quote:
Prima stoeltje niks mis meequote:Op woensdag 30 december 2020 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij wel refurbished zooi. Nouja, gegeven paard enzo.
Dat was al duidelijk toen je het over een VBL mod had hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:20 schreef tong80 het volgende:
En ik heb het niet over GGMM.
Dat is een held.
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij jouw ban ongedaan heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:20 schreef tong80 het volgende:
En ik heb het niet over GGMM.
Dat is een held.
Je kraamt weer eens onzin uit omdat je niet weet waar je over praat.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij jouw ban ongedaan heeft gemaakt.
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 30 december 2020 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kraamt weer eens onzin uit omdat je niet weet waar je over praat.
Het valt me op dat je dit wel vaker doet. (graag niet naar voorbeelden vragen, dan blijkt deze zin namelijk onzin te zijn)
Sorry laten we gaan lunchenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werd
Ze kennen de FOK! helden en tradities niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:33 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer in het topic van @:tong80
Wat gebanned is moet gebanned blijven.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze kennen de FOK! helden en tradities niet meer.
Ik geniet van de dag. Maar heb ook m'n grenzen.
Heija Jan Bols.
Calandquote:Op woensdag 30 december 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat gebanned is moet gebanned blijven.
Verf het er in Rembrandt.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk opent die kwast meer topics die ik kan sluiten. Modereren is best leuk
quote:Cops and Robbers – [VS] 2020 12 0:07 uur - Netflix Original | Drama, Provocerend
Animatie en activisme komen samen in deze reactie op politiegeweld en raciaal onrecht via multimedia.
Hilarisch.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand kon m'n toepasselijke gif niet waarderen in het Netflix topic![]()
Hier geheid wel@:Zipportal
[..]
[ afbeelding ]
Terecht trouwens. (Lol)quote:Op woensdag 30 december 2020 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij vindt in een dood forum een normaal topic sluiten dus normaal?
Wees blij met een user die initiatief toont.
Ipv in de sc te posten wat je hebt gegeten.
Inmiddels DM. Excuses dat het slotje niet terecht was.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
En daar ging weer en topic in GC op slot
Leuk feitje: cops en robbers is ook een haxball map.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand kon m'n toepasselijke gif niet waarderen in het Netflix topic![]()
Hier geheid wel@:Zipportal
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk feitje: cops en robbers is ook een haxball map.
Einde feitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |