Ik heb eigenlijk altijd muziek aan... maar het lukt alleen met tv als er ondertiteling is.quote:Op zondag 27 december 2020 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig! Ik kan veel tegelijk maar muziek tijdens het tv kijken dat zou me wel afleiden.
Preciesquote:
De Rolling Stones kwamen over hem heen.quote:Op zondag 27 december 2020 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U heeft onder een steen geleefd in juni?
Ja dan zou het nog kunnenquote:Op zondag 27 december 2020 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd muziek aan... maar het lukt alleen met tv als er ondertiteling is.
Zeg je dat Diaan een man isquote:Op zondag 27 december 2020 09:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De Rolling Stones kwamen over hem heen.
Ja het is alweer veel te drukquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Nou, als niemand dan hallo terug zegt ga ik wel gewoon meeposten.
Hallo terugquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Hi Lonaaquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Helemaal gemistquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Meestal zitten we dan niet naast elkaar. Ik zit op de bank, peaceman achter de pc aan de eettafel. Ik kijk dan vanaf mijn plek via een aquarium dan tegen het pc scherm aan.quote:Op zondag 27 december 2020 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je alleen nog via Fok communiceert terwijl je naast elkaar zit
Oepsquote:Op zondag 27 december 2020 09:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan zou het nog kunnen
[..]
Zeg je dat Diaan een man is
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal gemistGoedemorgen
Hoe gaat het met de studie?
Ja. en ja.quote:Op zondag 27 december 2020 09:33 schreef cafca het volgende:
Tja, Elton heeft betere nummers. Hopelijk komen die nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |