Geeft aan dat het niet klopt. Marktwerking = concurrentie. Dus lage prijzen en een enorme keuze.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is, lijkt mij, echt een hele minimale groep. Beetje onzin om op basis daarvan een heel systeem om te gooien. Eerder kijken wat je binnen dat systeem kunt doen om dit te verbeteren.
ze zullen sowieso wat moeten doen want die vergrijzing zet wel door, dat is gewoon niet meer op te brengenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is, lijkt mij, echt een hele minimale groep. Beetje onzin om op basis daarvan een heel systeem om te gooien. Eerder kijken wat je binnen dat systeem kunt doen om dit te verbeteren.
Working on itquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen sowieso wat moeten doen want die vergrijzing zet wel door, dat is gewoon niet meer op te brengen
En daar baal je vanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is Jowi, Thomas valt op vrouwen.
Ik verklaar iemand de liefde waarna jij met dit soort walgelijk en gemakkelijke insinuaties komt. Vind je het gek dat ik even door emoties en woede overmand werd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap waarom je jezelf terzijde houdt.
Sorry.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verklaar iemand de liefde waarna jij met dit soort walgelijk en gemakkelijke insinuaties komt. Vind je het gek dat ik even door emoties en woede overmand werd.
Klote boer.
Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen homo's dus het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.
De laatste keer dat ik een poging bij haar waagde werd ik door heel twitter voor simp uitgemaakt waarvan ik daarna de betekenis moest googlen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zou Els_rechts openstaan om eens gegangbanged te worden, bijvoorbeeld door deze SC?
@:Caland, kun je dit eens vragen?
Pak die teringlul aan LR.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verklaar iemand de liefde waarna jij met dit soort walgelijk en gemakkelijke insinuaties komt. Vind je het gek dat ik even door emoties en woede overmand werd.
Klote boer.
Bleek het terecht te zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een poging bij haar waagde werd ik door heel twitter voor simp uitgemaakt waarvan ik daarna de betekenis moest googlen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een poging bij haar waagde werd ik door heel twitter voor simp uitgemaakt waarvan ik daarna de betekenis moest googlen.
Is een meisje een hart onder de riem steken nadat ze erachter is gekomen dat haar vriend is vreemdgegaan met een politieagente hetzelfde als een simp?quote:
Nee, als het met een politieagente was nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is een meisje een hart onder de riem steken nadat ze erachter is gekomen dat haar vriend is vreemdgegaan met een politieagente hetzelfde als een simp?
Ik denk niet dat één iemand de doelgroep is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Els_rechts is de doelgroep waar Big Brother zich op richt, gok ik.
Ik ben er laatst achter gekomen dat Els gewoon op de kaasafdeling van de jumbo werkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Els_rechts is de doelgroep waar Big Brother zich op richt, gok ik.
Met deze beredenering gaat geen enkel systeem kloppen, want er valt altijd wel een (minimaal) groepje buiten de boot of er is altijd wel een (minimaal) groepje die het moeilijk heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geeft aan dat het niet klopt. Marktwerking = concurrentie. Dus lage prijzen en een enorme keuze.
Binnen een maand waren alle contracten tussen verzekeraars en de farmaceutische industrie getekend en zit het muur- en muurvast voor mensen zonder geld.
Welk filiaal?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er laatst achter gekomen dat Els gewoon op de kaasafdeling van de jumbo werkt.
Die heeft zich dan toch aardig omhoog getwitterd, nu nog echt een functie krijgen bij de partij van De Leider.
Geert wordt ook weer geretweet dus wellicht gokt ze op 2 paarden maar mijn stem heeft ze in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er laatst achter gekomen dat Els gewoon op de kaasafdeling van de jumbo werkt.
Die heeft zich dan toch aardig omhoog getwitterd, nu nog echt een functie krijgen bij de partij van De Leider.
Geen idee, haar hoofd zegt me dat er wel wat inteelt aan vooraf is gegaan dus mijn gok zou het westland of west friesland zijnquote:
Als ik deze vorm van humor zou bezitten zou ik me vandaag nog tegen de muur laten zetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat één iemand de doelgroep is.
Wellicht dat ze wel tot de doelgroep behoort waar Big Brother zich op richt.
Dat zou een bijzonder goed idee zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik deze vorm van humor zou bezitten zou ik me vandaag nog tegen de muur laten zetten.
Haar dialect is daar niet naar. Ik zet in op omgeving Roermondquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, haar hoofd zegt me dat er wel wat inteelt aan vooraf is gegaan dus mijn gok zou het westland of west friesland zijn
sorry jancees
Gaat er niet om wie er buiten de boot valt. Het beoogde idee klopt niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Met deze beredenering gaat geen enkel systeem kloppen, want er valt altijd wel een (minimaal) groepje buiten de boot of er is altijd wel een (minimaal) groepje die het moeilijk heeft.
Ten tweede: je doet voorkomen alsof er enorm veel marktwerking is, maar de zorgmarkt is ontzettend gereguleerd. Een markt met heel veel beperkingen. Ik zeg nergens dat het perfect gaat, want er zijn zeker tweaks noodzakelijk, maar terug naar het systeem hiervoor lijkt me geen optie. Los van dat teruggaan naar zo'n systeem miljarden gaat kosten en dat kunnen we dan weer op gaan hoesten.
2020 had 53 wekenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:10 schreef GGMM het volgende:
Als ik =WEEKNUMMER doe op de datum van vandaag in Excel zegt hij dat het week 2 is, maar het is week 1 volgens Google.
Ernstig
Dat zal toch niet het eerste jaar zijn met 53 weken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
2020 had 53 weken
Denk dat dat er iets mee te maken heeft
Ter info
Iets met februari of zo. Lang geleden dat ik op school heb gezeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:10 schreef GGMM het volgende:
Als ik =WEEKNUMMER doe op de datum van vandaag in Excel zegt hij dat het week 2 is, maar het is week 1 volgens Google.
Ernstig
Ik heb Excel niet ontwikkeld, dom varken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:13 schreef Buitendam het volgende:
Iemand die zich vrijwillig meldt om @:GGMM het principe van een schrikkeljaar uit te leggen?
Sla deze klacht op voor de eerste week van 2024quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:14 schreef GGMM het volgende:
Wat ook de oorzaak is, het is gewoon niet goed.
Dat is mijn klacht.
Welkom schoonheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Ik wil hier gewoon even posten, omdat het kan.
Hey!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Sterkte toegewenst (static)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Hallo Yvonnequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:15 schreef yvonne het volgende:
Das war einmalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |