Doe hem de groetenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, doe ze de groeten
Ik ga vanavond koffie drinken bij mijn vader!
Penne bolognese.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aardappeltjes, boontjes en gemarineerde kippendijen uit de oven.
Ik doe twee kabeljauwburgers met een zeer ontdeugend srirachasausje er overheen ( @Buitendam ), sugarsnaps en rijst.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aardappeltjes, boontjes en gemarineerde kippendijen uit de oven.
Is er iets mis met je Stijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer een ziedende scheldkanonnade in de hoop stoer en indrukwekkend over te komen terwijl hij als een klein meisje op zijn bed ligt te janken.
Pad Thaiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ontdeugendquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe twee kabeljauwburgers met een zeer ontdeugend srirachasausje er overheen ( @:buitendam ), sugarsnaps en rijst.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, doe ze de groeten
Ik ga vanavond koffie drinken bij mijn vader!
En overigens is een live-topic ook prima om tot zekere hoogte offtopic te gaan. Er zijn ook mensen die DRTquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Admin GGMM van fok snapt het verschil tussen een SC en een livetopic niet.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En overigens is een live-topic ook prima om tot zekere hoogte offtopic te gaan. Er zijn ook mensen die DRT
mijden en daar steen en been over klagen, maar 95% vindt het daar gezellig. Je zoekt altijd een balans![]()
Ik weet dat niemand hierom vroeg maar @:maxi-mus negeert de discussie en ik moet en zou mijn mening door zijn strot duwen.
-Kenneth Perrez, in voetbalpraat gisteravond.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
"jongejonga"
"Wie?"
@:maxi-mus vindt dit leuk
ontdeugendquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe twee kabeljauwburgers met een zeer ontdeugend srirachasausje er overheen ( @:buitendam ), sugarsnaps en rijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |