
Die dingen heb ik overigens liggen om in de Jus te doen, maar ik zag hem liggen en ik dacht waarom niet.
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stuur hem eerst door naar @:scrummie voor een check op regionale spreektaal.
Waarom je 'Jus' met een hoofdletter schrijft, dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik Jus maak doe ik daar graag een Snelle Jelle in.
Wat snap je daar eigenlijk niet aan.
Oh datquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom je 'Jus' met een hoofdletter schrijft, dat snap ik niet.
Nou, dit is de eerste keer dat ik het hoor. Waarom zou je ontbijtboek in je jus leggen? Bindmiddel om het dikker te maken? Waarom zou je dikke jus maken? Iedere vraag roept een nieuwe vraag op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik Jus maak doe ik daar graag een Snelle Jelle in.
Wat snap je daar eigenlijk niet aan.
Deze uithaal vind ik persoonlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk iets tegen volwassenen die heel interessant doen over bier drinken en hele verslagen schrijven over de verschillende soorten smaken in het bier dat ze gedronken hebben.
Maar dat ben ik.
Zo dik wordt hij nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, dit is de eerste keer dat ik het hoor. Waarom zou je ontbijtboek in je jus leggen? Bindmiddel om het dikker te maken? Waarom zou je dikke jus maken? Iedere vraag roept een nieuwe vraag op.
Het zou in het geval van René inderdaad stukken beter zijn als hij die troep gewoon in de prullenbak kankert dan in de jus en daarna zijn gezicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht even dat Jus een ding was, vuilnisbak of koelkast bijvoorbeeld.
Ik eet meestal een halve waarna ik stel dat het genoeg is geweest om 10 minuten later heel het pak leeg te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef GGMM het volgende:
Eten jullie ook altijd eerst de randjes van je Liga op en pas op het laatst het middenstuk?
Wat ik persoonlijk dan niet begrijp is dat je ontbijtkoeken van Snelle Jelle koopt. Zijn die niet een stuk duurder en meer bedoeld voor directe consumptie? Aangezien je het toch in de jus doet (wat inderdaad lekker is) verwacht ik dan dat je een goedkopere ontbijtkoek koopt (met een minder kinderachtige naam).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo dik wordt hij niet
Alleen erg lekker
NEIPAquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze uithaal vind ik persoonlijk niet nodig.
Even een speciaalbiertje pakken om mijn gekwetste gevoel weg te drinken
Een new england ipa overigens @:lenny_leonard
Zeah zekahquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef GGMM het volgende:
Eten jullie ook altijd eerst de randjes van je Liga op en pas op het laatst het middenstuk?
Wowquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zou in het geval van René inderdaad stukken beter zijn als hij die troep gewoon in de prullenbak kankert dan in de jus en daarna zijn gezicht.
Gadverdamme, ranzig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef GGMM het volgende:
Ja had ook gekund maar dan moet je zo'n heel pak kopen en wat je niet gebruikt moet je dan een half jaar bewaren in die verpakking en dat kruimelt dan overal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk dan niet begrijp is dat je ontbijtkoeken van Snelle Jelle koopt. Zijn die niet een stuk duurder en meer bedoeld voor directe consumptie? Aangezien je het toch in de jus doet (wat inderdaad lekker is) verwacht ik dan dat je een goedkopere ontbijtkoek koopt (met een minder kinderachtige naam).
Het is maar net wat voor visite je krijgtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk dan niet begrijp is dat je ontbijtkoeken van Snelle Jelle koopt. Zijn die niet een stuk duurder en meer bedoeld voor directe consumptie? Aangezien je het toch in de jus doet (wat inderdaad lekker is) verwacht ik dan dat je een goedkopere ontbijtkoek koopt (met een minder kinderachtige naam).
Wow.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zou in het geval van René inderdaad stukken beter zijn als hij die troep gewoon in de prullenbak kankert dan in de jus en daarna zijn gezicht.
Het is uitquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja had ook gekund maar dan moet je zo'n heel pak kopen en wat je niet gebruikt moet je dan een half jaar bewaren in die verpakking en dat kruimelt dan overal.
Die Snelle Jelle zijn per stuk verpakt en zo op
Ja dat gaat lekker werken buitenshuis.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:36 schreef yvonne het volgende:
Neem dan een bamisoepje
En nee, niet van die Knor Noodles
Gelachen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lees het gesprek nog eens goed voordat je weer reageertquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liga's zijn toch per twee verpakt. In volume ongeveer gelijk aan Snelle Jelle.
Ik zie het probleem niet.
Erg benieuwd hoe moderator @onlogisch hierop reageert, na het winnen van zijn award.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelachen.
@:onlogisch hij zegt 'kankert'
Gooi jezelf gewoon in een prullenbakquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees het gesprek nog eens goed voordat je weer reageert
@Zipportal stukje kankerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelachen.
@:onlogisch hij zegt 'kankert'
Ondergewaardeerde grap.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor visite je krijgt
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik laat user @:maxi-mus zien dat ik slechts enkele minuten na mijn tip over leuke humor een post met 5 likes (waaronder 2 admins) heb gemaakt. Hij zal hier vast erg goed mee om gaan
Dit snap ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Jammer dat je op die post met 'goede humor' 0 hebt.
Even kijken of BB ook een SC heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
@:Maxi-mus en @:Buitendam kunnen jullie deze politieke spanning niet voortzetten in de WLR-SC?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
Je hebt gelijk makker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
@:Maxi-mus en @:Buitendam kunnen jullie deze politieke spanning niet voortzetten in de WLR-SC?
klaasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe word jij door je vrienden genoemd?
Ha ha haquote:
Dat zou voor jou en mij toch aanleiding zijn om ons ernstige zorgen te gaan maken, nietwaar?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:49 schreef Buitendam het volgende:
@:tong80 ziet niets raars in het voedingspatroon van forum admin @:ggmm
Dat lijkt mij wel, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou voor jou en mij toch aanleiding zijn om ons ernstige zorgen te gaan maken, nietwaar?
De reden is niet zo leuk.quote:
Onloquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe word jij door je vrienden genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi. Kun je vanavond The White Paper lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn TV komt pas morgenmiddag binnen
Ik vind dit jammer.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
OnloLekkere spoiler maat, daar trap je mooi niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit jammer.
Specs/pics van je tv.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit jammer.
Welke tv heb je gekocht?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit jammer.
@aTypisch heeft hier een mening overquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit jammer.
Klopt ookt niet. Medicatie uit de GVS wordt gewoon vergoed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn afhankelijk van medicatie die door 1 verzekeraar volledig vergoed wordt. Dan is er niet eens sprake van keuze.
Kklaag.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt ookt niet. Medicatie uit de GVS wordt gewoon vergoed.
Zie medicijnkosten.nl
Echter gaat het hier wel om de werkzame stof, een arts schrijft dan ook een werkzame stof voor. Niet het merk.
Een zorgverzekeraar mag er dan voor kiezen om een bepaald (veelal duurder) merk niet te vergoeden.
Kwaliteit is exact hetzelfde, is allemaal gekeurd.
Dat heet het preferentiebeleid. Dat hebben alle zorgverzekeraars. Met uitzondering van 1, maar die heeft weer een ander soortgelijke regeling.
Indien je bijwerkingen krijgt door de bijstoffen (gevaar voor je gezondheid) dan kan je wel dat duurdere merk vergoed krijgen.
Dat soort bijwerkingen geldt maar voor 2% van alle mensen.
Dit scheelt gigantisch veel miljoenen. Klaag eerst maar eens bij de big farma en apothekers die terhandstellingskosten bij ieder medicijn in rekening mogen brengen van 5 tot 12 euro bij eerste uitgifte.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Zie medicijnkosten.nl
Echter gaat het hier wel om de werkzame stof, een arts schrijft dan ook een werkzame stof voor. Niet het merk.
Een zorgverzekeraar mag er dan voor kiezen om een bepaald (veelal duurder) merk niet te vergoeden.
Dat heet het preferentiebeleid. Dat hebben alle zorgverzekeraars. Met uitzondering van 1, maar die heeft weer een ander soortgelijke regeling.
Indien je bijwerkingen krijgt door de bijstoffen (gevaar voor je gezondheid) dan kan je wel dat duurdere merk vergoed krijgen.
Dit scheelt gigantisch veel miljoenen. Klaag eerst maar eens bij de big farma en apothekers die terhandstellingskosten bij ieder medicijn in rekening mogen brengen van 5 tot 12 euro bij eerste uitgifte.
Mag ik ook klagen over apothekers die mijn vader medicijnen mee gaven waar hij allergisch voor was terwijl dat gewoon in zijn dossier stond?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef Coco het volgende:
Klaag eerst maar eens bij de big farma en apothekers die terhandstellingskosten bij ieder medicijn in rekening mogen brengen van 5 tot 12 euro bij eerste uitgifte.
Ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Zie medicijnkosten.nl
Jazeker, dat is hun taak juist om dat te bewaken. Schandalig!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ik ook klagen over apothekers die mijn vader medicijnen mee gaven waar hij allergisch voor was terwijl dat gewoon in zijn dossier stond?
Fijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Jazeker, dat is hun taak juist om dat te bewaken. Schandalig!
Even de SC teruglezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja.
Ondertussen heb je wel mooi gemist dat tong80 het consumptiepatroon van GGMM begrijpt.
coolblue is ook vaak wat duurderquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Philipz 32PFS6905/12 (niet bij coolblue met hun kutadvertenties)
Beter, herstellende van een luchtweginfectie. Nog wel wat onderzoeken (speeksel naar het lab) of hij nog een extra kuur moet krijgen.quote:
Om die reden nog voor 100 euro aan Bol.com tegoedbonnen liggen. Leuk die korting maar uiteindelijk kan je dingen alsnog goedkoper elders krijgen.quote:
Walgelijk zwijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
Ga nou niet zo doen Niekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik dacht altijd dat Snelle Jelle gewoon ontbijtkoek was, blijkt het een soort ontbijtkoek te zijn.
ThomasGodquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo
Gewoon livestreampje hier maat
[ afbeelding ]
Doet die linker ook foodreviews?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo
[ afbeelding ]
Krijgt hij wel genoeg eten in dat huis om dit overweldigende postuur in ere te houden?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo
[ afbeelding ]
Er zit een vegan in huis dus ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijgt hij wel genoeg eten in dat huis om dit overweldigende postuur in ere te houden?
Op een gegeven moment begint hij gewoon aan de muren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijgt hij wel genoeg eten in dat huis om dit overweldigende postuur in ere te houden?
Daar leer je nog iets van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dat oninteressante zorggeneuzel ook getolereerd.
quote:
Er staat een heel kamp achter mij, dus rustig aan hequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Er staat een heel kamp achter mij, dus rustig aan he
Pas maar op dat je niet een tweede @Scrummie wordt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Tweefrontenstrijd incoming.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Ik ben akkoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
Als jullie het hier over BB mogen hebben dan mogen wij het in het live/VI topic over haxball hebben
Ach wat leuk, we zijn weer op de basisschool.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
Als jullie het hier over BB mogen hebben dan mogen wij het in het live/VI topic over haxball hebben
Hij zal toch niet opeens 25 IQ-punten verliezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet een tweede @:Scrummie wordt.
Welverdiende like.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal toch niet opeens 25 IQ-punten verliezen.
Gelachen. Dikke like.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Admin GGMM van fok snapt het verschil tussen een SC en een livetopic niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach wat leuk, we zijn weer op de basisschool.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Maar prima deal, ik kom daar toch niet meer.
wat zijn de kijkcijfers?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dat oninteressante zorggeneuzel ook getolereerd.
Ik heb zo tegen het einde van de werkdag totaal geen zin in een discussie, ze doen maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Admin GGMM van fok snapt het verschil tussen een SC en een livetopic niet.
Mwa jawel ik deed gewoon kinderachtigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Admin GGMM van fok snapt het verschil tussen een SC en een livetopic niet.
Dat wordt straks weer een ziedende scheldkanonnade in de hoop stoer en indrukwekkend over te komen terwijl hij als een klein meisje op zijn bed ligt te janken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa jawel ik deed gewoon kinderachtig
Waarom mis je altijd de bedoelingen van mijn posts.
Gewoon even klieren samen met mijn mbo maatje ja tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel balen dat iedereen vandaag zo serieus doet he? Zitten wij dan met ons mbo denkniveau.
Boks ouwequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even klieren samen met mijn mbo maatje ja toch
Goeiedag zeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer een ziedende scheldkanonnade in de hoop stoer en indrukwekkend over te komen terwijl hij als een klein meisje op zijn bed ligt te janken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boks ouwe
@:niet-mbo'ers dit is wat wij doen ipv elkaar een hand geven
En die hogergeleiden maar corona verspreiden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boks ouwe
@:niet-mbo'ers dit is wat wij doen ipv elkaar een hand geven
Ik ga gezellig even bij mijn ouders eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aardappeltjes, boontjes en gemarineerde kippendijen uit de oven.
Pokebowl.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aardappeltjes, boontjes en gemarineerde kippendijen uit de oven.
@Scrummiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer een ziedende scheldkanonnade in de hoop stoer en indrukwekkend over te komen terwijl hij als een klein meisje op zijn bed ligt te janken.
Leuk, doe ze de groetenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga gezellig even bij mijn ouders eten.
Doe hem de groetenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, doe ze de groeten
Ik ga vanavond koffie drinken bij mijn vader!
Penne bolognese.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe twee kabeljauwburgers met een zeer ontdeugend srirachasausje er overheen ( @Buitendam ), sugarsnaps en rijst.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er iets mis met je Stijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pad Thaiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ontdeugendquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe twee kabeljauwburgers met een zeer ontdeugend srirachasausje er overheen ( @:buitendam ), sugarsnaps en rijst.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, doe ze de groeten
Ik ga vanavond koffie drinken bij mijn vader!
En overigens is een live-topic ook prima om tot zekere hoogte offtopic te gaan. Er zijn ook mensen die DRTquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En overigens is een live-topic ook prima om tot zekere hoogte offtopic te gaan. Er zijn ook mensen die DRT
mijden en daar steen en been over klagen, maar 95% vindt het daar gezellig. Je zoekt altijd een balans![]()
Ik weet dat niemand hierom vroeg maar @:maxi-mus negeert de discussie en ik moet en zou mijn mening door zijn strot duwen.
-Kenneth Perrez, in voetbalpraat gisteravond.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
"jongejonga"
"Wie?"
@:maxi-mus vindt dit leuk
ontdeugendquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe twee kabeljauwburgers met een zeer ontdeugend srirachasausje er overheen ( @:buitendam ), sugarsnaps en rijst.
Random Pics van de Dag #47quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En overigens is een live-topic ook prima om tot zekere hoogte offtopic te gaan. Er zijn ook mensen die DRT
mijden en daar steen en been over klagen, maar 95% vindt het daar gezellig. Je zoekt altijd een balans![]()
Ik weet dat niemand hierom vroeg maar @:maxi-mus negeert de discussie en ik moet en zou mijn mening door zijn strot duwen.
Link naar het fragment graagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Kenneth Perrez, in voetbalpraat gisteravond.
Pijnlijk dit.
Heb ik niet, sorry. En ik wilde niet zo flauw zijn om de hele aflevering hier neer te plempen.quote:
Echt? Had je een vraag ingezonden?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Kenneth Perrez, in voetbalpraat gisteravond.
Pijnlijk dit.
Ja, geen bijster sterke vraag hoor maar ik wilde even een update van Freek.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Had je een vraag ingezonden?
Oh, zijn antwoord was zeker dat ze nergens concreet mee bezig zijn of in elk geval niet dat hij weet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, geen bijster sterke vraag hoor maar ik wilde even een update van Freek.
[ twitter ]
Waarschijnlijk wel, ik moet het nog even terugluisteren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh, zijn antwoord was zeker dat ze nergens concreet mee bezig zijn of in elk geval niet dat hij weet?
Of op Fok.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef GGMM het volgende:
Oh die vraag had ik wel voorbij zien komen op Twitter.
Ik had hem alleen geen like gegeven omdat het echt zo'n typische vraag is waar je eigenlijk niet geïnteresseerd bent in het antwoord maar puur op tv wil komen zodat je je ouders iets te vertellen hebt tijdens het eten.
Ik ga straks zeker even melden dat Jongajonge op tv is geweest ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef GGMM het volgende:
Oh die vraag had ik wel voorbij zien komen op Twitter.
Ik had hem alleen geen like gegeven omdat het echt zo'n typische vraag is waar je eigenlijk niet geïnteresseerd bent in het antwoord maar puur op tv wil komen zodat je je ouders iets te vertellen hebt tijdens het eten.
En dat ze je daarna nog glazig aankijken terwijl het kwijl langs hun mondhoeken naar beneden op de grond druipt natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks zeker even melden dat Jongajonge op tv is geweest ja!![]()
Jammer dat ze in Friesland wonen en ik daarna moet uitleggen wat een tv is.
Ze zijn nog niet op jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat ze je daarna nog glazig aankijken terwijl het kwijl langs hun mondhoeken naar beneden op de grond druipt natuurlijk.
Fout gespeld of niet, als je sausje ondeugend is dient dat gewoon benoemd te worden. Een like is hier dan ook gegeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de briefpostquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm Kwam je pakketje met de postbode of met de pakketdienst? De 'briefpost' had namelijk geen pakketje vandaag hoorde ik van mijn moeder, ze dacht dat dit misschien landelijk was.
Dan vrees ik ervoor makker. Dat komt morgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met de briefpost
Als dit landelijk is ben ik echt woedend
Nee, jij wel? Indien ja; graag een review!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij NikkieTutorials: Layers of Me al gekeken?
Dat is écht kut.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vrees ik ervoor makker. Dat komt morgen.
Ik heb hierboven ergens een grap over je gemaakt (7 likes)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Indien ja; graag een review!
Bedankt maat. Doe ik verder niets mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hierboven ergens een grap over je gemaakt (7 likes)
Ik had je niet gementiont maar ik hou ook niet van roddelen dus ik zeg het nog even.
Toch fijn dat je een eigen reputatie hebt weten op te bouwen op dit forum daar doen veel users een moord voorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maat. Doe ik verder niets mee.
Zeker, ik ben er ook erg trots op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch fijn dat je een eigen reputatie hebt weten op te bouwen op dit forum daar doen veel users een moord voor
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hierboven ergens een grap over je gemaakt (7 likes)
Ik had je niet gementiont maar ik hou ook niet van roddelen dus ik zeg het nog even.
8 zelfsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Give me a knife.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch fijn dat je een eigen reputatie hebt weten op te bouwen op dit forum daar doen veel users een moord voor
lolquote:Thierry Baudet over terugtreden Theo Hiddema
5 januari 2021. Tot mijn verdriet heeft Theo Hiddema vandaag het besluit genomen om zich terug te trekken als lijstduwer voor de Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart 2021. Ik voel niets dan respect en liefde voor hem als persoon. Vol warmte denk ik terug aan alle avonturen die we samen hebben beleefd: de campagnes, de zalen en gesprekken, de Kamerdebatten. Maar ook de avondjes bij hem thuis, soms met koffie en kroketten; meestal met wijn en wilde plannen. De autoritjes naar verre oorden. Het samen ontdekken van het bestaan in de Haagse gangen.
Zowel de reden die Theo opgeeft voor zijn besluit, als de wijze waarop hij dat naar buiten bracht, hebben me onthutst. Ons Corona-standpunt is al maanden hetzelfde. We wijzen voortdurend op de feiten: enerzijds het - gelukkig - veel minder schadelijk blijken van het virus, anderzijds de extreme economische, sociale, democratische en rechtsstatelijke schade van de maatregelen (die in veel gevallen bovendien volkomen contraproductief zijn). Ook Theo zelf sprak in de Kamer snoeiharde woorden tegen de ‘1.5-meter-samenleving’ en de Spoedwet. Dus van inhoudelijk verschil van inzicht is bij mijn beste weten echt geen sprake.
Dat we dit plotse besluit daarbij op deze wijze - met een nachtelijk appje en een vrijwel direct daarop volgend bericht in de media - moesten vernemen, was voor mij net zo lastig te volgen. Zijn opmerking over onze top-50, vol mensen die zich jarenlang voor onze partij hebben ingespannen, en die Theo zelf in veel gevallen ook als naaste collega’s kent, kan ik evenmin plaatsen.
Theo zal altijd verbonden blijven met de beginjaren van FVD. In onze gelederen zal hij altijd een warm thuis vinden. Ik ben dankbaar voor alles wat we samen hebben beleefd, voor al zijn wijsheid en humor. Onze deur blijft voor hem altijd op een kier - misschien wel net als de deur van zijn hart.
Thierry Baudet
Het is naar een stel proleten kijken of met een stel proleten op een forum hangen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
Help, onze mod kijkt naar TV voor proleten.
Ook al uit de hoogte doen tegen de mensen die je modereert.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is naar een stel proleten kijken of met een stel proleten op een forum hangen.
Sorry amice.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook al uit de hoogte doen tegen de mensen die je modereert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |