ThomasGodquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo
Gewoon livestreampje hier maat
[ afbeelding ]
Doet die linker ook foodreviews?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo
[ afbeelding ]
Krijgt hij wel genoeg eten in dat huis om dit overweldigende postuur in ere te houden?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo
[ afbeelding ]
Er zit een vegan in huis dus ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijgt hij wel genoeg eten in dat huis om dit overweldigende postuur in ere te houden?
Op een gegeven moment begint hij gewoon aan de muren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijgt hij wel genoeg eten in dat huis om dit overweldigende postuur in ere te houden?
Daar leer je nog iets van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dat oninteressante zorggeneuzel ook getolereerd.
quote:
Er staat een heel kamp achter mij, dus rustig aan hequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Er staat een heel kamp achter mij, dus rustig aan he
Pas maar op dat je niet een tweede @Scrummie wordt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Tweefrontenstrijd incoming.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Ik ben akkoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
Als jullie het hier over BB mogen hebben dan mogen wij het in het live/VI topic over haxball hebben
Ach wat leuk, we zijn weer op de basisschool.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
Als jullie het hier over BB mogen hebben dan mogen wij het in het live/VI topic over haxball hebben
Hij zal toch niet opeens 25 IQ-punten verliezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet een tweede @:Scrummie wordt.
Welverdiende like.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal toch niet opeens 25 IQ-punten verliezen.
Gelachen. Dikke like.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal toch niet opeens 25 IQ-punten verliezen.
Forum Admin GGMM van fok snapt het verschil tussen een SC en een livetopic niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach wat leuk, we zijn weer op de basisschool.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Maar prima deal, ik kom daar toch niet meer.
wat zijn de kijkcijfers?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dat oninteressante zorggeneuzel ook getolereerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |