Geluk in dartsquote:
Dit doet mij erg goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
He sky, jij ook hier
@:ggmm en ik zijn daar erg content mee
Als Dimitri wint. Chisnall tegen vGerwen wordt nooit ietsquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan krijgen we ook nog een prachtige kwart.
Ik ben al blij als ik scorend de 17 haal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
Zo knap om die 17 uit te gooienJe schijt al om die single 1 te missen
Rtl 7.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Jullie doen zo leuk en enthousiast dat ik serieus overweeg de televisie aan te zetten
Welke zender is het eigenlijk
Nickelodeonquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Jullie doen zo leuk en enthousiast dat ik serieus overweeg de televisie aan te zetten
disneyquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
0906quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
MEER VOOR MANNENquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Canal+quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Sbs9quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GGMM het volgende:
Ja daar ga ik stiekem wel van uit ouwe reus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Dimitri wint. Chisnall tegen vGerwen wordt nooit iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |