Nou nou nou, hij heeft nog wel die chip in je hoofd verzorgd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Als ik kijk naar 12-01 dan zegt hij week 3 terwijl dat juist week 2 is
Staat het nou dan voor de rest van het jaar fout?
Kut Bill Gates
Dankjewelquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sterkte toegewenst (static)
Ja, maar nooit de updates uitgevoerdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou, hij heeft nog wel die chip in je hoofd verzorgd.
Ze heeft je toch wel vaker zien posten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen door al die debielen hier he.
Dit ga je niet snel loslaten hé?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Kut Bill Gates
=ISO.WEEKNUMMER("CELL")quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Kut Bill Gates
ha ha haquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar nooit de updates uitgevoerd
kijk @:maxi-mus dit is nou leuke humor.
Denk het niet, dan was ze hier wel vaker langsgekomen!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze heeft je toch wel vaker zien posten.
Ik moet helemaal niks, maar ik kijk wel degelijk naar die afgeprijsde d ngen, komop, zo snugger zijn sommige stickerplakkers niet en ligt opeens de zalm daar zielig te zijn met een sticker, terwijl ie nog tot half januari er mag zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo Yvonne
Moet jij ook vlees en groenten uit de budgetbak van de lidl halen?
Gewoon pure interesse dit.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen door al die debielen hier he.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze heeft je toch wel vaker zien posten.
Ik werk niet zo vaak in Excel makker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
@:maxi-mus dat had jij ook even kunnen zeggen
Ik zie dat je expres het woordje allooi gebruikt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die een 'grap' maken en dan zeggen 'dit is nou humor', dat is voor mij wel het domste en laagste allooi wat de mensheid voortbrengt. Lijkt mij ook de doelgroep van BB.
Ik hoorde dat jij je had opgegeven?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die een 'grap' maken en dan zeggen 'dit is nou humor', dat is voor mij wel het domste en laagste allooi wat de mensheid voortbrengt. Lijkt mij ook de doelgroep van BB.
Els is 22 mei 21 geworden. Te oud of kan dat nog?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is de quote van VI inderdaad, heel goed Buitendam.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie dat je expres het woordje allooi gebruikt.
Wat dat betreft liggen de meningen van users hier extreem ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Els is 22 mei 21 geworden. Te oud of kan dat nog?
Ook daar wilden ze me niet, helaas.quote:
Dat kan nog.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Els is 22 mei 21 geworden. Te oud of kan dat nog?
YvonneGodin in de scquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Ik wil hier gewoon even posten, omdat het kan.
Het is 15:24, ontzettende teringdebielquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie en ik heb een Snelle Jelle(Dat is een soort ontbijtkoek)
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer @:tong80
Je bent toch niet 11quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie en ik heb een Snelle Jelle(Dat is een soort ontbijtkoek)
@:caland @:jojoortje @:wereldgozer @:tong80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |