Dit kan wel iets liever op de dag dat @GGMM toegaf inderdaad niet heel slim te zijn. Weet hij veel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is 15:24, ontzettende teringdebiel
Met je ontbijtkoek
zo
Blijkbaar komt dit uit Friesland er staat een plaatje van de vlag van Friesland opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is 15:24, ontzettende teringdebiel
Met je ontbijtkoek
zo
Afschieten. Zoals Lenny_Leonard keurig in een gifje kan laten zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
@:buitendam en ik hebben een pittige mening over volwassenen die snelle jelle ontbijtkoek eten.
Ik had vroeg altijd zoiets met van die sterretjes erop, kapitein koek of iets soort gelijks.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
@:buitendam en ik hebben een pittige mening over volwassenen die snelle jelle ontbijtkoek eten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vroeg altijd zoiets met van die sterretjes erop, kapitein koek of iets soort gelijks.
Ik vind dat persoonlijk minder kinderachtig dan een ontbijtkoek zonder sterretjes, dan heeft het nog iets nostalgisch ironisch.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vroeg altijd zoiets met van die sterretjes erop, kapitein koek of iets soort gelijks.
@Lenny_Leonard we hebben er weer éénquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk minder kinderachtig dan een ontbijtkoek zonder sterretjes, dan heeft het nog iets nostalgisch ironisch.
Wat ik persoonlijk nog erger vind is volwassen mensen die een Liga eten.
Ik heb persoonlijk iets tegen volwassenen die heel interessant doen over bier drinken en hele verslagen schrijven over de verschillende soorten smaken in het bier dat ze gedronken hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk minder kinderachtig dan een ontbijtkoek zonder sterretjes, dan heeft het nog iets nostalgisch ironisch.
Wat ik persoonlijk nog erger vind is volwassen mensen die een Liga eten.
Uit pure verveling en eigenlijk ook lust ben ik teruggegaan in Els haar tweetsquote:
Dit is geen Snelle Jelle hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was het. Dat kreeg ik dan mee in een trommeltje. Schattig dat er mensen zijn die dit ook op volwassen leeftijd eten.
[ afbeelding ]
@saindquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk iets tegen volwassenen die heel interessant doen over bier drinken en hele verslagen schrijven over de verschillende soorten smaken in het bier dat ze gedronken hebben.
Maar dat ben ik.
Dit heeft meer uitleg nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef GGMM het volgende:
Die dingen heb ik overigens liggen om in de Jus te doen, maar ik zag hem liggen en ik dacht waarom niet.
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stuur hem eerst door naar @:scrummie voor een check op regionale spreektaal.
Waarom je 'Jus' met een hoofdletter schrijft, dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik Jus maak doe ik daar graag een Snelle Jelle in.
Wat snap je daar eigenlijk niet aan.
Oh datquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom je 'Jus' met een hoofdletter schrijft, dat snap ik niet.
Nou, dit is de eerste keer dat ik het hoor. Waarom zou je ontbijtboek in je jus leggen? Bindmiddel om het dikker te maken? Waarom zou je dikke jus maken? Iedere vraag roept een nieuwe vraag op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik Jus maak doe ik daar graag een Snelle Jelle in.
Wat snap je daar eigenlijk niet aan.
Deze uithaal vind ik persoonlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk iets tegen volwassenen die heel interessant doen over bier drinken en hele verslagen schrijven over de verschillende soorten smaken in het bier dat ze gedronken hebben.
Maar dat ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |