Dat ligt niet alleen aan Tong.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Topic van @:tong80 gesloten
Sinds zijn terugkeer heb ik meer modwerk gedaan dan in 2 jaar hiervoor, lol.
zou ik wel willen maar beetje een verrotte knie dus daar moet ik echt mee oppassen of een atletiekbaan pakken, in een bos of zo is voor mij niet te doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wat ga je doen,hardlopen?
Met de staart tussen de benen. Wat stond hij voor joker.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm Jammer dat je weer zo abrupt weg was gisteravond, het werd nog erg spannend.
Ja sorryquote:Op woensdag 30 december 2020 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm Jammer dat je weer zo abrupt weg was gisteravond, het werd nog erg spannend.
Oh ja jij was ineens weg en darts aan het kijken.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry
Ze waren kutmaps aan het doen op haxball en niet toen hem aanzette gingen ze weer 'normaal' haxball spelen
Als er een Nederlander in de finale komt kijk ik wel weer mee, misschien
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de staart tussen de benen. Wat stond hij voor joker.
Walgelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry
Ze waren kutmaps aan het doen op haxball en niet toen hem aanzette gingen ze weer 'normaal' haxball spelen
Als er een Nederlander in de finale komt kijk ik wel weer mee, misschien
Onlogisch kon het niet volgen.quote:
Dat zijn ook de bestequote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb voor kerst een vrij oldschool filterkoffie apparaatje gekregen en ik moet zeggen dat ik er behoorlijk content mee ben
Dit vat het wel redelijk samenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Tijdens haxball hoorde ik dat MVG eruit ligt
Dus ik kom hier even trollen!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Te vroeg Harrie. (en niemand is voor MVG)
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ten eerste hij ligt er niet uit
Ten tweede je kan er hier vrijwel niemand mee trollen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word besodemieterd
Nu ben ik woedend
Ja bij voetbal heb ik ook een hekel aan dagjesmensenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de staart tussen de benen. Wat stond hij voor joker.
Michael van Gerwen 4 -3 Joe Cullenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Tijdens haxball hoorde ik dat MVG eruit ligt
Dus ik kom hier even trollen!
Ja, maar daarna besloot ik te blijvenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vat het wel redelijk samen
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
als je het zelf zet en niet teveel in 1 keer kan het best wel aardig zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb voor kerst een vrij oldschool filterkoffie apparaatje gekregen en ik moet zeggen dat ik er behoorlijk content mee ben
Ook dan was je opzetje niet geslaagd want vrijwel niemand was voor MVG.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:32 schreef GGMM het volgende:
Ja Coco zei rip mvg
dit was de eerste schijnbeweging van coco binnen haxball waar ik ingetrapt ben
was wel een leuke partij moet ik zeggen, de eerste die ik kijk van dit wkquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Michael van Gerwen 4 -3 Joe Cullen
[ afbeelding ]
Dan heb je meteen de beste meegepakt. De 1e paar rondes zijn ook wel echt doorbijten voor de niet liefhebber hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel een leuke partij moet ik zeggen, de eerste die ik kijk van dit wk
Die Cullen is normaal toch niet zo'n baasje of wel?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dan was je opzetje niet geslaagd want vrijwel niemand was voor MVG.
Ja weet ik dat. Bij voetbal is het gebruikelijk dat je Nederlanders aanmoedigt.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niks met Van Gerwen maar voor een Engelsman zijn vind ik dan toch weer moeilijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |