SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Als het 1-3 in sets staat en 0-2 in legs mag je me mentionen. Ik heb geen zin om in te schakelen en weer de morele verliezer te zijn.quote:
doe niet zo en kom gewoon kijken manquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het 1-3 in sets staat en 0-2 in legs mag je me mentionen. Ik heb geen zin om in te schakelen en weer de morele verliezer te zijn.
Als ie dat gooit tegen vdBergh primaquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
Hoop toch echt dat MvG dit wint jongens. Cullen door heb je echt geen reet aan. Volgende ronde 80 gemiddeld genot.
Alle pakketjes in de avond laten bezorgen door Post Anaalquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dafne stuurt zo wel een Snapchat waar ze aan een bruine lul ligt te zuigen @:de_boswachter
Depressief act.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ie dat gooit tegen vdBergh prima
Ik zie de secondes niet mobielquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima tijdstip makker. Goed gedaan. @:muskusboktor57 en ik zijn trots op je.
die geniet nog steeds na van Stucer vs Papzakquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Is @:el-stinho nog steeds weg (lol)
En daarom mag je nooit een sessie missen.quote:
Waarom wegquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Is @:el-stinho nog steeds weg (lol)
Niemand. En hierna 90 gemiddeld en out GENOTquote:
Dat lijkt me ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Beste wk pot sinds jaren. Absoluut niet normaal
Als hij deze set pakt gekquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niemand. En hierna 90 gemiddeld en out GENOT
Maar Stijn was voor ratatat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ziedend vanwege een Duitse leernicht die matchpijltjes mist
Laat zich makkelijk kennen die beta cuckquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ziedend vanwege een Duitse leernicht die matchpijltjes mist
Pijnlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zal dit maar bewust missen hahaahha
Neeequote:
Ik had dit al totaal niet verwacht. Denk nu 50/50.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Ik verwacht nog steeds dat MvG gaat winnen
Heb je wel eens vaker darten gekeken?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:12 schreef BB-King het volgende:
Cullen gaat winnen en de volgende pot keihard verliezen.
Dit jaar niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Tijdens haxball hoorde ik dat MVG eruit ligt
Dus ik kom hier even trollen!
Dit klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
MvG moet nu twee sets breken, gaat lastig worden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had dit al totaal niet verwacht. Denk nu 50/50.
Te vroeg Harrie. (en niemand is voor MVG)quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Maar ten eerste hij ligt er niet uitquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Als je wil trollen moet je juist voor MVG zijn lamzak.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Welkom maat!quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Deze man loopt met zijn eigen domheid te koopquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Zeer zeker!quote:
Zo laag ga zelfs ik niet om te trollenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je wil trollen moet je juist voor MVG zijn lamzak.
GGMM als adminquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
jeetje wat een goede troll ben jijquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Hij ligt er niet eens uit teringdebiel hahahaquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
Hallo makker leuk dat je er weer bentquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
GGMM als admin
Dit forum heeft wel een draai gemaakt in mijn afwezigheid
ja ik ook. Maar het gaat niet van harte. En als hij niet wint lacht Price zich helemaal dood.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij ligt er niet eens uit teringdebiel hahaha
Zeker wel, vrees alleen een beetje voor een roemloze aftocht in een volgende pot als hij hier wint.quote:
Omdat hij down heeft en uit Brabant komtquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dagjesmens hier, waarom is niemand hier voor MvG?
zuchtquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
100%quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker wel, vrees alleen een beetje voor een roemloze aftocht in een volgende pot als hij hier wint.
*doordatquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij down heeft en uit Brabant komt
Dubbelop.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij down heeft en uit Brabant komt
GGMM hoe is het er meequote:Op dinsdag 29 december 2020 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker leuk dat je er weer bent
die homofiele kutbelg ja. Nee daar zijn we blij mee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:16 schreef BB-King het volgende:
Als Mike eruit vliegt wordt Dirk wereldkampioen en dat is ook wel leuk toch?
DRT is feitelijk de Joe Cullen fanclub, al jaren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Geen zorgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hij hep al 11 leks.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
RTL had toch 7/xx voor Cullen, hoe pakt ie dan 3 sets
Hallo Mansjesterquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij ligt er niet eens uit teringdebiel hahaha
Dimi genotquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die homofiele kutbelg ja. Nee daar zijn we blij mee.
Dirk sloopt Price koekoek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. Maar het gaat niet van harte. En als hij niet wint lacht Price zich helemaal dood.
ja viel mij ook op.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
RTL had toch 7/xx voor Cullen, hoe pakt ie dan 3 sets
Cullen blijft Cullen. Ik ben nu ingeschakeld maar ben absoluut niet verrast als ik als morele verliezer afdruip.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou nooit wedden op Cullen. Het is en blijft een choken.
Met dit potje kijken kan je toch geen morele verliezer zijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cullen blijft Cullen. Ik ben nu ingeschakeld maar ben absoluut niet verrast als ik als morele verliezer afdruip.
Al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
GGMM hoe is het er mee
Leven je vissen nog?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met dit potje kijken kan je toch geen morele verliezer zijn
Gewoon prima niveau, leuke pot al weet je aardig wat de uitkomst zal zijn
Dat bepaal ik zelf wel ouwe reusquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
na de match direct lijstje hé, wil naar bed maat
Ben je over hun dood heen of over het rouwproces?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer.
Ben inmiddels wel over het rouwproces heen.
Kloptquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je over hun dood heen of over het rouwproces?
Cullen staat ze ook wel aardig te raken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom veegt MvG niet de vloer met Cullen aanwat is dezen.
En dan krijgen we ook nog een prachtige kwart.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als vGerwen dit wint heb ik ook genoten.
Geluk in dartsquote:
Dit doet mij erg goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
He sky, jij ook hier
@:ggmm en ik zijn daar erg content mee
Als Dimitri wint. Chisnall tegen vGerwen wordt nooit ietsquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan krijgen we ook nog een prachtige kwart.
Ik ben al blij als ik scorend de 17 haal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
Zo knap om die 17 uit te gooienJe schijt al om die single 1 te missen
Rtl 7.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Jullie doen zo leuk en enthousiast dat ik serieus overweeg de televisie aan te zetten
Welke zender is het eigenlijk
Nickelodeonquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Jullie doen zo leuk en enthousiast dat ik serieus overweeg de televisie aan te zetten
disneyquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
0906quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
MEER VOOR MANNENquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Canal+quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Sbs9quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Ja daar ga ik stiekem wel van uit ouwe reus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Dimitri wint. Chisnall tegen vGerwen wordt nooit iets
Eurosportquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |