quote:
Dit ziet er al best prima uit, maar een Haiku zit anders in elkaar. Het zijn inderdaad wel drie regels.quote:
Oh ja je had het net over dat je een trolletje op twitter hadquote:
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik haat K-pop idioten.
[ afbeelding ]
Ja nee dat weet jij dan weer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er hangt hier eerder sfeertje van een goede homobar.
Niks mis mee, een beetje gay is okay.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee dat weet jij dan weer.
Mag ook schatje, als jij je daar lekker bij voelt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat noemen wij gewoon een broodpoot.
Wraps met kip en een potpourri aan groenten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken.
Wat leuk dat je dit vraagt. Heel attent van je!quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb bij de Italiaan besteldquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe niet zo gayquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
Gamberetti alla diavola
Linguine met gamba’s, zongedroogde tomaten en pittige nduja worst uit Calabrië
Even ter info trouwens
Wie is Mo ? En wat is Zuid?quote:
Nee was een keurig roomblanke jongenquote:
Erg mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was een keurig roomblanke jongen
Dit keer via mrbutler
Bedankt, was érg lekker. En nog aardig pittig ook, meestal passen restaurants dat toch een beetje aan naar de wansmaak van de gemiddelde Nederlander.quote:
Zalm wraps. (Bij 5 of meer likes op deze post twitter ik het resultaat)quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kook jij zelf nog wel eens?quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt, was érg lekker. En nog aardig pittig ook, meestal passen restaurants dat toch een beetje aan naar de wansmaak van de gemiddelde Nederlander.
Dit ter info
quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zalm wraps. (Bij 5 of meer likes op deze post twitter ik het resultaat)
Ik maak een erg lekkere kip paella (al zeg ik het zelf)quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Wat is je specialiteit?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is @:onlogisch aan het modereren.
jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:15 schreef Caland het volgende:
Kyran is nu toch @:evenstar
Ik vraag dit voor een vriend
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dekt in jouw geval de lading toch net wat meer
[ afbeelding ]
Oh ja ik krijg morgen 2 pakketjes binnenquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pakketjes zijn zojuist bezorgd(2 lampen @:Scrummie )
Dat was je niet vergeten te vermelden, dat zei je dus gewoon fout.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:21 schreef Caland het volgende:
Dat zijn dus twee pakketjes, was ik even vergeten te vermelden
Ik heb niks ontvangen. Zou een brievenbus pakketje krijgen. Volgens DE APP gisteren al.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pakketjes zijn zojuist bezorgd(2 lampen @:Scrummie )
Ja nee jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was je niet vergeten te vermelden, dat zei je dus gewoon fout.
Groenquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:58 schreef onlogisch het volgende:
@:Wereldgozer jij de kleur van je Lambo al bepaald?
i ( @GGMM )k was wel eerlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk gaan al jullie lampen kapot.
Pizzae.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Verandering van plan, @:Drizzt_DoUrden
Het worden pizze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taco paprika. @Drizzt_DoUrden
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Heeft Rebekka dit gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taco paprika. @:Drizzt_DoUrden
Bij N1ek- verbaas ik me nergens meer over.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, ze hebben thuis speciaal kartonnen dozen om hun pizza in op te serveren
Wat een mokerdomme man is onlogisch hequote:Op dinsdag 29 december 2020 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Like.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Notenboom zorgt voor stank in Vespuccistraat: 'Ze noemen het ook wel de Viespeukie-straat'
Na de kerststorm lieten veel van de vruchten los, en die hebben een nogal penetrante geur.
'Een combinatie van babypoep en babykots', vertelt een bewoner. Een ander houdt het op 'rotte eieren en hondenpoep'.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
Wie at hier ook alweer met regelmaat gevulde koeken? Dat was @:El-Stinho of niet? Ik eet er nu eentje van de AH (die verse, niet die uit een pakje)
Schaam jij je niet of zo? Dik vet varken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff pissenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:14 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch sluit een topic
VBL is dood
morge, heb nog niets gedaan sinds de sluiting, heb me voorgenomen om maandag te beginnen, gaat snel dat lui zijn, echt geen zin maar moet wel wat gaan doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef. Wat thuis/buiten aan het sporten of laat je het allemaal gaan nu?
Herkenbaar. Wat ga je doen,hardlopen?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
morge, heb nog niets gedaan sinds de sluiting, heb me voorgenomen om maandag te beginnen, gaat snel dat lui zijn, echt geen zin maar moet wel wat gaan doen.
Dat ligt niet alleen aan Tong.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Topic van @:tong80 gesloten
Sinds zijn terugkeer heb ik meer modwerk gedaan dan in 2 jaar hiervoor, lol.
zou ik wel willen maar beetje een verrotte knie dus daar moet ik echt mee oppassen of een atletiekbaan pakken, in een bos of zo is voor mij niet te doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wat ga je doen,hardlopen?
Met de staart tussen de benen. Wat stond hij voor joker.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm Jammer dat je weer zo abrupt weg was gisteravond, het werd nog erg spannend.
Ja sorryquote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm Jammer dat je weer zo abrupt weg was gisteravond, het werd nog erg spannend.
Oh ja jij was ineens weg en darts aan het kijken.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry
Ze waren kutmaps aan het doen op haxball en niet toen hem aanzette gingen ze weer 'normaal' haxball spelen
Als er een Nederlander in de finale komt kijk ik wel weer mee, misschien
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de staart tussen de benen. Wat stond hij voor joker.
Walgelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry
Ze waren kutmaps aan het doen op haxball en niet toen hem aanzette gingen ze weer 'normaal' haxball spelen
Als er een Nederlander in de finale komt kijk ik wel weer mee, misschien
Onlogisch kon het niet volgen.quote:
Dat zijn ook de bestequote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb voor kerst een vrij oldschool filterkoffie apparaatje gekregen en ik moet zeggen dat ik er behoorlijk content mee ben
Dit vat het wel redelijk samenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Tijdens haxball hoorde ik dat MVG eruit ligt
Dus ik kom hier even trollen!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Te vroeg Harrie. (en niemand is voor MVG)
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ten eerste hij ligt er niet uit
Ten tweede je kan er hier vrijwel niemand mee trollen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word besodemieterd
Nu ben ik woedend
Ja bij voetbal heb ik ook een hekel aan dagjesmensenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de staart tussen de benen. Wat stond hij voor joker.
Michael van Gerwen 4 -3 Joe Cullenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Tijdens haxball hoorde ik dat MVG eruit ligt
Dus ik kom hier even trollen!
Ja, maar daarna besloot ik te blijvenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vat het wel redelijk samen
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
als je het zelf zet en niet teveel in 1 keer kan het best wel aardig zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb voor kerst een vrij oldschool filterkoffie apparaatje gekregen en ik moet zeggen dat ik er behoorlijk content mee ben
Ook dan was je opzetje niet geslaagd want vrijwel niemand was voor MVG.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:32 schreef GGMM het volgende:
Ja Coco zei rip mvg
dit was de eerste schijnbeweging van coco binnen haxball waar ik ingetrapt ben
was wel een leuke partij moet ik zeggen, de eerste die ik kijk van dit wkquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Michael van Gerwen 4 -3 Joe Cullen
[ afbeelding ]
Dan heb je meteen de beste meegepakt. De 1e paar rondes zijn ook wel echt doorbijten voor de niet liefhebber hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel een leuke partij moet ik zeggen, de eerste die ik kijk van dit wk
Die Cullen is normaal toch niet zo'n baasje of wel?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dan was je opzetje niet geslaagd want vrijwel niemand was voor MVG.
Ja weet ik dat. Bij voetbal is het gebruikelijk dat je Nederlanders aanmoedigt.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niks met Van Gerwen maar voor een Engelsman zijn vind ik dan toch weer moeilijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik moest hier om lachen
SorryJij bent af voor vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest hier om lachen
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta hier niet van te kijken, moderator onlogisch.
Hey maatquote:Op woensdag 30 december 2020 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta hier niet van te kijken, moderator onlogisch.
Ik moest hier om lachen
SorryDoe dit maar niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Heeft wel hoge pieken maar choked vaak als het wat spannend wordt. En hij kan zo de volgende ronde weer 890 gemiddeld noteren.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Cullen is normaal toch niet zo'n baasje of wel?
Dat valt in de EL/CL ook best vaak tegen toch.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja weet ik dat. Bij voetbal is het gebruikelijk dat je Nederlanders aanmoedigt.
hoi @:bluedisplay
Mwa, op wat zwakke users na niet tochquote:Op woensdag 30 december 2020 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft wel hoge pieken maar choked vaak als het wat spannend wordt. En hij kan zo de volgende ronde weer 890 gemiddeld noteren.
[..]
Dat valt in de EL/CL ook best vaak tegen toch.
1e avondpartij, 1e middagpartij Vd Voort.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoe dan ook ; het was een genot om te kijken gisteren. Moet vandaag onze hardcorefanaat weer?
We roddelen hier niet. @Coco @Haags @Zipportal @De_Kraamquote:Op woensdag 30 december 2020 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, op wat zwakke users na niet toch
Alhoewel daar de coefficient de reden is om voor NL te juichen, bij darts zal je geen coefficient hebben.
Die zullen niet weten wat dat betekent.
Dat zou behoorlijk knap zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hij kan zo de volgende ronde weer 890 gemiddeld noteren.
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet ervan makker.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
Mijn vader bakt vandaag oliebollenEn ja, ik krijg ook.
Walgelijk dik teringvarken.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:54 schreef GGMM het volgende:
Mijn vader bakt vandaag oliebollenEn ja, ik krijg ook.
We zijn allemaal ontzettend benieuwd.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:02 schreef GGMM het volgende:
Zal zo even een topic openen in VBL
Waar een beetje moeite in gestoken is@:onlogisch
Ik juich gewoon voor de Nederlandse teams hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We roddelen hier niet. @:coco @:haags @:zipportal @:de_kraam
En moest gniffelen.
Wel je best doen. Ik ben onverbiddelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 10:02 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik juich gewoon voor de Nederlandse teams hoor.
Doe ik dat niet dan is dat een dolletje.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik juich niet voor de Nederlanders.
Hier is hij!quote:Op woensdag 30 december 2020 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel je best doen. Ik ben onverbiddelijk
Wat een leuk topic! Reactie gezetquote:Op woensdag 30 december 2020 10:02 schreef GGMM het volgende:
Je bent een goed mens calandquote:
Ingevuld makker. Bedankt voor je bijdrage. Hier kunnen nitwits als @tong80 nog een puntje aan zuigen. Wát een OPquote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij!
VBL / Beoordeel hier de eerste seizoenshelft..
Vorig jaar was dit topic een groot succes! Met reacties van oa @:erasmus @:donraja @:maxi-mus @:firefox1 en @:lenny_leonard
Leuk topic, meteen even gereageerd.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij!
Vorig jaar was dit topic een groot succes! Met reacties van oa @:erasmus @:donraja @:maxi-mus @:firefox1 en @:lenny_leonard
Goede antwoorden neem ik graag over makker.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch aapt mij na.
Kan die jongen echt niks zelf bedenken?
Oh ja, de blessure van Kudus was ook echt kut jaquote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk topic, meteen even gereageerd.
Had je dat op school maar wat meer gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede antwoorden neem ik graag over makker.
Dat was een tegenact door net als deze types @Zipportal @Caland @De_Kraam te doen, omdat die tegen NL clubs juichen.quote:
Ik juich eigenlijk alleen tegen Ajax in Europees verband.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een tegenact door net als deze types @:zipportal @:Caland @:De_Kraam te doen, omdat die tegen NL clubs juichen.
Ja ik geef toe daar zat niet echt een doordacht plan achter.
Opvallend genoeg allemaal Feyenoord users.
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goed mens caland
Veel beter dan mensen die beloven iets in te vullen en het vervolgens niet doen
Goed om te weten, excuus voor de beschuldiging dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een tegenact door net als deze types @:zipportal @:Caland @:De_Kraam te doen, omdat die tegen NL clubs juichen.
Ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik juich eigenlijk alleen tegen Ajax in Europees verband.
Of nouja juichen, meestal krullen mijn mondhoeken een beetje op als de tegenstander scoort.
Ik ben op dat vlak behoorlijk kinderachtig inderdaad
goed topic, volgende keer het Award topic ook zo beknopt doen, een antwoord of 10 is goed te doen, het moet geen boek worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:02 schreef GGMM het volgende:
Eens. Soms doet GGMM net alsof we voor de krant werken.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed topic, volgende keer het Award topic ook zo beknopt doen, een antwoord of 10 is goed te doen, het moet geen boek worden.
Volgend jaar is het inderdaad wel tijd voor een boomer versie van de awards.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed topic, volgende keer het Award topic ook zo beknopt doen, een antwoord of 10 is goed te doen, het moet geen boek worden.
Ik ben niet tegen andere NL clubs in Europa maar als ze er af gaan moet ik ook lachen hoor. Kijkt altijd lekker, als ze winnen is het goed en verliezen is ook goed.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik juich eigenlijk alleen tegen Ajax in Europees verband.
Of nouja juichen, meestal krullen mijn mondhoeken een beetje op als de tegenstander scoort.
Ik ben op dat vlak behoorlijk kinderachtig inderdaad
Ik snap wel dat je niet per se gaat juichen voor Ajax in Europa als je voor Feyenoord bent. Juichen als de tegenstander scoort snap ik dan weer wat minder. Zeker niet als je dat uit gebreid komt melden in de topics ( a la @Haags ). Maar ja, die is sowieso niet goed natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2020 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Valt mij inderdaad nu ook op dat het vooral Feyenoorders zijn die zo zielig doen.
Feyenoord moet ik meestal ook wel om lachen ja maar ik hoop wel dat ze winnen. Heb ook weleens oprecht gebaald van de uitschakeling van NL clubs. (AZ Sporting bijvoorbeeld, PSV-Milan. Dit jaar AZ vond ik ook wel jammer)quote:Op woensdag 30 december 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen andere NL clubs in Europa maar als ze er af gaan moet ik ook lachen hoor. Kijkt altijd lekker, als ze winnen is het goed en verliezen is ook goed.
Hoeveel AZ users kan jij opnoemen? Ik alleen @Littlerabbit .quote:Op woensdag 30 december 2020 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgend jaar is het inderdaad wel tijd voor een boomer versie van de awards.
Oh dat snap ik ook wel hoor, wat ik vooral zielig vind is dat je er heel veel plezier uithaalt als het misgaat. Maar goed, dan zal je verder wel niet veel te vieren hebben met je eigen clubje.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je niet per se gaat juichen voor Ajax in Europa als je voor Feyenoord bent. Juichen als de tegenstander scoort snap ik dan weer wat minder. Zeker niet als je dat uit gebreid komt melden in de topics ( a la @:Haags ). Maar ja, die is sowieso niet goed natuurlijk
Darmuda ofzo, Dagoduck, Lavender. Stop de tijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel AZ users kan jij opnoemen? Ik alleen @:Littlerabbit .
Van die JAAAAAA posts zijn dan ook gewoon een leuk gebbetje natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je niet per se gaat juichen voor Ajax in Europa als je voor Feyenoord bent. Juichen als de tegenstander scoort snap ik dan weer wat minder. Zeker niet als je dat uit gebreid komt melden in de topics ( a la @:Haags ). Maar ja, die is sowieso niet goed natuurlijk
Nee zover gaat het bij mij nietquote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord moet ik meestal ook wel om lachen ja maar ik hoop wel dat ze winnen. Heb ook weleens oprecht gebaald van de uitschakeling van NL clubs. (AZ Sporting bijvoorbeeld, PSV-Milan. Dit jaar AZ vond ik ook wel jammer)
Lavenderrquote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel AZ users kan jij opnoemen? Ik alleen @:Littlerabbit .
Alleen bij Spurs vond ik het wel echt leuk. Had er niet aan moeten denken dat Ajax nog per ongeluk dat bekertje had gewonnen ook en de aftelfilmpjes van al dat dagjesvolk maakten het helemaal af.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat snap ik ook wel hoor, wat ik vooral zielig vind is dat je er heel veel plezier uithaalt als het misgaat. Maar goed, dan zal je verder wel niet veel te vieren hebben met je eigen clubje.
Ik ben ook wat meer een tv-kijker en nooit zoveel naar de stadions geweest als jullie. Dus die rivaliteit enzo doe ik ook nooit zo aan mee. Ben ook maar een boertje uit de provincie natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen bij Spurs vond ik het wel echt leuk. Had er niet aan moeten denken dat Ajax nog per ongeluk dat bekertje had gewonnen ook en de aftelfilmpjes van al dat dagjesvolk maakten het helemaal af.
Daar kan ik ook wel inkomen hoor, al is misgunnen niet echt een mooie eigenschap. Wellicht had ik wel hetzelfde gehad.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen bij Spurs vond ik het wel echt leuk. Had er niet aan moeten denken dat Ajax nog per ongeluk dat bekertje had gewonnen ook en de aftelfilmpjes van al dat dagjesvolk maakten het helemaal af.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nooit geweten dat die vieze communist de altijd vervelende Bart Nolles neukt @:zipportal
Provincie is geen excuus.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook wat meer een tv-kijker en nooit zoveel naar de stadions geweest als jullie. Dus die rivaliteit enzo doe ik ook nooit zo aan mee. Ben ook maar een boertje uit de provincie natuurlijk.
Klopt. Ik interpreteer die van mensen zoals Haags alleen anders, omdat die buiten die JAAAAAAAAAAAAAAAA posts verder weinig toevoegen (of je moet tot honderd miljard tellen op een forum van toegevoegde waarde vinden)quote:Op woensdag 30 december 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die JAAAAAA posts zijn dan ook gewoon een leuk gebbetje natuurlijk.
ik weet niet of het daaraan ligt, ik heb aan geen enkele club een hekel maar Ajax is de enige club die me wat doet, al heb ik in het buitenland wel bepaalde voorkeuren maar niet onvoorwaardelijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook wat meer een tv-kijker en nooit zoveel naar de stadions geweest als jullie. Dus die rivaliteit enzo doe ik ook nooit zo aan mee. Ben ook maar een boertje uit de provincie natuurlijk.
Daar kijk ik nog regelmatig naar ja, net als dat huilende importkakkertje op het museumplein.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel inkomen hoor, al is misgunnen niet echt een mooie eigenschap. Wellicht had ik wel hetzelfde gehad.
Ja die aftelfilmpjes, dat blijf je leuk vinden hé.
Je bent ook wat ouder hequote:Op woensdag 30 december 2020 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of het daaraan ligt, ik heb aan geen enkele club een hekel maar Ajax is de enige club die me wat doet, al heb ik in het buitenland wel bepaalde voorkeuren maar niet onvoorwaardelijk.
Dat zal toch met dat minderwaardigheidscomplex te maken hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kijk ik nog regelmatig naar ja, net als dat huilende importkakkertje op het museumplein.
Dat speelt ongetwijfeld mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal toch met dat minderwaardigheidscomplex te maken hebben
dat is ook waar, je relativeert wat meer, in m'n jeugd was er wel de hekel aan PSV die zich toen als een Man City naar de top kocht.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent ook wat ouder he
Merk dat die echte antipathie bij mij ook wel steeds minder wordt.
Aan welke kant stond hij in de oorlog?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:44 schreef Caland het volgende:
Mijn opa vond bijvoorbeeld Ajax eigenlijk best een mooie club, die had veel meer een hekel aan Sparta (lol)
@Haagsquote:Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt. Ik interpreteer die van mensen zoals Haags alleen anders, omdat die buiten die JAAAAAAAAAAAAAAAA posts verder weinig toevoegen (of je moet tot honderd miljard tellen op een forum van toegevoegde waarde vinden)
Meestal op verjaardagen na een paar bakkies (en dat was in zijn geval behoorlijk vroeg) kreeg je een soort preek cq. scheldkannonade van minstens een kwartier waarom moffen teringlijers zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aan welke kant stond hij in de oorlog?
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal op verjaardagen na een paar bakkies (en dat was in zijn geval behoorlijk vroeg) kreeg je een soort preek cq. scheldkannonade van minstens een kwartier waarom moffen teringlijers zijn
Ik had dus sterk het idee dat die ouwe niet zoveel had met onze oosterburen.
Ja, momenteel zou dat best een uitkomst zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
waren we er maar een provincie van
Precies op tijd voor het OMT overleg vandaagquote:Op woensdag 30 december 2020 10:55 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
Gewoon een griepje.
Waarom gebruik je een koppelteken bij parodietopic?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord genant verliest dan wint het gevoel van plaatsvervangende schaamte altijd bij mij.
Dat van Wolfsberg of hoe heet zo'n beest was zo genant dat uitlachen gewoon zielig zou worden ofzo
Maar het hoort er bij, daarom is mijn parodie-topic zo'n succes
blijft lullig, al is longkanker ook vaak eigen schuld geldt dat voor corona nog meer.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies op tijd voor het OMT overleg vandaag
Snap ook niet dat ze nu corona prioriteit lijken te gaan geven boven bv. niertransplantaties en dergelijke.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft lullig, al is longkanker ook vaak eigen schuld geldt dat voor corona nog meer.
begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 30 december 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze nu corona prioriteit lijken te gaan geven boven bv. niertransplantaties en dergelijke.
Hier hetzelfde eigenlijk. Juich niet zozeer voor de tegenstanders, maar kan een glimlach niet onderdrukken als ze verliezen / eruit liggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen andere NL clubs in Europa maar als ze er af gaan moet ik ook lachen hoor. Kijkt altijd lekker, als ze winnen is het goed en verliezen is ook goed.
Mensen die corona niet aankunnen zijn gewoon zwak. Dat had dan nooit meer lang geduurd.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:55 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
Gewoon een griepje.
Hoezo niet? Iemand die nu op de stoep staat van het ziekenhuis en naar adem staat te happen laat je toch minder snel weer gaan dan iemand die nog even aan een nierdialyse kan hangen? Nu zeg ik dat laatste wat oneerbiedig, maar nadat ze aan zo'n apparaat hebben gehangen kunnen ze toch weer een paar dagen vooruit?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze nu corona prioriteit lijken te gaan geven boven bv. niertransplantaties en dergelijke.
transplantatie moet je meteen doen anders kan je die nier weggooienquote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iemand die nu op de stoep staat van het ziekenhuis en naar adem staat te happen laat je toch minder snel weer gaan dan iemand die nog even aan een nierdialyse kan hangen? Nu zeg ik dat laatste wat oneerbiedig, maar nadat ze aan zo'n apparaat hebben gehangen kunnen ze toch weer een paar dagen vooruit?
Gewoon invriezen.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
transplantatie moet je meteen doen anders kan je die nier weggooien
Ging nu om planbare zorg tot 6 weken toch, niet om zoiets. Tenminste, dat haal ik niet uit dat bericht van het AD.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
transplantatie moet je meteen doen anders kan je die nier weggooien
Altijd afweging blijven maken. Je komt nu in de situatie dat je jaren van relatief gezonde mensen gaat afnemen om uiteindelijk een bejaarde met een vetpercentage van 30%+ te helpen. Walgelijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iemand die nu op de stoep staat van het ziekenhuis en naar adem staat te happen laat je toch minder snel weer gaan dan iemand die nog even aan een nierdialyse kan hangen? Nu zeg ik dat laatste wat oneerbiedig, maar nadat ze aan zo'n apparaat hebben gehangen kunnen ze toch weer een paar dagen vooruit?
ik reageer op het voorbeeld van @onlogisch al had hij het over dialyse, dus niet zo goed gelezenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ging nu om planbare zorg tot 6 weken toch, niet om zoiets. Tenminste, dat haal ik niet uit dat bericht van het AD.
Oh sorry, ik was nog bij het AD bericht wat hij even daarvoor linkte.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik reageer op het voorbeeld van @:onlogisch al had hij het over dialyse, dus niet zo goed gelezen
Ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zit het straks eigenlijk met dat vaccin als je het krijgt?
• Krijg je te horen/te weten welke je hebt gekregen?
• En krijg je straks een situatie waar je moet aantonen dat je een vaccinatie hebt gehad voordat je naar een concert o.i.d. hebt gehad (gele stergenot)
Haha, denken dat er antwoorden zijn op vragen met betrekking tot het vaccinquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
• En krijg je straks een situatie waar je moet aantonen dat je een vaccinatie hebt gehad voordat je naar een concert o.i.d. hebt gehad (gele stergenot)
eens en dat begrijp ik ook niet zo goed van het vaccinatieprogramma, de enige reden die ik kan bedenken dat ze die opgewarmde lijken eerst doen is om te kijken of er bijwerkingen zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd afweging blijven maken. Je komt nu in de situatie dat je jaren van relatief gezonde mensen gaat afnemen om uiteindelijk een bejaarde met een vetpercentage van 30%+ te helpen. Walgelijk.
Hugo gaat wel af. Zou dat voortschrijdend inzicht van 'm zijn geweest m.b.t. het CDA-lijsttrekkerschap?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, denken dat er antwoorden zijn op vragen met betrekking tot het vaccin![]()
Simpele havist.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hugo gaat wel af. Zou dat voortschrijdend inzicht van 'm zijn geweest m.b.t. het CDA-lijsttrekkerschap?
RutteGoat weet wel hoe en wanneer hij mensen voor de bus moet gooienquote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hugo gaat wel af. Zou dat voortschrijdend inzicht van 'm zijn geweest m.b.t. het CDA-lijsttrekkerschap?
Dat denk ik niet, dan zou hij ook niet al die achterlijke interviews hebben gegeven de laatste week. Met z'n frikandel.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hadden het een tijd terug al wel over een DigiD iets waar je een certificaat zelf kon uitprinten voor landen waar het nodig zou zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
wel knap hoe hij dat al jaren doet, alleen daarom al m'n stem waardquote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
RutteGoat weet wel hoe en wanneer hij mensen voor de bus moet gooien
Sterk geanticipeerd door het CDA.
Die toeslagenaffaire gaat nog wel een zware dobber voor hem worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel knap hoe hij dat al jaren doet, alleen daarom al m'n stem waard
Dat is bij Asscher naar binnen geschoven.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die toeslagenaffaire gaat nog wel een zware dobber voor hem worden.
Met lichte dwang 'zelf opgestapt' om te voorkomen dat de VVD alles in hunnie schoenen gaat schuiven.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
nee joh, appeltje eitjequote:Op woensdag 30 december 2020 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die toeslagenaffaire gaat nog wel een zware dobber voor hem worden.
Ze hoeven niet eens te schuiven, hij en Grapperhaus hebben net die departementen waar alles fout gaatquote:Op woensdag 30 december 2020 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met lichte dwang 'zelf opgestapt' om te voorkomen dat de VVD alles in hunnie schoenen gaat schuiven.
Ik hoor er bij.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ingevuld makker. Bedankt voor je bijdrage. Hier kunnen nitwits als @:tong80 nog een puntje aan zuigen. Wát een OP
Hallo Hermanquote:
Komt aan de beurt.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Herman
Vergeet niet mijn superleuke topic in te vullen!
Gefeliciteerd maat. Hopelijk zit hij fijn!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
Mijn bureaustoel is binnen, dat werd tijd.
Pics?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
Mijn bureaustoel is binnen, dat werd tijd.
quote:
Prima stoeltje niks mis meequote:Op woensdag 30 december 2020 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij wel refurbished zooi. Nouja, gegeven paard enzo.
Dat was al duidelijk toen je het over een VBL mod had hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:20 schreef tong80 het volgende:
En ik heb het niet over GGMM.
Dat is een held.
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij jouw ban ongedaan heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:20 schreef tong80 het volgende:
En ik heb het niet over GGMM.
Dat is een held.
Je kraamt weer eens onzin uit omdat je niet weet waar je over praat.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij jouw ban ongedaan heeft gemaakt.
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 30 december 2020 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kraamt weer eens onzin uit omdat je niet weet waar je over praat.
Het valt me op dat je dit wel vaker doet. (graag niet naar voorbeelden vragen, dan blijkt deze zin namelijk onzin te zijn)
Sorry laten we gaan lunchenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werd
Ze kennen de FOK! helden en tradities niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:33 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer in het topic van @:tong80
Wat gebanned is moet gebanned blijven.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze kennen de FOK! helden en tradities niet meer.
Ik geniet van de dag. Maar heb ook m'n grenzen.
Heija Jan Bols.
Calandquote:Op woensdag 30 december 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat gebanned is moet gebanned blijven.
Verf het er in Rembrandt.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk opent die kwast meer topics die ik kan sluiten. Modereren is best leuk
quote:Cops and Robbers – [VS] 2020 12 0:07 uur - Netflix Original | Drama, Provocerend
Animatie en activisme komen samen in deze reactie op politiegeweld en raciaal onrecht via multimedia.
Hilarisch.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand kon m'n toepasselijke gif niet waarderen in het Netflix topic![]()
Hier geheid wel@:Zipportal
[..]
[ afbeelding ]
Terecht trouwens. (Lol)quote:Op woensdag 30 december 2020 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij vindt in een dood forum een normaal topic sluiten dus normaal?
Wees blij met een user die initiatief toont.
Ipv in de sc te posten wat je hebt gegeten.
Inmiddels DM. Excuses dat het slotje niet terecht was.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
En daar ging weer en topic in GC op slot
Leuk feitje: cops en robbers is ook een haxball map.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand kon m'n toepasselijke gif niet waarderen in het Netflix topic![]()
Hier geheid wel@:Zipportal
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk feitje: cops en robbers is ook een haxball map.
Einde feitje.
DM openbaren, dat mag toch niet? @yvonne @GGMM @Taglianoquote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inmiddels DM. Excuses dat het slotje niet terecht was.
Nu jij nog.
NSBquote:Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DM openbaren, dat mag toch niet? @:yvonne @:ggmm @:tagliano
Je de spelers van beide teams dezelfde kleur geven met hax. Dan voorkom je racistische aangelegenheden.quote:
Ik mag graag even weten hoe de vork in de steel zit. En het is toch een kwestie van tijd voordat je weer opdondert.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Je weet niet eens van wie de dm kwam en het is maar een parafrase.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DIT MOET IK OOK WETEN. Waarom gebruiker GG-MM dit deed. Ik ga dit uitzoeken. Resultaten per DM.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom gebruik je een koppelteken bij parodietopic?
[ afbeelding ]
Wij moeten dit weten.
@:onlogisch @:zipportal
Dat zal ik onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat gebanned is moet gebanned blijven.
Dus we hoeven geen F1-aids filmpjes meer van jou te verwachten hier?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tong haalt snoeihard uit naar de posters in deze reeks.
[..]
Terecht trouwens. (Lol)
Niet snitchen max, dat staat je niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodra de wintertest begint zal ik een filmpje uploaden op het circuit van Barcelona maatquote:Op woensdag 30 december 2020 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus we hoeven geen F1-aids filmpjes meer van jou te verwachten hier?
Ik geloof niet dat ik jou iets vroeg.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je weet niet eens van wie de dm kwam en het is maar een parafrase.
Ik vraag enkel naar het beleid, zodat dit voor mij ook duidelijk is wat wel en niet mag. Blijkbaar mag dit, goed om te weten.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet snitchen max, dat staat je niet.
Mad? Ziedend? WOEST?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou iets vroeg.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodra de wintertest begint zal ik een filmpje uploaden op het circuit van Barcelona maatdat wordt genieten.
Je dikke hoerenmoederquote:Op woensdag 30 december 2020 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden
Even in COR posten
Deze informatie had je ook mogen geven toen ik er naar vroeg, dan was het meteen duidelijk!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dm openbaren mag niet.
Dus je hebt nu een note te pakken!
Laten we eerlijk zijn, je wist dit al en je wilde iemand erbij naaien.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze informatie had je ook mogen geven toen ik er naar vroeg, dan was het meteen duidelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |