En terecht.quote:
Zit je nou weer te vissen naar een volgende ban?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:14 schreef tong80 het volgende:
VBL / Mijn lijstje na 2020.......
Heerlijk.
Nog erger dan stadswachters.
Jij vindt in een dood forum een normaal topic sluiten dus normaal?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zit je nou weer te vissen naar een volgende ban?
Ben je echt zo dom bezig of kun je gewoon écht niet beter?
Ik heb eigenlijk altijd een beetje medelijden met je gehad, maar dat is ondertussen ook wel voorbij. Je doet het er gewoon om.
Haha, precies dit.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij vindt in een dood forum een normaal topic sluiten dus normaal?
Wees blij met een user die initiatief toont.
Ipv in de sc te posten wat je hebt gegeten.
Het is Suck the Fuck up.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:29 schreef HostiHawaii het volgende:
Zeik niet stuk verdriet. Je hebt je gewoon niet aan de regels gehouden van het Forum.
Dus nu niet als een klein kind een zeiktopic openen, want je ziet, de backfire is in full swing!
Sad little fucker.
Nee. Maar als je wel een succesvol forum wilt hebben, dien je de rotzooi snel op te ruimen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:28 schreef tong80 het volgende:
Jij vindt in een dood forum een normaal topic sluiten dus normaal?
Mag ik U er op attenderen dat dankzij ene tong80 dit Voetbalforum er is?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee. Maar als je wel een succesvol forum wilt hebben, dien je de rotzooi snel op te ruimen.
En aangezien het gros van jouw topics pure rotzooi is, is het z.s.m. sluiten van die topics prima.
Waarom verpest je het dan weer voor jezelf?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef tong80 het volgende:
Mag ik U er op attenderen dat dankzij ene tong80 dit Voetbalforum er is?
Vroeg ja dat ook aan Socrates, Maradona en Garrincha?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarom verpest je het dan weer voor jezelf?
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeg je dat ook aan Socrates, Maradona en Garrincha?
Het leger de heils ligt in de hel.
Ik vroeg het aan jou: waarom verpest je het weer voor jezelf?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeg ja dat ook aan Socrates, Maradona en Garrincha?
Wow. Wat moeten ze bij de afkickkliniek trots op je zijn geweest!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik U er op attenderen dat dankzij ene tong80 dit Voetbalforum er is?
Ik er voor heb gevochten.
Dankzij ene Tong, werd het levensvatbaar.
Moet pissen als een rund trouwens.
Je moet nog de groeten hebben.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wow. Wat moeten ze bij de afkickkliniek trots op je zijn geweest!
Stop met denken. Dan vergaat het lachen je ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:40 schreef Caland het volgende:
Ik denk zelfs dat zonder Tong er niemand over voetbal had gepraat in dit land
Ha ha ha
Ik schater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |