DM openbaren, dat mag toch niet? @yvonne @GGMM @Taglianoquote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inmiddels DM. Excuses dat het slotje niet terecht was.
Nu jij nog.
NSBquote:Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DM openbaren, dat mag toch niet? @:yvonne @:ggmm @:tagliano
Je de spelers van beide teams dezelfde kleur geven met hax. Dan voorkom je racistische aangelegenheden.quote:
Ik mag graag even weten hoe de vork in de steel zit. En het is toch een kwestie van tijd voordat je weer opdondert.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een tegenact door net als deze types @:zipportal @:Caland @:De_Kraam te doen, omdat die tegen NL clubs juichen.
Ja ik geef toe daar zat niet echt een doordacht plan achter.
Opvallend genoeg allemaal Feyenoord users.
Je weet niet eens van wie de dm kwam en het is maar een parafrase.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DIT MOET IK OOK WETEN. Waarom gebruiker GG-MM dit deed. Ik ga dit uitzoeken. Resultaten per DM.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom gebruik je een koppelteken bij parodietopic?
[ afbeelding ]
Wij moeten dit weten.
@:onlogisch @:zipportal
Dat zal ik onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat gebanned is moet gebanned blijven.
Dus we hoeven geen F1-aids filmpjes meer van jou te verwachten hier?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tong haalt snoeihard uit naar de posters in deze reeks.
[..]
Terecht trouwens. (Lol)
Niet snitchen max, dat staat je niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodra de wintertest begint zal ik een filmpje uploaden op het circuit van Barcelona maatquote:Op woensdag 30 december 2020 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus we hoeven geen F1-aids filmpjes meer van jou te verwachten hier?
Ik geloof niet dat ik jou iets vroeg.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je weet niet eens van wie de dm kwam en het is maar een parafrase.
Ik vraag enkel naar het beleid, zodat dit voor mij ook duidelijk is wat wel en niet mag. Blijkbaar mag dit, goed om te weten.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet snitchen max, dat staat je niet.
Mad? Ziedend? WOEST?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou iets vroeg.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodra de wintertest begint zal ik een filmpje uploaden op het circuit van Barcelona maatdat wordt genieten.
Je dikke hoerenmoederquote:Op woensdag 30 december 2020 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden
Even in COR posten
Deze informatie had je ook mogen geven toen ik er naar vroeg, dan was het meteen duidelijk!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dm openbaren mag niet.
Dus je hebt nu een note te pakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |