SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Dove kwartel en Dooie mus?quote:
Coco en Woodstockquote:
Dat. Een geweldig nummer ipv deze walgelijke misdadige verkrachting.quote:Op zondag 27 december 2020 09:15 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook de versie van Roberta Flack kunnen staan
Wat bedoel je daarmee?quote:
Dit is de nepversiequote:Op zondag 27 december 2020 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
In die nepversie wordt hier zo doorheen gerapt
quote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was ik dan.. bewegend zag het er beter uit.![]()
En het was vijf voor drie he..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Looking sharp!quote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie bos haarquote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
lama, was een slechte grapquote:
Whoaaaaaaquote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
Het killing gedeelte? Ik dacht misschien is er iemand doodquote:
Goh.quote:
Hahahah echt superleuk!quote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
Goed ideequote:
Nederland is een smakeloos landquote:Op zondag 27 december 2020 09:17 schreef Starflyer het volgende:
Waarom staat de versie van Roberta Flack niet in de lijst?
[ afbeelding ]
Baasquote:Op zondag 27 december 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen denken vaak dat de covers de originelen zijnquote:
Is het ookquote:
Dat blijkt wel weer, jaquote:
Ja zag opeens de tagquote:
Ik dacht al, waar blijf je!quote:
Gelukkig is het dus nu geen zomer.quote:Op zondag 27 december 2020 09:20 schreef peaceman het volgende:
Bob Marley zou met al zijn nummers hoger staan als de top 2000 in de zomer was.
Mogguhquote:
Ja, maar Nick Drake zou dan lager staan met al zijn nummers in de top 2000...quote:Op zondag 27 december 2020 09:20 schreef peaceman het volgende:
Bob Marley zou met al zijn nummers hoger staan als de top 2000 in de zomer was.
quote:Op zondag 27 december 2020 09:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig is het dus nu geen zomer.
quote:Op zondag 27 december 2020 09:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar Nick Drake zou dan lager staan met al zijn nummers in de top 2000...
Nee daar doet mijn radio niet aanquote:Op zondag 27 december 2020 09:21 schreef MaJo het volgende:
De uitzending is opeens blokkerig, anderen ook last van?
komt door de wietquote:Op zondag 27 december 2020 09:21 schreef MaJo het volgende:
De uitzending is opeens blokkerig, anderen ook last van?
Ik wilde al een disclaimer toevoegen maar dacht, niemand is toch zo flauwquote:
Ik lig nog in bed en ben een film aan het kijken.quote:
Je kent het hier nu toch wel hequote:Op zondag 27 december 2020 09:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde al een disclaimer toevoegen maar dacht, niemand is toch zo flauw![]()
toch niet nog een kerstfilm he? dat mag niet meer.quote:Op zondag 27 december 2020 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed en ben een film aan het kijken.
quote:Op zondag 27 december 2020 09:22 schreef Poppejans het volgende:
wij moesten op de middelbare op dit nr een eigen lied schrijven, ik weet de eerste regel nog
We need some drugs, blow your mind up, we need some drugs
Ahaquote:Op zondag 27 december 2020 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed en ben een film aan het kijken.
Na 21 jaar wel een klein beetjequote:
zeker welquote:Op zondag 27 december 2020 09:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch niet nog een kerstfilm he? dat mag niet meer.
Oneensquote:Op zondag 27 december 2020 09:23 schreef Zorro het volgende:
De enige aan te horen versie van dit nummer.
Die is meer van Taylor Swiftquote:Op zondag 27 december 2020 09:22 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is niet James Bond z'n favoriete nummer.
quote:
Nee hoor, de Live at the Tower Philadelphia versie is ook prima!quote:Op zondag 27 december 2020 09:23 schreef Zorro het volgende:
De enige aan te horen versie van dit nummer.
Zoals de Engele taal het zo mooi uitdrukt: I hate Nirvana with a passionquote:
Nee ik heb gewoon de top2000 aan staan op mijn telefoon.quote:Op zondag 27 december 2020 09:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
AhaWerd je er door Peace op gewezen?
[..]
Na 21 jaar wel een klein beetje
Huh maar Kurt kan helemaal niet zingenquote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb gestemd op Nirvana's versie. Veul mooier zowel qua muziek als absoluut stem, sorry Bowie
Kurt zal er niet wakker van liggenquote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoals de Engele taal het zo mooi uitdrukt: I hate Nirvana with a passion
Echt?quote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoals de Engele taal het zo mooi uitdrukt: I hate Nirvana with a passion
Haha, leidt je dat niet af dan? Ik vind top2000 en fok al genoeg tegelijkquote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon de top2000 aan staan op mijn telefoon.
nee die schiet van zoiets niet meer uit de startblokken.quote:
Dat van The Cure vind ik opvallend. Ik zou bij de wat zwartgallige ondertoon verwachten dat er juist dít jaar een publiek voor is.quote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Coldplay, Marco, The Cure en Lange Frans zijn er nog een paar verliezers te noteren.
U heeft helemaal gelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee hoor, de Live at the Tower Philadelphia versie is ook prima!
Wat is BLM?quote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laagste noteringen in 2019 die nog niet zijn geweest:
1803 Blof - Hou Vol Hou Vast
1784 De Plisie - Don't Stand So Close To Me
1757 Foo Fighters - Times Like These
1724 REM - It's The End Of The World as We Know It
1722 Kensington - Uncharted
1645 Stef Bos - Ik heb je lief
1628 Teskey Brothers - Pain and Misery
1523 Rufus Wainwright - Going to a Town
1516 Robert Miles - Children
1513 Diggy Dex - De Zon Op
1501 One Direction - Story of My Life (die lag er ooit bijna uit, érg jammer)
1497 Opposites - Slapeloze nachten
1475 Roxette - It Must have been love
Het lijkt niet allen een correctie te zijn na het verlies van veel soulartiesten vorig jaar - veel zwarte artiesten lijken terrein te winnen. Oa Bob Marley en Stevie Wonder kunnen een aantal flinke stijgers noteren. Toch een BLM-effect? Wie weet. Heb niets gezien op de socials. Verder lijkt ABBA elk jaar weer op te rukken en ook dit jaar gaan ze daar vrolijk mee verder. Ook Keane is in de lift voorlopig. Concertbonus, wie zal het zeggen?
Naast Coldplay, Marco, The Cure en Lange Frans zijn er nog een paar verliezers te noteren. Kensington gooit 600 plaatsen weg met Home Again, wat een weelde! Ik verwacht muv Uncharted heel weinig van de band.
Een verrassende zakker vond ik Unforgiven III van Metallica. Is het Metallica tijdperk ten einde omdat er meer verschillende metal in de lijst te stemmen is?
Inmiddels zitten we op 83 nieuwe binnenkomers van de 107. Er komen er nog 24.
The Cure had vorig jaar een bonus, dus dat is een correctie omlaag.quote:Op zondag 27 december 2020 09:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat van The Cure vind ik opvallend. Ik zou bij de wat zwartgallige ondertoon verwachten dat er juist dít jaar een publiek voor is.
Black Lives Matterquote:
U heeft onder een steen geleefd in juni?quote:
Black Lives Matterquote:
Heeft wel wat anders aan zijn hoofdquote:Op zondag 27 december 2020 09:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee die schiet van zoiets niet meer uit de startblokken.
Fok doe ik dan even niet. Maar ik luister vaker muziek als ik tv kijk.quote:Op zondag 27 december 2020 09:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha, leidt je dat niet af dan? Ik vind top2000 en fok al genoeg tegelijk
Er zijn maar heel weinig mooiere stemmen dan Bowie, en die van Cobain is daar zeker niet één vanquote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb gestemd op Nirvana's versie. Veul mooier zowel qua muziek als absoluut stem, sorry Bowie
quote:Op zondag 27 december 2020 09:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig mooiere stemmen dan Bowie, en die van Cobain is daar zeker niet één van
Ik vraag me bij jullie altijd af of jullie in verschillende ruimtes zittenquote:
zijn hoofd explodeert van de zijn drukke gedachtenquote:
2021 is pas het jaar van de Curequote:Op zondag 27 december 2020 09:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat van The Cure vind ik opvallend. Ik zou bij de wat zwartgallige ondertoon verwachten dat er juist dít jaar een publiek voor is.
Ik was het alweer vergeten...quote:Op zondag 27 december 2020 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U heeft onder een steen geleefd in juni?
Grappig! Ik kan veel tegelijk maar muziek tijdens het tv kijken dat zou me wel afleiden.quote:Op zondag 27 december 2020 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fok doe ik dan even niet. Maar ik luister vaker muziek als ik tv kijk.
ik zit beneden ja, diana ligt nog in bed. Maar ook al waren we beide beneden, dan had je hetzelfde kunnen denken somsquote:Op zondag 27 december 2020 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jullie altijd af of jullie in verschillende ruimtes zittenGezien het op elkaar reageren waarschijnlijk wel?
Burners, Looters and Murderersquote:
Er kan nooit genoeg ABBA in de lijst staanquote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laagste noteringen in 2019 die nog niet zijn geweest:
1803 Blof - Hou Vol Hou Vast
1784 De Plisie - Don't Stand So Close To Me
1757 Foo Fighters - Times Like These
1724 REM - It's The End Of The World as We Know It
1722 Kensington - Uncharted
1645 Stef Bos - Ik heb je lief
1628 Teskey Brothers - Pain and Misery
1523 Rufus Wainwright - Going to a Town
1516 Robert Miles - Children
1513 Diggy Dex - De Zon Op
1501 One Direction - Story of My Life (die lag er ooit bijna uit, érg jammer)
1497 Opposites - Slapeloze nachten
1475 Roxette - It Must have been love
Het lijkt niet allen een correctie te zijn na het verlies van veel soulartiesten vorig jaar - veel zwarte artiesten lijken terrein te winnen. Oa Bob Marley en Stevie Wonder kunnen een aantal flinke stijgers noteren. Toch een BLM-effect? Wie weet. Heb niets gezien op de socials. Verder lijkt ABBA elk jaar weer op te rukken en ook dit jaar gaan ze daar vrolijk mee verder. Ook Keane is in de lift voorlopig. Concertbonus, wie zal het zeggen?
Naast Coldplay, Marco, The Cure en Lange Frans zijn er nog een paar verliezers te noteren. Kensington gooit 600 plaatsen weg met Home Again, wat een weelde! Ik verwacht muv Uncharted heel weinig van de band.
Een verrassende zakker vond ik Unforgiven III van Metallica. Is het Metallica tijdperk ten einde omdat er meer verschillende metal in de lijst te stemmen is?
Inmiddels zitten we op 83 nieuwe binnenkomers van de 107. Er komen er nog 24.
Nu wel. Peaceman zit beneden, ik lig boven in bed.quote:Op zondag 27 december 2020 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jullie altijd af of jullie in verschillende ruimtes zittenGezien het op elkaar reageren waarschijnlijk wel?
Samen FOK!kenquote:Op zondag 27 december 2020 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zit beneden ja, diana ligt nog in bed. Maar ook al waren we beide beneden, dan had je hetzelfde kunnen denken soms
Dat je alleen nog via Fok communiceert terwijl je naast elkaar zitquote:Op zondag 27 december 2020 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zit beneden ja, diana ligt nog in bed. Maar ook al waren we beide beneden, dan had je hetzelfde kunnen denken soms
Ja sorry hoor.quote:
Via DM: breng eens koffiequote:Op zondag 27 december 2020 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je alleen nog via Fok communiceert terwijl je naast elkaar zit
nou we hebben dit jaar vaak zat op elkaar lip gezeten, dus dan is digitaal communiceren ook wel eens fijnquote:Op zondag 27 december 2020 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd muziek aan... maar het lukt alleen met tv als er ondertiteling is.quote:Op zondag 27 december 2020 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig! Ik kan veel tegelijk maar muziek tijdens het tv kijken dat zou me wel afleiden.
Preciesquote:
De Rolling Stones kwamen over hem heen.quote:Op zondag 27 december 2020 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U heeft onder een steen geleefd in juni?
Ja dan zou het nog kunnenquote:Op zondag 27 december 2020 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd muziek aan... maar het lukt alleen met tv als er ondertiteling is.
Zeg je dat Diaan een man isquote:Op zondag 27 december 2020 09:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De Rolling Stones kwamen over hem heen.
Ja het is alweer veel te drukquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Nou, als niemand dan hallo terug zegt ga ik wel gewoon meeposten.
Hallo terugquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Hi Lonaaquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Helemaal gemistquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Meestal zitten we dan niet naast elkaar. Ik zit op de bank, peaceman achter de pc aan de eettafel. Ik kijk dan vanaf mijn plek via een aquarium dan tegen het pc scherm aan.quote:Op zondag 27 december 2020 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oepsquote:Op zondag 27 december 2020 09:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan zou het nog kunnen
[..]
Zeg je dat Diaan een man is
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal gemistGoedemorgen
Hoe gaat het met de studie?
Ja. en ja.quote:Op zondag 27 december 2020 09:33 schreef cafca het volgende:
Tja, Elton heeft betere nummers. Hopelijk komen die nog.
quote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Nikita staat idd hogerquote:Op zondag 27 december 2020 09:33 schreef cafca het volgende:
Tja, Elton heeft betere nummers. Hopelijk komen die nog.
Interessant voor de beeldvormingquote:Op zondag 27 december 2020 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Meestal zitten we dan niet naast elkaar. Ik zit op de bank, peaceman achter de pc aan de eettafel. Ik kijk dan vanaf mijn plek via een aquarium dan tegen het pc scherm aan.
De naam gaf het niet weg?quote:
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik zal privaatrecht voor de derde keer aan moeten schaffenquote:
Jullie allemaal al wel hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 09:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goedemorgen
![]()
[ afbeelding ]
Zo, goed gemaakt
Als ik het wil halen dan moet ik dat ook. Ik overweeg de P als mislukt (duur) project te zien. Jij hebt iig tussendoor nog 'project Baby' succesvol fgerond.quote:Op zondag 27 december 2020 09:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam gaf het niet weg?
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik zal privaatrecht voor de derde keer aan moeten schaffen![]()
Ziehier de Nederlandse stemmer.quote:Op zondag 27 december 2020 09:34 schreef PzKpfw het volgende:
Dit een mengsel van Taylor Swift en Metallica? In welke wereld?
Ja dat snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 27 december 2020 09:34 schreef PzKpfw het volgende:
Dit een mengsel van Taylor Swift en Metallica? In welke wereld?
quote:Op zondag 27 december 2020 09:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Peaceman gaat geregeld indiaan![]()
*Gooit zich zelf nu weg
@Diaan73quote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef peaceman het volgende:
@:diaan73 : ik heb wel zin in een kop thee
Je weet waar de waterkoker staat.quote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef peaceman het volgende:
@:diaan73 : ik heb wel zin in een kop thee
Nog niet helemaal wakkerquote:Op zondag 27 december 2020 09:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam gaf het niet weg?
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik zal privaatrecht voor de derde keer aan moeten schaffen![]()
Aan de andere kant ook wel fijn om je P te hebben, staat goed op je CVquote:Op zondag 27 december 2020 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik het wil halen dan moet ik dat ook. Ik overweeg de P als mislukt (duur) project te zien. Jij hebt iig tussendoor nog 'project Baby' succesvol fgerond.
gaan we een beetje rebels doen omdat er anderen bij zijn?quote:
quote:
Dan zou ik eerder denken aan Joan Jett & The Blackhearts ofzoquote:
Nee omdat ik nog in bed lig en geen zin heb om op te staan.quote:Op zondag 27 december 2020 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
gaan we een beetje rebels doen omdat er anderen bij zijn?
Of Non Joviquote:Op zondag 27 december 2020 09:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder denken aan Joan Jett & The Blackhearts ofzo
Die staat er al jaren niet meer inquote:Op zondag 27 december 2020 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee omdat ik nog in bed lig en geen zin heb om op te staan.
Jij wel ja. Maar de gemiddelde stemmer heeft nietzoveel verstand van muziek. Hoe komt anders Marco Blofsingplay zo vaak ik de lijst?quote:Op zondag 27 december 2020 09:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder denken aan Joan Jett & The Blackhearts ofzo
Zondequote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat er al jaren niet meer in
3 vakken. Naja, ik vind het dus gewoon echt niet leuk, dat helpt niet hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 09:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook wel fijn om je P te hebben, staat goed op je CVHoeveel punten moet je nog? Ik ben er ook nog lang niet hoor maar heb het nog niet afgeschreven.
Ja project Baby is zeker afgerond, en aardig goed gelukt al zeg ik het zelf
daar wordt Peaceman verdrietig vanquote:Op zondag 27 december 2020 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee omdat ik nog in bed lig en geen zin heb om op te staan.
Omdat we een smakeloos land zijnquote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij wel ja. Maar de gemiddelde stemmer heeft nietzoveel verstand van muziek. Hoe komt anders Marco Blofsingplay zo vaak ik de lijst?
Tight Fit is passender bij een bevallingquote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Fred_B het volgende:
Dit stond op 1 de week voordat ik geboren werd.
De week erna Tight Fit ()
Volgens mij heb ik jouw leeftijd jaren verkeerd ingeschat.quote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Fred_B het volgende:
Dit stond op 1 de week voordat ik geboren werd.
De week erna Tight Fit ()
quote:Op zondag 27 december 2020 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Tight Fit is passender bij een bevalling
Dat was like zeg maar wat ik bedoelde dus eigenlijk ja.quote:Op zondag 27 december 2020 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Omdat we een smakeloos land zijn
Dat helpt niet echt nee. Ik vind alles leuk behalve privaatrecht, wat een rukvak is datquote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
3 vakken. Naja, ik vind het dus gewoon echt niet leuk, dat helpt niet hoor.![]()
Ben zo blij voor jullie.
je bent ook niet erg duidelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 09:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was like zeg maar wat ik bedoelde dus eigenlijk ja.
Breek me de bek niet open, mijn bevalling is nog te vers hiervoorquote:Op zondag 27 december 2020 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Tight Fit is passender bij een bevalling
Ik zelf ook weleens hoorquote:Op zondag 27 december 2020 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jouw leeftijd jaren verkeerd ingeschat.
volgend jaar op stemmen dusquote:Op zondag 27 december 2020 09:40 schreef Pino112 het volgende:
https://www.pino112.nl/top2000/nummer.php?id=859
Voor het eerst is dit ruim uit 'zijn eigen bubbel' aan het zakken.
Altijd tussen de 800 en 1000 geweest.
Aftocht
Deze reactie beschouw ik als een compliment.quote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij wel ja. Maar de gemiddelde stemmer heeft nietzoveel verstand van muziek. Hoe komt anders Marco Blofsingplay zo vaak ik de lijst?
quote:Op zondag 27 december 2020 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga even mijn PI veranderen, denk de hele tijd dat iemand me gequote heeft, maar het is @:Diaan73
Breek me de bekken niet open?quote:Op zondag 27 december 2020 09:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, mijn bevalling is nog te vers hiervoor
Privaatrecht heeft me wel echt gebroken ja.quote:Op zondag 27 december 2020 09:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt nee. Ik vind alles leuk behalve privaatrecht, wat een rukvak is datIk snap er gewoon geen hol van
En een andere studie?
Thanks
Neeeeeequote:Op zondag 27 december 2020 09:40 schreef Pino112 het volgende:
https://www.pino112.nl/top2000/nummer.php?id=859
Voor het eerst is dit ruim uit 'zijn eigen bubbel' aan het zakken.
Altijd tussen de 800 en 1000 geweest.
Aftocht
Ik kijk dus blijkbaar als ik scroll ook heel erg naar de PI van mensen, vond het nu al irritant wordenquote:
als ze maar een beetje luistert, mag ze erbij zijn.quote:
Als je dan wel die boer maar vergeetquote:Op zondag 27 december 2020 09:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Deze reactie beschouw ik als een compliment.
dat geeft niksquote:Op zondag 27 december 2020 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk de leukste van ze in de lijst.
Tina was dan ook wel een echte draaikont.quote:Op zondag 27 december 2020 09:43 schreef peaceman het volgende:
Ja die Ike was wel van de corrigerende tik.
Ik heb hem al jaren, kijk er eigenlijk nooit naar. Majo is ook blauw toch?quote:Op zondag 27 december 2020 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kijk dus blijkbaar als ik scroll ook heel erg naar de PI van mensen, vond het nu al irritant worden
Volgens mij ben ik ook de enige blauwe in het topic atm, dus daar zou ik ook nog naar kunnen kijken. itt de SC waar ik vaak zit.
Ike heten en toch meer van beuken zijnquote:Op zondag 27 december 2020 09:43 schreef peaceman het volgende:
Ja die Ike was wel van de corrigerende tik.
quote:Op zondag 27 december 2020 09:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ike heten en toch meer van beuken zijn
Oh ja grapje, majo is ook blauw.quote:Op zondag 27 december 2020 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem al jaren, kijk er eigenlijk nooit naar. Majo is ook blauw toch?
Ik hoop zo ontzettend dat The Phantom weer naar NL komtquote:Op zondag 27 december 2020 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben in februari nog naar de musical geweest van Tina Turner. Erg goed en nog net voordat alle voorstellingen afgelast werden.
cup?quote:
Het is wel de leukste piquote:Op zondag 27 december 2020 09:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja grapje, majo is ook blauw.
Ik heb mijn pi ook al jaren
Dit nummer?quote:
Hun betere werk staat er niet eens in.quote:
ooit pakken ze de dodenbonusquote:
Ookquote:
Cleaning Out My Closet staat er wel 7x in.quote:
Ik hoop Hair. ☮💟quote:Op zondag 27 december 2020 09:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hoop zo ontzettend dat The Phantom weer naar NL komt
Rio, Hungry Like The Wolf, The Chauffeur etcquote:Op zondag 27 december 2020 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun betere werk staat er niet eens in.
Precies ja.quote:Op zondag 27 december 2020 09:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Rio, Hungry Like The Wolf, The Chauffeur etc
Ja, de leukste musical die er is!quote:
Denk niet dat die nog in staat was om te stemmen.quote:
Al die dubbele namen in de 80s... Talk Talk, The The, Duran Duran...quote:
ik doe geen spoilersquote:Op zondag 27 december 2020 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dien ik het eerste nummer van komend uur te luisteren?
Preciesquote:
Precies dit! Al die stomme uitzonderingen op uitzonderingen, en daar vragen ze natuurlijk precies naar. Volgens mij snap ik 90% maar ze vragen alleen om die 10% waar ik geen hol van snapquote:Op zondag 27 december 2020 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Privaatrecht heeft me wel echt gebroken ja.De hele tijde denken 'AHA IK SNAP HET!'
FOUT!
Godver.
Ik zit een beetje in een pandemie-vaccuum. (wie niet?) We zouden met onze stichting allerlei coole festivaldingen doen en daar zou ik het hele seizoen (april-september) werk aan hebben.
Stemplaat van mij. Jij vindt hem denk ik ‘wel aardig’.quote:Op zondag 27 december 2020 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moguh!quote:
Planet Earthquote:Op zondag 27 december 2020 09:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Rio, Hungry Like The Wolf, The Chauffeur etc
Er wordt niet in gezongenquote:Op zondag 27 december 2020 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nope! Ik ben ook blijquote:Op zondag 27 december 2020 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kijk dus blijkbaar als ik scroll ook heel erg naar de PI van mensen, vond het nu al irritant worden
Volgens mij ben ik ook de enige blauwe in het topic atm, dus daar zou ik ook nog naar kunnen kijken. itt de SC waar ik vaak zit.
Dat wordt snel douchen danquote:Op zondag 27 december 2020 09:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stemplaat van mij. Jij vindt hem denk ik ‘wel aardig’.
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 09:50 schreef Poppejans het volgende:
alweer Queen.... hier had Enigma best kunnen staan
Totoquote:Op zondag 27 december 2020 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al die dubbele namen in de 80s... Talk Talk, The The, Duran Duran...
Ja of Blof.quote:Op zondag 27 december 2020 09:50 schreef Poppejans het volgende:
Eruit trekken dus, en snelquote:Op zondag 27 december 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
ik begin trek te krijgen, maar diaan blijft maar in bed liggen
Er was een nummer toen straks....quote:Op zondag 27 december 2020 09:50 schreef alopio het volgende:
Nog wat genots nummers gemist deze morgen?
Dat zou tof zijn! Mijn eerste musical ooitquote:Op zondag 27 december 2020 09:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hoop zo ontzettend dat The Phantom weer naar NL komt
Lennon ontbijt laten maken, Diaan laten liggenquote:Op zondag 27 december 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
Minder cola drinkenquote:Op zondag 27 december 2020 09:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je dan wel die boer maar vergeet
quote:Op zondag 27 december 2020 09:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Er was een nummer toen straks....
En dat schijnt naakt ingezongen te zijn
Het is sad(eness)quote:Op zondag 27 december 2020 09:50 schreef Poppejans het volgende:
lennon ligt ook nog in bedquote:Op zondag 27 december 2020 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lennon ontbijt laten maken, Diaan laten liggen
Als jij thee zet, kom ik zo nar beneden.quote:Op zondag 27 december 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |