quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is @:onlogisch aan het modereren.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dekt in jouw geval de lading toch net wat meer
[ afbeelding ]
Oh ja ik krijg morgen 2 pakketjes binnenquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pakketjes zijn zojuist bezorgd(2 lampen @:Scrummie )
Dat was je niet vergeten te vermelden, dat zei je dus gewoon fout.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:21 schreef Caland het volgende:
Dat zijn dus twee pakketjes, was ik even vergeten te vermelden
Ik heb niks ontvangen. Zou een brievenbus pakketje krijgen. Volgens DE APP gisteren al.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pakketjes zijn zojuist bezorgd(2 lampen @:Scrummie )
Ja nee jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was je niet vergeten te vermelden, dat zei je dus gewoon fout.
Groenquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:58 schreef onlogisch het volgende:
@:Wereldgozer jij de kleur van je Lambo al bepaald?
i ( @GGMM )k was wel eerlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk gaan al jullie lampen kapot.
Pizzae.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Verandering van plan, @:Drizzt_DoUrden
Het worden pizze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taco paprika. @Drizzt_DoUrden
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Heeft Rebekka dit gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taco paprika. @:Drizzt_DoUrden
Bij N1ek- verbaas ik me nergens meer over.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, ze hebben thuis speciaal kartonnen dozen om hun pizza in op te serveren
Wat een mokerdomme man is onlogisch hequote:Op dinsdag 29 december 2020 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Like.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Notenboom zorgt voor stank in Vespuccistraat: 'Ze noemen het ook wel de Viespeukie-straat'
Na de kerststorm lieten veel van de vruchten los, en die hebben een nogal penetrante geur.
'Een combinatie van babypoep en babykots', vertelt een bewoner. Een ander houdt het op 'rotte eieren en hondenpoep'.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
Wie at hier ook alweer met regelmaat gevulde koeken? Dat was @:El-Stinho of niet? Ik eet er nu eentje van de AH (die verse, niet die uit een pakje)
Schaam jij je niet of zo? Dik vet varken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff pissenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:14 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch sluit een topic
VBL is dood
morge, heb nog niets gedaan sinds de sluiting, heb me voorgenomen om maandag te beginnen, gaat snel dat lui zijn, echt geen zin maar moet wel wat gaan doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef. Wat thuis/buiten aan het sporten of laat je het allemaal gaan nu?
Herkenbaar. Wat ga je doen,hardlopen?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
morge, heb nog niets gedaan sinds de sluiting, heb me voorgenomen om maandag te beginnen, gaat snel dat lui zijn, echt geen zin maar moet wel wat gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |