Random Pics van de Dag #47quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En overigens is een live-topic ook prima om tot zekere hoogte offtopic te gaan. Er zijn ook mensen die DRT
mijden en daar steen en been over klagen, maar 95% vindt het daar gezellig. Je zoekt altijd een balans![]()
Ik weet dat niemand hierom vroeg maar @:maxi-mus negeert de discussie en ik moet en zou mijn mening door zijn strot duwen.
Link naar het fragment graagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Kenneth Perrez, in voetbalpraat gisteravond.
Pijnlijk dit.
Heb ik niet, sorry. En ik wilde niet zo flauw zijn om de hele aflevering hier neer te plempen.quote:
Echt? Had je een vraag ingezonden?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Kenneth Perrez, in voetbalpraat gisteravond.
Pijnlijk dit.
Ja, geen bijster sterke vraag hoor maar ik wilde even een update van Freek.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Had je een vraag ingezonden?
Oh, zijn antwoord was zeker dat ze nergens concreet mee bezig zijn of in elk geval niet dat hij weet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, geen bijster sterke vraag hoor maar ik wilde even een update van Freek.
[ twitter ]
Waarschijnlijk wel, ik moet het nog even terugluisteren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh, zijn antwoord was zeker dat ze nergens concreet mee bezig zijn of in elk geval niet dat hij weet?
Of op Fok.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef GGMM het volgende:
Oh die vraag had ik wel voorbij zien komen op Twitter.
Ik had hem alleen geen like gegeven omdat het echt zo'n typische vraag is waar je eigenlijk niet geïnteresseerd bent in het antwoord maar puur op tv wil komen zodat je je ouders iets te vertellen hebt tijdens het eten.
Ik ga straks zeker even melden dat Jongajonge op tv is geweest ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:55 schreef GGMM het volgende:
Oh die vraag had ik wel voorbij zien komen op Twitter.
Ik had hem alleen geen like gegeven omdat het echt zo'n typische vraag is waar je eigenlijk niet geïnteresseerd bent in het antwoord maar puur op tv wil komen zodat je je ouders iets te vertellen hebt tijdens het eten.
En dat ze je daarna nog glazig aankijken terwijl het kwijl langs hun mondhoeken naar beneden op de grond druipt natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks zeker even melden dat Jongajonge op tv is geweest ja!![]()
Jammer dat ze in Friesland wonen en ik daarna moet uitleggen wat een tv is.
Ze zijn nog niet op jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat ze je daarna nog glazig aankijken terwijl het kwijl langs hun mondhoeken naar beneden op de grond druipt natuurlijk.
Fout gespeld of niet, als je sausje ondeugend is dient dat gewoon benoemd te worden. Een like is hier dan ook gegeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe twee kabeljauwburgers met een zeer ontdeugend srirachasausje er overheen ( @:buitendam ), sugarsnaps en rijst.
Met de briefpostquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm Kwam je pakketje met de postbode of met de pakketdienst? De 'briefpost' had namelijk geen pakketje vandaag hoorde ik van mijn moeder, ze dacht dat dit misschien landelijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |