Dit nummer?quote:
Hun betere werk staat er niet eens in.quote:
ooit pakken ze de dodenbonusquote:
Ookquote:
Cleaning Out My Closet staat er wel 7x in.quote:
Ik hoop Hair. ☮💟quote:Op zondag 27 december 2020 09:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hoop zo ontzettend dat The Phantom weer naar NL komt
Rio, Hungry Like The Wolf, The Chauffeur etcquote:Op zondag 27 december 2020 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun betere werk staat er niet eens in.
Precies ja.quote:Op zondag 27 december 2020 09:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Rio, Hungry Like The Wolf, The Chauffeur etc
Ja, de leukste musical die er is!quote:
Denk niet dat die nog in staat was om te stemmen.quote:
Al die dubbele namen in de 80s... Talk Talk, The The, Duran Duran...quote:
ik doe geen spoilersquote:Op zondag 27 december 2020 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dien ik het eerste nummer van komend uur te luisteren?
Preciesquote:
Precies dit! Al die stomme uitzonderingen op uitzonderingen, en daar vragen ze natuurlijk precies naar. Volgens mij snap ik 90% maar ze vragen alleen om die 10% waar ik geen hol van snapquote:Op zondag 27 december 2020 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Privaatrecht heeft me wel echt gebroken ja.De hele tijde denken 'AHA IK SNAP HET!'
FOUT!
Godver.
Ik zit een beetje in een pandemie-vaccuum. (wie niet?) We zouden met onze stichting allerlei coole festivaldingen doen en daar zou ik het hele seizoen (april-september) werk aan hebben.
Stemplaat van mij. Jij vindt hem denk ik ‘wel aardig’.quote:Op zondag 27 december 2020 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dien ik het eerste nummer van komend uur te luisteren?
Moguh!quote:
Planet Earthquote:Op zondag 27 december 2020 09:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Rio, Hungry Like The Wolf, The Chauffeur etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |