quote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Nou, als niemand dan hallo terug zegt ga ik wel gewoon meeposten.
Nikita staat idd hogerquote:Op zondag 27 december 2020 09:33 schreef cafca het volgende:
Tja, Elton heeft betere nummers. Hopelijk komen die nog.
Interessant voor de beeldvormingquote:Op zondag 27 december 2020 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Meestal zitten we dan niet naast elkaar. Ik zit op de bank, peaceman achter de pc aan de eettafel. Ik kijk dan vanaf mijn plek via een aquarium dan tegen het pc scherm aan.
De naam gaf het niet weg?quote:
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik zal privaatrecht voor de derde keer aan moeten schaffenquote:
Jullie allemaal al wel hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 09:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goedemorgen
![]()
[ afbeelding ]
Zo, goed gemaakt
Als ik het wil halen dan moet ik dat ook. Ik overweeg de P als mislukt (duur) project te zien. Jij hebt iig tussendoor nog 'project Baby' succesvol fgerond.quote:Op zondag 27 december 2020 09:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam gaf het niet weg?
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik zal privaatrecht voor de derde keer aan moeten schaffen![]()
Ziehier de Nederlandse stemmer.quote:Op zondag 27 december 2020 09:34 schreef PzKpfw het volgende:
Dit een mengsel van Taylor Swift en Metallica? In welke wereld?
Ja dat snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 27 december 2020 09:34 schreef PzKpfw het volgende:
Dit een mengsel van Taylor Swift en Metallica? In welke wereld?
quote:Op zondag 27 december 2020 09:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Peaceman gaat geregeld indiaan![]()
*Gooit zich zelf nu weg
@Diaan73quote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef peaceman het volgende:
@:diaan73 : ik heb wel zin in een kop thee
Je weet waar de waterkoker staat.quote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef peaceman het volgende:
@:diaan73 : ik heb wel zin in een kop thee
Nog niet helemaal wakkerquote:Op zondag 27 december 2020 09:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam gaf het niet weg?
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik zal privaatrecht voor de derde keer aan moeten schaffen![]()
Aan de andere kant ook wel fijn om je P te hebben, staat goed op je CVquote:Op zondag 27 december 2020 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik het wil halen dan moet ik dat ook. Ik overweeg de P als mislukt (duur) project te zien. Jij hebt iig tussendoor nog 'project Baby' succesvol fgerond.
gaan we een beetje rebels doen omdat er anderen bij zijn?quote:
quote:
Dan zou ik eerder denken aan Joan Jett & The Blackhearts ofzoquote:
Nee omdat ik nog in bed lig en geen zin heb om op te staan.quote:Op zondag 27 december 2020 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
gaan we een beetje rebels doen omdat er anderen bij zijn?
Of Non Joviquote:Op zondag 27 december 2020 09:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder denken aan Joan Jett & The Blackhearts ofzo
Die staat er al jaren niet meer inquote:Op zondag 27 december 2020 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee omdat ik nog in bed lig en geen zin heb om op te staan.
Jij wel ja. Maar de gemiddelde stemmer heeft nietzoveel verstand van muziek. Hoe komt anders Marco Blofsingplay zo vaak ik de lijst?quote:Op zondag 27 december 2020 09:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder denken aan Joan Jett & The Blackhearts ofzo
Zondequote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat er al jaren niet meer in
3 vakken. Naja, ik vind het dus gewoon echt niet leuk, dat helpt niet hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 09:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook wel fijn om je P te hebben, staat goed op je CVHoeveel punten moet je nog? Ik ben er ook nog lang niet hoor maar heb het nog niet afgeschreven.
Ja project Baby is zeker afgerond, en aardig goed gelukt al zeg ik het zelf
daar wordt Peaceman verdrietig vanquote:Op zondag 27 december 2020 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee omdat ik nog in bed lig en geen zin heb om op te staan.
Omdat we een smakeloos land zijnquote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij wel ja. Maar de gemiddelde stemmer heeft nietzoveel verstand van muziek. Hoe komt anders Marco Blofsingplay zo vaak ik de lijst?
Tight Fit is passender bij een bevallingquote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Fred_B het volgende:
Dit stond op 1 de week voordat ik geboren werd.
De week erna Tight Fit ()
Volgens mij heb ik jouw leeftijd jaren verkeerd ingeschat.quote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Fred_B het volgende:
Dit stond op 1 de week voordat ik geboren werd.
De week erna Tight Fit ()
quote:Op zondag 27 december 2020 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Tight Fit is passender bij een bevalling
Dat was like zeg maar wat ik bedoelde dus eigenlijk ja.quote:Op zondag 27 december 2020 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Omdat we een smakeloos land zijn
Dat helpt niet echt nee. Ik vind alles leuk behalve privaatrecht, wat een rukvak is datquote:Op zondag 27 december 2020 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
3 vakken. Naja, ik vind het dus gewoon echt niet leuk, dat helpt niet hoor.![]()
Ben zo blij voor jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |