Zo dik wordt hij nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, dit is de eerste keer dat ik het hoor. Waarom zou je ontbijtboek in je jus leggen? Bindmiddel om het dikker te maken? Waarom zou je dikke jus maken? Iedere vraag roept een nieuwe vraag op.
Het zou in het geval van René inderdaad stukken beter zijn als hij die troep gewoon in de prullenbak kankert dan in de jus en daarna zijn gezicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht even dat Jus een ding was, vuilnisbak of koelkast bijvoorbeeld.
Ik eet meestal een halve waarna ik stel dat het genoeg is geweest om 10 minuten later heel het pak leeg te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef GGMM het volgende:
Eten jullie ook altijd eerst de randjes van je Liga op en pas op het laatst het middenstuk?
Wat ik persoonlijk dan niet begrijp is dat je ontbijtkoeken van Snelle Jelle koopt. Zijn die niet een stuk duurder en meer bedoeld voor directe consumptie? Aangezien je het toch in de jus doet (wat inderdaad lekker is) verwacht ik dan dat je een goedkopere ontbijtkoek koopt (met een minder kinderachtige naam).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo dik wordt hij niet
Alleen erg lekker
NEIPAquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze uithaal vind ik persoonlijk niet nodig.
Even een speciaalbiertje pakken om mijn gekwetste gevoel weg te drinken
Een new england ipa overigens @:lenny_leonard
Zeah zekahquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef GGMM het volgende:
Eten jullie ook altijd eerst de randjes van je Liga op en pas op het laatst het middenstuk?
Wowquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zou in het geval van René inderdaad stukken beter zijn als hij die troep gewoon in de prullenbak kankert dan in de jus en daarna zijn gezicht.
Gadverdamme, ranzig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef GGMM het volgende:
Ja had ook gekund maar dan moet je zo'n heel pak kopen en wat je niet gebruikt moet je dan een half jaar bewaren in die verpakking en dat kruimelt dan overal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk dan niet begrijp is dat je ontbijtkoeken van Snelle Jelle koopt. Zijn die niet een stuk duurder en meer bedoeld voor directe consumptie? Aangezien je het toch in de jus doet (wat inderdaad lekker is) verwacht ik dan dat je een goedkopere ontbijtkoek koopt (met een minder kinderachtige naam).
Het is maar net wat voor visite je krijgtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk dan niet begrijp is dat je ontbijtkoeken van Snelle Jelle koopt. Zijn die niet een stuk duurder en meer bedoeld voor directe consumptie? Aangezien je het toch in de jus doet (wat inderdaad lekker is) verwacht ik dan dat je een goedkopere ontbijtkoek koopt (met een minder kinderachtige naam).
Wow.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zou in het geval van René inderdaad stukken beter zijn als hij die troep gewoon in de prullenbak kankert dan in de jus en daarna zijn gezicht.
Het is uitquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja had ook gekund maar dan moet je zo'n heel pak kopen en wat je niet gebruikt moet je dan een half jaar bewaren in die verpakking en dat kruimelt dan overal.
Die Snelle Jelle zijn per stuk verpakt en zo op
Ja dat gaat lekker werken buitenshuis.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:36 schreef yvonne het volgende:
Neem dan een bamisoepje
En nee, niet van die Knor Noodles
Gelachen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lees het gesprek nog eens goed voordat je weer reageertquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liga's zijn toch per twee verpakt. In volume ongeveer gelijk aan Snelle Jelle.
Ik zie het probleem niet.
Erg benieuwd hoe moderator @onlogisch hierop reageert, na het winnen van zijn award.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelachen.
@:onlogisch hij zegt 'kankert'
Gooi jezelf gewoon in een prullenbakquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees het gesprek nog eens goed voordat je weer reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |