Hij zal toch niet opeens 25 IQ-punten verliezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet een tweede @:Scrummie wordt.
Welverdiende like.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal toch niet opeens 25 IQ-punten verliezen.
Gelachen. Dikke like.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Admin GGMM van fok snapt het verschil tussen een SC en een livetopic niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach wat leuk, we zijn weer op de basisschool.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Maar prima deal, ik kom daar toch niet meer.
wat zijn de kijkcijfers?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dat oninteressante zorggeneuzel ook getolereerd.
Ik heb zo tegen het einde van de werkdag totaal geen zin in een discussie, ze doen maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Admin GGMM van fok snapt het verschil tussen een SC en een livetopic niet.
Mwa jawel ik deed gewoon kinderachtigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Admin GGMM van fok snapt het verschil tussen een SC en een livetopic niet.
Dat wordt straks weer een ziedende scheldkanonnade in de hoop stoer en indrukwekkend over te komen terwijl hij als een klein meisje op zijn bed ligt te janken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa jawel ik deed gewoon kinderachtig
Waarom mis je altijd de bedoelingen van mijn posts.
Gewoon even klieren samen met mijn mbo maatje ja tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel balen dat iedereen vandaag zo serieus doet he? Zitten wij dan met ons mbo denkniveau.
Boks ouwequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even klieren samen met mijn mbo maatje ja toch
Goeiedag zeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer een ziedende scheldkanonnade in de hoop stoer en indrukwekkend over te komen terwijl hij als een klein meisje op zijn bed ligt te janken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boks ouwe
@:niet-mbo'ers dit is wat wij doen ipv elkaar een hand geven
En die hogergeleiden maar corona verspreiden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boks ouwe
@:niet-mbo'ers dit is wat wij doen ipv elkaar een hand geven
Ik ga gezellig even bij mijn ouders eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aardappeltjes, boontjes en gemarineerde kippendijen uit de oven.
Pokebowl.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe opgebakken aardappeltjes, boontjes en gemarineerde kippendijen uit de oven.
@Scrummiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer een ziedende scheldkanonnade in de hoop stoer en indrukwekkend over te komen terwijl hij als een klein meisje op zijn bed ligt te janken.
Leuk, doe ze de groetenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga gezellig even bij mijn ouders eten.
Doe hem de groetenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, doe ze de groeten
Ik ga vanavond koffie drinken bij mijn vader!
Penne bolognese.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe twee kabeljauwburgers met een zeer ontdeugend srirachasausje er overheen ( @Buitendam ), sugarsnaps en rijst.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er iets mis met je Stijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pad Thaiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ontdeugendquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe twee kabeljauwburgers met een zeer ontdeugend srirachasausje er overheen ( @:buitendam ), sugarsnaps en rijst.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, doe ze de groeten
Ik ga vanavond koffie drinken bij mijn vader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |