@Zipportal stukje kankerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelachen.
@:onlogisch hij zegt 'kankert'
Ondergewaardeerde grap.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor visite je krijgt
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik laat user @:maxi-mus zien dat ik slechts enkele minuten na mijn tip over leuke humor een post met 5 likes (waaronder 2 admins) heb gemaakt. Hij zal hier vast erg goed mee om gaan
Dit snap ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Jammer dat je op die post met 'goede humor' 0 hebt.
Even kijken of BB ook een SC heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
@:Maxi-mus en @:Buitendam kunnen jullie deze politieke spanning niet voortzetten in de WLR-SC?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie en ik heb een Snelle Jelle(Dat is een soort ontbijtkoek)
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer @:tong80
Je hebt gelijk makker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
@:Maxi-mus en @:Buitendam kunnen jullie deze politieke spanning niet voortzetten in de WLR-SC?
klaasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe word jij door je vrienden genoemd?
Ha ha haquote:
Dat zou voor jou en mij toch aanleiding zijn om ons ernstige zorgen te gaan maken, nietwaar?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:49 schreef Buitendam het volgende:
@:tong80 ziet niets raars in het voedingspatroon van forum admin @:ggmm
Dat lijkt mij wel, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou voor jou en mij toch aanleiding zijn om ons ernstige zorgen te gaan maken, nietwaar?
De reden is niet zo leuk.quote:
Onloquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe word jij door je vrienden genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi. Kun je vanavond The White Paper lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn TV komt pas morgenmiddag binnen
Ik vind dit jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |