Er zijn maar heel weinig mooiere stemmen dan Bowie, en die van Cobain is daar zeker niet één vanquote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb gestemd op Nirvana's versie. Veul mooier zowel qua muziek als absoluut stem, sorry Bowie
quote:Op zondag 27 december 2020 09:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig mooiere stemmen dan Bowie, en die van Cobain is daar zeker niet één van
Ik vraag me bij jullie altijd af of jullie in verschillende ruimtes zittenquote:
zijn hoofd explodeert van de zijn drukke gedachtenquote:
2021 is pas het jaar van de Curequote:Op zondag 27 december 2020 09:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat van The Cure vind ik opvallend. Ik zou bij de wat zwartgallige ondertoon verwachten dat er juist dít jaar een publiek voor is.
Ik was het alweer vergeten...quote:Op zondag 27 december 2020 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U heeft onder een steen geleefd in juni?
Grappig! Ik kan veel tegelijk maar muziek tijdens het tv kijken dat zou me wel afleiden.quote:Op zondag 27 december 2020 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fok doe ik dan even niet. Maar ik luister vaker muziek als ik tv kijk.
ik zit beneden ja, diana ligt nog in bed. Maar ook al waren we beide beneden, dan had je hetzelfde kunnen denken somsquote:Op zondag 27 december 2020 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jullie altijd af of jullie in verschillende ruimtes zittenGezien het op elkaar reageren waarschijnlijk wel?
Burners, Looters and Murderersquote:
Er kan nooit genoeg ABBA in de lijst staanquote:Op zondag 27 december 2020 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laagste noteringen in 2019 die nog niet zijn geweest:
1803 Blof - Hou Vol Hou Vast
1784 De Plisie - Don't Stand So Close To Me
1757 Foo Fighters - Times Like These
1724 REM - It's The End Of The World as We Know It
1722 Kensington - Uncharted
1645 Stef Bos - Ik heb je lief
1628 Teskey Brothers - Pain and Misery
1523 Rufus Wainwright - Going to a Town
1516 Robert Miles - Children
1513 Diggy Dex - De Zon Op
1501 One Direction - Story of My Life (die lag er ooit bijna uit, érg jammer)
1497 Opposites - Slapeloze nachten
1475 Roxette - It Must have been love
Het lijkt niet allen een correctie te zijn na het verlies van veel soulartiesten vorig jaar - veel zwarte artiesten lijken terrein te winnen. Oa Bob Marley en Stevie Wonder kunnen een aantal flinke stijgers noteren. Toch een BLM-effect? Wie weet. Heb niets gezien op de socials. Verder lijkt ABBA elk jaar weer op te rukken en ook dit jaar gaan ze daar vrolijk mee verder. Ook Keane is in de lift voorlopig. Concertbonus, wie zal het zeggen?
Naast Coldplay, Marco, The Cure en Lange Frans zijn er nog een paar verliezers te noteren. Kensington gooit 600 plaatsen weg met Home Again, wat een weelde! Ik verwacht muv Uncharted heel weinig van de band.
Een verrassende zakker vond ik Unforgiven III van Metallica. Is het Metallica tijdperk ten einde omdat er meer verschillende metal in de lijst te stemmen is?
Inmiddels zitten we op 83 nieuwe binnenkomers van de 107. Er komen er nog 24.
Nu wel. Peaceman zit beneden, ik lig boven in bed.quote:Op zondag 27 december 2020 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jullie altijd af of jullie in verschillende ruimtes zittenGezien het op elkaar reageren waarschijnlijk wel?
Samen FOK!kenquote:Op zondag 27 december 2020 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zit beneden ja, diana ligt nog in bed. Maar ook al waren we beide beneden, dan had je hetzelfde kunnen denken soms
Dat je alleen nog via Fok communiceert terwijl je naast elkaar zitquote:Op zondag 27 december 2020 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zit beneden ja, diana ligt nog in bed. Maar ook al waren we beide beneden, dan had je hetzelfde kunnen denken soms
Ja sorry hoor.quote:
Via DM: breng eens koffiequote:Op zondag 27 december 2020 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je alleen nog via Fok communiceert terwijl je naast elkaar zit
nou we hebben dit jaar vaak zat op elkaar lip gezeten, dus dan is digitaal communiceren ook wel eens fijnquote:Op zondag 27 december 2020 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je alleen nog via Fok communiceert terwijl je naast elkaar zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |