quote:
Dit ziet er al best prima uit, maar een Haiku zit anders in elkaar. Het zijn inderdaad wel drie regels.quote:
Oh ja je had het net over dat je een trolletje op twitter hadquote:
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik haat K-pop idioten.
[ afbeelding ]
Ja nee dat weet jij dan weer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er hangt hier eerder sfeertje van een goede homobar.
Niks mis mee, een beetje gay is okay.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee dat weet jij dan weer.
Mag ook schatje, als jij je daar lekker bij voelt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat noemen wij gewoon een broodpoot.
Wraps met kip en een potpourri aan groenten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken.
Wat leuk dat je dit vraagt. Heel attent van je!quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb bij de Italiaan besteldquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe niet zo gayquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
Gamberetti alla diavola
Linguine met gamba’s, zongedroogde tomaten en pittige nduja worst uit Calabrië
Even ter info trouwens
Wie is Mo ? En wat is Zuid?quote:
Nee was een keurig roomblanke jongenquote:
Erg mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was een keurig roomblanke jongen
Dit keer via mrbutler
Bedankt, was érg lekker. En nog aardig pittig ook, meestal passen restaurants dat toch een beetje aan naar de wansmaak van de gemiddelde Nederlander.quote:
Zalm wraps. (Bij 5 of meer likes op deze post twitter ik het resultaat)quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kook jij zelf nog wel eens?quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt, was érg lekker. En nog aardig pittig ook, meestal passen restaurants dat toch een beetje aan naar de wansmaak van de gemiddelde Nederlander.
Dit ter info
quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zalm wraps. (Bij 5 of meer likes op deze post twitter ik het resultaat)
Ik maak een erg lekkere kip paella (al zeg ik het zelf)quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Wat is je specialiteit?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is @:onlogisch aan het modereren.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is @:onlogisch aan het modereren.
jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:15 schreef Caland het volgende:
Kyran is nu toch @:evenstar
Ik vraag dit voor een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |