Tina was dan ook wel een echte draaikont.quote:Op zondag 27 december 2020 09:43 schreef peaceman het volgende:
Ja die Ike was wel van de corrigerende tik.
Ik heb hem al jaren, kijk er eigenlijk nooit naar. Majo is ook blauw toch?quote:Op zondag 27 december 2020 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kijk dus blijkbaar als ik scroll ook heel erg naar de PI van mensen, vond het nu al irritant worden
Volgens mij ben ik ook de enige blauwe in het topic atm, dus daar zou ik ook nog naar kunnen kijken. itt de SC waar ik vaak zit.
Ike heten en toch meer van beuken zijnquote:Op zondag 27 december 2020 09:43 schreef peaceman het volgende:
Ja die Ike was wel van de corrigerende tik.
quote:Op zondag 27 december 2020 09:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ike heten en toch meer van beuken zijn
Oh ja grapje, majo is ook blauw.quote:Op zondag 27 december 2020 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem al jaren, kijk er eigenlijk nooit naar. Majo is ook blauw toch?
Ik hoop zo ontzettend dat The Phantom weer naar NL komtquote:Op zondag 27 december 2020 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben in februari nog naar de musical geweest van Tina Turner. Erg goed en nog net voordat alle voorstellingen afgelast werden.
cup?quote:
Het is wel de leukste piquote:Op zondag 27 december 2020 09:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja grapje, majo is ook blauw.
Ik heb mijn pi ook al jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |