SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Te veel mensen onlinequote:Op zondag 27 december 2020 04:01 schreef Gretzl het volgende:
Waarom is er elke nacht downtime op FOK! rond deze tijd?
Daarom bestaat dit forum volgend jaar ook niet meer.quote:Op zondag 27 december 2020 04:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
3.37u -> 3.59 = 12 minuten! Dat is gewoon belachelijk voor een groot forum!
Fripp is meen ik rond de 73 ofzo, heb het idee dat ie nog best aardig mee kan ondanks de leeftijd.quote:Op zondag 27 december 2020 04:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die ondertussen wel niet haha, kreeg hun in the court of gister van mn pa
Ik ken dat dus helemaal niet die downtime. Zoveel hang ik hier niet meer rond in de nacht.quote:Op zondag 27 december 2020 04:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat een waardeloos lange downtime was het deze keer. Ugh.
Als Danny er zo laks over blijft wel ja. Steeds huilie huilie van "Zonder advertentie/betalende FOK!Abo-mensen bestaat het forum volgende maand niet meer". Hou toch op. Met die houding hoeft dat 'm ook niet te worden, nee.quote:Op zondag 27 december 2020 04:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daarom bestaat dit forum volgend jaar ook niet meer.
It was a good run!
Een van mooiste R.E.M.'s inderdaadquote:
Klinkt als een slechte deal. Willie Nelson komt nog! En daarna mijn stemplaat!quote:Op zondag 27 december 2020 04:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik blijf nog even wakker tot Big Log.
Maar daarna ga ik slapen. Die downtime is een jaarlijkse reminder dat ik echt moet gaan slapen.
Ik voel je. Net mn laatste kordaat leeg. Zal maar eens pittenquote:
Backuppen volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2020 04:01 schreef Gretzl het volgende:
Waarom is er elke nacht downtime op FOK! rond deze tijd?
Het gaat niet dagovriendquote:Op zondag 27 december 2020 04:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte deal. Willie Nelson komt nog! En daarna mijn stemplaat!
Sowieso opblijven voor de Ratjes en het VakantieAnthem dat daarna volgt. Veel beter gaat het overdag niet meer wordenquote:Op zondag 27 december 2020 04:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte deal. Willie Nelson komt nog! En daarna mijn stemplaat!
Geen slecht plan, goed nummerquote:Op zondag 27 december 2020 04:12 schreef Dagoduck het volgende:
Voor het slapen gaan, als ik dat nog ga doen, de live-versie nog maar even luisteren.
Is die nog met zijn kleding bezig of wat doet ie?quote:Op zondag 27 december 2020 04:13 schreef Gretzl het volgende:
Stromae blijft ook wel verbazingwekkend gemakkelijk met al z'n nummers in de lijst staan voor een artiest die al ruim 7 jaar geen nieuwe muziek meer heeft uitgebracht![]()
En ook nog een stijger, coronaplaatje?
(niet dat het heel erg is, meeste eigentijdse Franstalige muziek kan me wel bekoren.)
Ja, wilde net vragen. Zou Giel dit zelf nou nog leuk vinden?quote:Op zondag 27 december 2020 04:13 schreef PippenScottie het volgende:
Giel Beelen is wel afgezakt. Van de populairste ochtendshow naar de graveyard shift op radio 2
Jup, het is minder dan 10 jaar geleden dat er dagelijks nog een kleine miljoen luisteraars op z'n ochtendshow afstemden.quote:Op zondag 27 december 2020 04:13 schreef PippenScottie het volgende:
Giel Beelen is wel afgezakt. Van de populairste ochtendshow naar de graveyard shift op radio 2
Ik denk dat hij bezig is naar een beter tijdslot op radio 2. Het siert hem dat hij dit blok wil, want nu luisteren alleen de allergrootste losersquote:Op zondag 27 december 2020 04:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, wilde net vragen. Zou Giel dit zelf nou nog leuk vinden?
Had/heeft langdurige gezondheidsproblemen als gevolg van een nare reactie op een antimalaria-middel naar ik begreep, maar weet er het fijne ook niet van.quote:Op zondag 27 december 2020 04:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die nog met zijn kleding bezig of wat doet ie?
Je kent hem misschien van een rockbandje uit de seventiesquote:Op zondag 27 december 2020 04:18 schreef Dagoduck het volgende:
Wacht. Dit nummer is van Robert Plant?
En van dat ik hem een paar keer live heb gezien een paar jaar geleden. Toen klonk ie ook niet zo.quote:Op zondag 27 december 2020 04:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kent hem misschien van een rockbandje uit de seventies
Zal een reden zijn dat hij de eerste weken zich verslapen had en Rick van Velthuysen onverwacht moest laten blijven draaienquote:Op zondag 27 december 2020 04:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, wilde net vragen. Zou Giel dit zelf nou nog leuk vinden?
Ik ken het nummer verder ook wel, en is ook wel een lekker nummer. Maar ik had die combinatie nooit gemaakt.quote:Op zondag 27 december 2020 04:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vond dit liedje best wel stemlijstwaardig
Nee, deze week niet. Normaal wel hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 04:21 schreef PippenScottie het volgende:
Dago, het is leuk dat je hier de hele dag bent, en ik heb je hoog zitten, maar het echte leven is wel buiten. Ook als er geen concerten zijn.
Ga je wel een beetje de deur uit de komende week?
Prima! Ik ga morgen wel even uitwaaien buiten.quote:Op zondag 27 december 2020 04:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, deze week niet. Normaal wel hoor.
Misschien doe ik dat ook nog wel.quote:Op zondag 27 december 2020 04:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Prima! Ik ga morgen wel even uitwaaien buiten.
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 04:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga naar bed. Dago, Arnie, Gretzl en anonieme lurkers.. ik hou van jullie!
Tot morgen.
Ahww dit is liefquote:Op zondag 27 december 2020 04:23 schreef PippenScottie het volgende:
Tot morgen.
quote:Op zondag 27 december 2020 04:23 schreef PippenScottie het volgende:
Tot morgen.
Ik moest even lachen. Ik wil helemaal niet meer om Giel lachen.quote:Op zondag 27 december 2020 04:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
"En nog veel succes met je programma!
- Ja dank je, ik zal het hard nodig hebben,"
~ Giel Beelen tegen zoom-persoon
Is er nog een nummer die Red Cat Karel heet ofzo?quote:Op zondag 27 december 2020 04:26 schreef Gretzl het volgende:
Jammer dat Editors niet voor een titel als The Racing Cats hebben gekozen, dan had ik m'n moment of fame kunnen hebben.
En een nummer als All Cats Are Grey was ook leuk geweest in de T2000.
Ga in ieder geval nog een zoompoging wagen zodra The Year of the Cat voorbij komt
Op m'n 15e werd ik fan van Green Day, een van de eerste rockbands die ik in m'n hart sloot! Paar maanden na het uitkomen van American Idiot was dat.quote:Op zondag 27 december 2020 04:35 schreef Dagoduck het volgende:
Weet nog dat 21 Guns uitkwam. Zag die clip die zomer op Corsica. #waardeloze#anekdote
Ik check dat nooitquote:Op zondag 27 december 2020 04:36 schreef Dagoduck het volgende:
Sinds wanneer kun je het aantal lurkers, als je je muis boven de TT houdt, eigenlijk niet meer zien?
Jaloers, heb ze nog steeds niet live gezien. Zou afgelopen zomer moeten gebeuren in Antwerpen, maar ja...quote:Op zondag 27 december 2020 04:34 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ze in 2013 op Pinkpop, laatste kwart van de show zijn we maar rond vreugdevuren gaan dansen. De concentratie was er niet echt meer.
Hippiesquote:Op zondag 27 december 2020 04:34 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ze in 2013 op Pinkpop, laatste kwart van de show zijn we maar rond vreugdevuren gaan dansen. De concentratie was er niet echt meer.
Ah, @Bomenverzameling wachter leeft ook nog.quote:
quote:'Onder andere aangevraagd door een zekere Leontien'
Ik doe even met je mee, ik zoek even mijn maillijstje op;quote:Op zondag 27 december 2020 04:28 schreef Dagoduck het volgende:
STEMPLAAT
0028 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
0081 The Doors - Riders On The Storm
0145 Moody Blues - Nights In White Satin
0298 Slayer - Angel of Death
0495 David Bowie - Let's Dance
0740 Alice In Chains - Would?
0750 Leonard Cohen - So Long Marianne
0869 Jimi Hendrix Experience - Voodoo Child (Slight Return)
0894 Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
0917 Prodigy - Smack My Bitch Up
1050 Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1185 De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1216 Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
1249 Heart - Barracuda
1316 Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1335 Editors - The Racing Rats
1353 Jeff Wayne - The Eve Of The War
1424 Foo Fighters - All My Life
1509 Cuby & the Blizzards - Appleknockers Flophouse
1624 J.J. Cale - Call Me The Breeze
1908 Neil Young - Southern Man
quote:
Donder nou maar, ik kan er niet meer tegen!quote:
Hij ziet er wel erg slecht uit moet ik zeggen.quote:Op zondag 27 december 2020 04:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Giel is geen kwaaie zak, trouwens. Heb kort met hem gewerkt enkele jaren geleden bij Radio Veronica. Zoals hij op de radio is, zo is hij niet off-air. Vond ik heel verrassend.
De rest was allemaal echt vreselijk. En de types die denken dat ze het helemaal zijn, maar nog nét niet doorgebroken, die waren het vreselijkst.
Ook even snel meedoen:quote:Op zondag 27 december 2020 04:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik doe even met je mee, ik zoek even mijn maillijstje op;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Deze man weet.quote:
Gek wel dat die rare cover van Mr. Bojangles er wel nog in staat, maar Rock DJ, Millennium en Eternity nietquote:
Namen en rugnummers van deze typesquote:Op zondag 27 december 2020 04:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Giel is geen kwaaie zak, trouwens. Heb kort met hem gewerkt enkele jaren geleden bij Radio Veronica. Zoals hij op de radio is, zo is hij niet off-air. Vond ik heel verrassend.
De rest was allemaal echt vreselijk. En de types die denken dat ze het helemaal zijn, maar nog nét niet doorgebroken, die waren het vreselijkst.
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 04:57 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga eens afhaken na Bush, waarschijnlijk weer ergens eind van de middag online. Ga eerst nog wandelen
Geniet nog van de nacht en welterusten voor straks
Kan ik natuurlijk niet maken. Plus ik wil ze niet meer aandacht geven dan ze verdienenquote:Op zondag 27 december 2020 04:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van deze types
Ik merk dat ik dit uur ga skippen. Waardeloos (m.u.v. Traveling Wilbury's). 6-7u en 7-8u zien er wel aardig uit, jammer van Too Much Love Will Kill you dat ik die ga missen (Al vind ik de Freddie-versie van Made In Heaven zelf toch stukken mooier), maar het zij zo. Ik moet even slapenquote:Op zondag 27 december 2020 05:00 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik dit uur nog doorzitten tot Cuby? Of ehh...
Ja, het is niet veel. Ik ga mijn stemnummer zelf even luisteren en de wekker om 11 uur zetten. 7-8 is ook wel leuk, misschien toch nog even een tussenwekkerquote:Op zondag 27 december 2020 05:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik merk dat ik dit uur ga skippen. Waardeloos. 6-7u en 7-8u zien er wel aardig uit, jammer van Too Much Love Will Kill you dat ik die ga missen (Al vind ik de Freddie-versie van Made In Heaven zelf toch stukken mooier), maar het zij zo. Ik moet even slapen
Trusten allen, was weer eens ouderwets gezellig! Dít is hoe de Top 2000 op FOK! moet zijn; veel posten, snel posten, inhoudelijk gezamenlijk bijbabbelen en loltrappen
Ik kan me wel voorstellen dat het een open, creatieve geest is.quote:Op zondag 27 december 2020 04:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Elke wekkerradio kan Radio 2 ontvangen - of heb je die geen?quote:Op zondag 27 december 2020 06:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
De Top 2000 staat hier nog niet aan, want daar zou ik dan even voor uit bed moeten, en daar heb ik nog geen zin in.
Oh ja, mijn wekkerradio, die ik in jaren niet meer gebruikt heb. Die zou ik wel aan kunnen zetten idd.quote:Op zondag 27 december 2020 06:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Elke wekkerradio kan Radio 2 ontvangen - of heb je die geen?
Of anders dan maar via de fm-radio-app op de smartphone.
Deze van Blof vind ik btw wel ultiem vinexwijk. Een van hun minst boeiende (ja, sommige vallen best mee).
Kun je niet nog even slapen?quote:
Mooi nummer! Ik ken eigenlijk alleen de hitjes van Toto maar ga ze eens wat uitgebreider checkenquote:
Geen zin om te Jump Arounten?quote:Op zondag 27 december 2020 07:12 schreef Isorden het volgende:
Ik trek Carolien echt héél slecht hoor...
Kom er maar in.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:44 schreef Zorro het volgende:
Ik moet vroeg op om de radio aan te zetten voor mijn kat.
Hij heeft op Bird of Paradise gestemd.
99 is ook tofquote:Op zondag 27 december 2020 06:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooi nummer! Ik ken eigenlijk alleen de hitjes van Toto maar ga ze eens wat uitgebreider checken
Mogguh Mexquote:Op zondag 27 december 2020 07:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
99 is ook tof
Goedemorgen enzulks
Goedemorgen.quote:Op zondag 27 december 2020 07:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
99 is ook tof
Goedemorgen enzulks
Water is nat, gras is groen etc...quote:Op zondag 27 december 2020 07:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dago en Isorden aanwezig, je verwacht het ook niet he
Sneeuw is wit, Bløf zingt een onbegrijpelijke tekst, dat soort dingenquote:Op zondag 27 december 2020 07:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Water is nat, gras is groen etc...
"Eminem - Cleanin' Out My Closet staat zeven keer in de lijst der lijsten."quote:Op zondag 27 december 2020 07:22 schreef Isorden het volgende:
Staat Eminem - Cleanin out my closet 7 keer in de lijst ja?
Cork toch?quote:Op zondag 27 december 2020 07:23 schreef Dagoduck het volgende:
The Dubliners, waar zouden die vandaan komen...
Heeft ook wel eens hoger gestaan.quote:
Top 500 zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 07:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft ook wel eens hoger gestaan.
Niet gestegen door TikTok?quote:Op zondag 27 december 2020 07:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft ook wel eens hoger gestaan.
Beetje een slap aftreksel van Loveshackquote:Op zondag 27 december 2020 07:31 schreef Isorden het volgende:
Deze vind ik dan weer een heel stuk minder van R.E.M.
Wel vaker gehoord. Cassettebandje in de auto naar Frankrijk, en later cd.quote:Op zondag 27 december 2020 07:31 schreef Isorden het volgende:
Deze vind ik dan weer een heel stuk minder van R.E.M.
Ik ook wel hoor, maar Drive vind ik beter.quote:Op zondag 27 december 2020 07:32 schreef Eightyone het volgende:
Wel liefhebber. Maar medeliefhebbers lijken bijna alleen onder Top 2000-stemmers te bestaan, en niet openlijk zichtbaar op het web.
Edit: boven mij dus wel eentje.
Dit ja.quote:Op zondag 27 december 2020 07:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar Drive vind ik beter.
Ik vind hem ook wel oke hoor, maar na Drive wel een pak minder. Het is een van de beste nummers van (het niet zo sterke) Out of Timequote:Op zondag 27 december 2020 07:32 schreef Eightyone het volgende:
Wel liefhebber. Maar medeliefhebbers lijken bijna alleen onder Top 2000-stemmers te bestaan, en niet openlijk zichtbaar op het web.
Edit: boven mij dus wel eentje.
Dat soort herinneringen helpen ook wel bij het vast etsen van een nummer in je herinnering.quote:Op zondag 27 december 2020 07:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel vaker gehoord. Cassettebandje in de auto naar Frankrijk, en later cd.
Nog even en die versie komt ook in de lijst.quote:
Net als verleden jaar Celeste - Stop this flame, steeds te horen gedurende het laatste onbezorgde dagje weg vóór corona. Heeft ook iets wrangs.quote:Op zondag 27 december 2020 07:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat soort herinneringen helpen ook wel bij het vast etsen van een nummer in je herinnering.
Ik dacht even dat Van Halen al was geweest.quote:
Cuby + The Blizzards Genotquote:
Diep in de nacht flopshowquote:
Ik heb mn 1e 2 stemplaten gemist vanacht....quote:
Ik had maar een klein uur langer op hoeven te blijven, maar het uur begon al met Mumford & Sons. De groeten.quote:
Moggel!quote:
Ga ik checkenquote:Op zondag 27 december 2020 07:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
99 is ook tof
Goedemorgen enzulks
Ze draaiden wel de volledige versie.quote:Op zondag 27 december 2020 07:51 schreef Isorden het volgende:
1353 - Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
Dat banjo gejengel is inderdaad niet te doen.quote:Op zondag 27 december 2020 07:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had maar een klein uur langer op hoeven te blijven, maar het uur begon al met Mumford & Sons. De groeten.
Dat is dan nog een soort van troostquote:Op zondag 27 december 2020 07:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze draaiden wel de volledige versie.
Al, uurtje nu ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 07:53 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Zijn jullie nog op of al op?
Ik ben van de ochtendploeg. Kom zo uit bed gerold.quote:Op zondag 27 december 2020 07:53 schreef livelink het volgende:
Ik heb tussen 5 en 7 geslapen.quote:Op zondag 27 december 2020 07:53 schreef livelink het volgende:
Blijft een prachtige plaat inderdaad.quote:
Al! Zoon gevoed, verschoond, eerste was staat aan en zoon slaapt alweerquote:Op zondag 27 december 2020 07:53 schreef livelink het volgende:
Oja, was dat deze.quote:Op zondag 27 december 2020 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige wat promenade heeft bereikt is een fikse stijging voor dit genot.
Moet 's ochtends altijd weer een beetje op gang komen inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 07:57 schreef MaJo het volgende:
Trouwens wel wennen dat er soms minutenlang niets wordt gepost
Ja, maar dan is het juist wel lekker dat er leven is op Fok!, kan ik me herinneren van vroeger.quote:Op zondag 27 december 2020 07:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Al! Zoon gevoed, verschoond, eerste was staat aan en zoon slaapt alweer#momlife
Begrijpelijk! Ik voel me ook nog niet fitquote:Op zondag 27 december 2020 07:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet 's ochtends altijd weer een beetje op gang komen inderdaad
Absoluut! Voel je je iets minder alleenquote:Op zondag 27 december 2020 07:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het juist wel lekker dat er leven is op Fok!, kan ik me herinneren van vroeger.
Succes, ik duik nog even voor een paar uurtjes mijn bed in.quote:Op zondag 27 december 2020 07:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet 's ochtends altijd weer een beetje op gang komen inderdaad
Welterustenquote:Op zondag 27 december 2020 07:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Succes, ik duik nog even voor een paar uurtjes mijn bed in.
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 07:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Succes, ik duik nog even voor een paar uurtjes mijn bed in.
Zitten wel wat nummers bij die me nu nog niks zeggen. Misschien als ik ze hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 08:01 schreef Isorden het volgende:
1289 Bend And Break Keane
1288 Hold Me Anouk & Douwe Bob
1287 Biko Peter Gabriel
1286 Glory Box Portishead
1285 New Light John Mayer
1284 De Bestemming Marco Borsato![]()
![]()
1283 Cambodia Kim Wilde
1282 A Night Like This Caro Emerald![]()
1281 Kan Ik Iets Voor Je Doen? De Dijk![]()
1280 De Weg Guus Meeuwis![]()
1279 Scarlet Ribbons The Cats![]()
1278 Eternal Flame The Bangles
Lekker nutteloos ook momenteel.... Ze mogen toch niet openquote:
Dat was inderdaad wel op t randje jaquote:Op zondag 27 december 2020 08:06 schreef tompsv18 het volgende:
Morgen!
Wat een lekkere binnenkomer met Keane. Die waren in februari genot live in de AFAS. Laatste live concert die ik heb bezocht.
Vind JW en Jeroen wel fijn als DJs...quote:Op zondag 27 december 2020 08:07 schreef MaJo het volgende:
Tevens Jan Willem Roodbeen genot (voor het oog)![]()
Dat is wel bijzonder als je daar nu naar terugkijkt!quote:Op zondag 27 december 2020 08:06 schreef tompsv18 het volgende:
Morgen!
Wat een lekkere binnenkomer met Keane. Die waren in februari genot live in de AFAS. Laatste live concert die ik heb bezocht.
Truequote:Op zondag 27 december 2020 08:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lekker nutteloos ook momenteel.... Ze mogen toch niet open
Huh? Die heb ik even gemistquote:Op zondag 27 december 2020 08:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die ene met die seksende insekten was apart te noemen.
Ik heb het niet over zijn DJ kwaliteiten he?quote:Op zondag 27 december 2020 08:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind JW en Jeroen wel fijn als DJs...
Maar ben nog blijer dat we voor vandaag weer van Carolien afzijn...
Meen je ditquote:Op zondag 27 december 2020 08:07 schreef MaJo het volgende:
Tevens Jan Willem Roodbeen genot (voor het oog)![]()
Ja over die andere kwaliteiten oordeel ik nietquote:Op zondag 27 december 2020 08:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh? Die heb ik even gemist
[..]
Ik heb het niet over zijn DJ kwaliteiten he?Maar ok dat zit ook wel goed
Het begon in ieder geval prima, maar de volgende is niks.quote:
Jazekerquote:
Oh ja dit komt me wel bekend voor!quote:Op zondag 27 december 2020 08:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Is ook maar heel kort te zien geweest. Toch te controversieel, vermoedelijk.
Wat tegengas hier naast alle mannen die gifjes posten of praten over vrouwen, is meer dan welkom hoorquote:Op zondag 27 december 2020 08:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
JazekerAndere jaren heb ik me samen met wat andere dames lopen verlekkeren hier
[..]
Oh ja dit komt me wel bekend voor!
Ik heb begin van de nacht ook wel niet zulke frisse types gezien, anders.quote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef MaJo het volgende:
Wordt er eigenlijk redactie gedaan op die Zoom verbindingen? Iedereen ziet er steeds zo fris uit. Ik zit hier in mijn badjas met m'n gare hoofd
Jep, Bart de host regelt datquote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef MaJo het volgende:
Wordt er eigenlijk redactie gedaan op die Zoom verbindingen? Iedereen ziet er steeds zo fris uit. Ik zit hier in mijn badjas met m'n gare hoofd
Het enige wat ik altijd zie is Agreetha, meer nietquote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat tegengas hier naast alle mannen die gifjes posten of praten over vrouwen, is meer dan welkom hoor
Ik heb die gemistquote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat tegengas hier naast alle mannen die gifjes posten of praten over vrouwen, is meer dan welkom hoor
Lucky you heb er al 3 uurtjes opzittenquote:Op zondag 27 december 2020 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben van de ochtendploeg. Kom zo uit bed gerold.
Nou gooi er maar een lekkere vent in danquote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha okquote:Op zondag 27 december 2020 08:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb begin van de nacht ook wel niet zulke frisse types gezien, anders.
Dat had ik eigenlijk al verwachtquote:
Steeds? Die ene post van mij bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2020 08:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb die gemist
Ik zie alleen steeds dames over niet heel aatrekkelijke dj's kwijlen
Geen idee wie dat is. Wat ik hier voorbij zie komen zijn aftrekemoticons, gegeil op Dua lipa, Emmely e.dquote:Op zondag 27 december 2020 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het enige wat ik altijd zie is Agreetha, meer niet
aftrekemoticons?quote:Op zondag 27 december 2020 08:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Wat ik hier voorbij zie komen zijn aftrekemoticons, gegeil op Dua lipa, Emmely e.d
Nou idd..kuchquote:Op zondag 27 december 2020 08:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb die gemist
Ik zie alleen steeds dames over niet heel aatrekkelijke dj's kwijlen
Hey! Je bent er ook weer!quote:
Je had nog wel een uurtje langer kunnen slapen nu.quote:
Agreetha = dat gifje van het achterwerk van Agnetha Falltskog van ABBA.quote:Op zondag 27 december 2020 08:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Wat ik hier voorbij zie komen zijn aftrekemoticons, gegeil op Dua lipa, Emmely e.d
Dagoduck deed dat, geen idee waar die emoticons vandaan komenquote:Op zondag 27 december 2020 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
aftrekemoticons?
Maak je me toch nieuwsgierig op de vroege ochtend.
Yes! Ochtendploeg dit jaarquote:
Ah zie je wel! Ik voelde me al even eenzaam in mijn gekwijlquote:
Beste nummer van het uur komt na Peterquote:Op zondag 27 december 2020 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had nog wel een uurtje langer kunnen slapen nu.
Alleen voor De Dijk moet je wakker zijn dit uur.
En het eerste wat je doet is Fok aanslingeren?quote:Op zondag 27 december 2020 08:19 schreef peaceman het volgende:
Moet nog wakker worden. Net 3 minuten geleden mijn ogen open gedaan
Ik heb helaas niks te kwijlen meer vrees ikquote:
Deze week van het jaar wel hoorquote:Op zondag 27 december 2020 08:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het eerste wat je doet is Fok aanslingeren?
Jaquote:Op zondag 27 december 2020 08:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vrijwel altijd als ik nog in bed ligquote:
Geen zorgen, JW is al een stuk beter te begrijpen dan Hoogiequote:Op zondag 27 december 2020 08:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yes! Ochtendploeg dit jaar
[..]
Ah zie je wel! Ik voelde me al even eenzaam in mijn gekwijl
OK, dat is wel het beste nummer inderdaad.quote:
Ik ook, verslaafd.quote:Op zondag 27 december 2020 08:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:
Des te meer voor mijquote:Op zondag 27 december 2020 08:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, JW is al een stuk beter te begrijpen dan Hoogie
Gaat het goed met je kleine vent?quote:Op zondag 27 december 2020 08:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Of nee, eerst baby rustig krijgen, dan fok
Hebben we het over Sander Hoogendoorn?quote:
En gaat het ook goed met je baby?quote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat het goed met je kleine vent?
quote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En gaat het ook goed met je baby?
Dat was wel een mooi plaatje rennend op de loopband, ja.quote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben we het over Sander Hoogendoorn?
ja. Hoeveel won je?quote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef D. het volgende:
Even off-topic
Geld gewonnen met kraslot opnieuw investeren, of niet?
Heel goed! Hij lacht veel, begint allemaal dingen te ontdekken (z'n handjes zijn favoriet) en z'n beste feature: hij slaapt sinds 3 nachten doorquote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat het goed met je kleine vent?
Omg! Yes een medestander, niemand begrijpt mijquote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben we het over Sander Hoogendoorn?
Mijn man een kleine vent noemenquote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En gaat het ook goed met je baby?
Ik doe altijd ja, maar gewoon je geld pakken is eigenlijk het slimste.quote:Op zondag 27 december 2020 08:22 schreef D. het volgende:
Even off-topic
Geld gewonnen met kraslot opnieuw investeren, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |