SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik had toch geen puf meer om een TT te bedenken.quote:
Oh werkt het zoooooooquote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef PippenScottie het volgende:
Iknheb even gecheckt. Ik zit in een pooltje van mensen waar ze het volgende uur uit gaan kiezen.
Dus blijf wakker als julie getuige willen zijn van FOK! Geschiedenis
quote:Op zondag 27 december 2020 02:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh werkt het zooooooo![]()
Dan zat ik afgelopen nacht tijdens King Kunta en Crazy in Love waarschijnlijk ook in een pooltje en leken de kansen om in beeld te komen veel te optimistisch, omdat er maar iets van 20 mensen in m'n room zaten
Hoeveel punten zou ik hiermee scoren bij scrabblequote:Op zondag 27 december 2020 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die clichemetalzolderkamerautist hebben we inmiddels ook wel weer genoeg gezien
quote:Op zondag 27 december 2020 02:52 schreef Evenstar het volgende:
Goed, ik hou het voor gezien mensen.
Tot morgen
Slaapsequote:Op zondag 27 december 2020 02:52 schreef Evenstar het volgende:
Tot morgen
Tot morgenquote:Op zondag 27 december 2020 02:52 schreef Evenstar het volgende:
Tot morgen
Ja maar Eve of the War dan.quote:Op zondag 27 december 2020 02:52 schreef Evenstar het volgende:
Tot morgen
Ciaooooquote:Op zondag 27 december 2020 02:52 schreef Evenstar het volgende:
Tot morgen
Ik moet iets zeggen, er valt me wat op.quote:Op zondag 27 december 2020 02:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh werkt het zooooooo![]()
Dan zat ik afgelopen nacht tijdens King Kunta en Crazy in Love waarschijnlijk ook in een pooltje en leken de kansen om in beeld te komen veel te optimistisch, omdat er maar iets van 20 mensen in m'n room zaten
Holy shitquote:Op zondag 27 december 2020 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb alleen tijdens het begin van de T2K in zoom gezeten om even te kijken hoe het werkt. Ik kwam erin bij 60 man, niet veel later waren het er 980. En toen waren ze nog alles aan het uitvinden
Wil wakker zijn voor CCR anders mis ik alle CCR straksquote:
Die met die zonnebril en die microfoon hossend compleet met lichtjes? Ja, die bedoel ik!quote:Op zondag 27 december 2020 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die clichemetalzolderkamerautist hebben we inmiddels ook wel weer genoeg gezien
Nee, daar ontbreekt het clichemetal stukquote:Op zondag 27 december 2020 02:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die met die zonnebril en die microfoon hossend compleet met lichtjes? Ja, die bedoel ik!
Ik heb nog niet gekeken naar een eventuele wekkertijd. Misschien maar doorhalen.quote:Op zondag 27 december 2020 02:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wil wakker zijn voor CCR anders mis ik alle CCR straks
Doet me echt veel.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 02:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik moet iets zeggen, er valt me wat op.
Op één van die monitoren staat er dus een of ander vaag gastje leuk te doen op zo'n tv in het café. Zonnebrilletje op, en staat achter een microfoon (Studio-mic) op standaard.
Die zat OOK in mijn 'Exit'-zoomsessie nadat ik dus in 'het café' te zien geweest was, en daar was hij ook helemaal het mannetje aan het wezen
Ik was dus om 23:12u in het café. Die eikelbijter zit dus al minstens sinds 23u in en uit het café. DE FUCKSELS
Klinkt als de gouden beginjaren van de dark roomsquote:Op zondag 27 december 2020 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam erin bij 60 man, niet veel later waren het er 980. En toen waren ze nog alles aan het uitvinden
whehehehequote:Op zondag 27 december 2020 02:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klinkt als de gouden beginjaren van de dark rooms
Was een mooie #2000 geweest!quote:Op zondag 27 december 2020 02:55 schreef Gretzl het volgende:
Ik mis Mêlée [...]
(Built to Last)
[ afbeelding ]
Die is al uuuuuren op tv. Irritante lulloquote:Op zondag 27 december 2020 02:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gast links.
Godverdomme.quote:
Ik durf het bijna niet te vragen ... Rickquote:Op zondag 27 december 2020 02:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die is al uuuuuren op tv. Irritante lullo
quote:En of dit Mark Hollis!
27 december 3.00-4.00 uur
1353 The Eve Of The War Jeff Wayne & Justin Hayward 7
1352 Changes David Bowie 7
1351 Living In Another World Talk Talk 10
1350 Keep Your Head Up Ben Howard 1,5
1349 Somebody Told Me The Killers 4
1348 Stiekem Gedanst Toontje Lager 7,5
1347 What Lies Ahead Kensington 1
1346 Cry Baby Janis Joplin 3,5
1345 Sammy Ramses Shaffy 6
1344 Streets Of London Ralph McTell 5
1343 The One I Love R.E.M. 6,5
1342 Talk Coldplay 4
1341 Do They Know It's Christmas Band Aid 2,5
Ik weet niet of ik die app of Frank erger vind in dit plaatjequote:
quote:Op zondag 27 december 2020 02:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen ... Rick
Ik heb het sterke vermoeden dat dat een vriendje/stagiair van de zender is, ofzo.quote:Op zondag 27 december 2020 02:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die is al uuuuuren op tv. Irritante lullo
Terechte 10quote:
Moet haast wel, of aandelen.quote:Op zondag 27 december 2020 03:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat dat een vriendje/stagiair van de zender is, ofzo.
Eve of the War ken je toch wel?quote:Op zondag 27 december 2020 03:01 schreef Gretzl het volgende:
1353 The Eve Of The War Jeff Wayne & Justin Hayward
Nee, nog een stuk of drie denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 03:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Is dit de enige 10 die je gaat geven?
Goed plan,, heb net al een hoop ervan zitten luisterenquote:Op zondag 27 december 2020 03:03 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende week deze hele elpee maar weer eens draaien.
Dus tochquote:Op zondag 27 december 2020 03:05 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was wel mijn moment of Fame. Voor altijd verbonden met Club Tropicana!
Straks REM stemlijst. Maar weet nog niet of ik op ga blijvenquote:Op zondag 27 december 2020 03:05 schreef Dagoduck het volgende:
Om half 8 twee keer REM achter elkaar
Nou, om te pret meteen maar te bederven: ze gaan niet de LP-versie draaienquote:Op zondag 27 december 2020 03:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben alleen bang dat ik zo echt fucking pissed ben omdat ze zowel dit als Talk Talk te vroeg afkappen
ben je er nu al uitgemiktquote:Op zondag 27 december 2020 03:05 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 03:05 schreef PippenScottie het volgende:
Eigenlijk komt het erop neer dat ze niets draaien van alles.quote:Op zondag 27 december 2020 03:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nou, om te pret meteen maar te bederven: ze gaan niet de LP-versie draaien
De acht uur extra was voor de zoomersquote:Op zondag 27 december 2020 03:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het erop neer dat ze niets draaien van alles.
Ja, ik mis de hele tekst met verhaal.quote:
Kleine maand valse hoop gehad door die vervroegde starttijd met 8 uurquote:Op zondag 27 december 2020 03:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nou, om te pret meteen maar te bederven: ze gaan niet de LP-versie draaien
En de uuuuuuh's van Van Inkel.quote:Op zondag 27 december 2020 03:07 schreef ok01 het volgende:
[..]
De acht uur extra was voor de zoomers
Volgend jaar gewoon integraal dusquote:
Die 8 uur extra is zodat de DJ's extra schijtlollig kunnen doenquote:Op zondag 27 december 2020 03:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kleine maand valse hoop gehad door die vervroegde starttijd met 8 uur
Alweer?quote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, mijn monitoren willen zichzelf uitschakelenZit hier dus al 8 uur. Lekker.
Zo snel gaat dat, ja. Die mensen op die tv's blijven er vaak uren in, en full-screen zoomers worden er na 1 shot uitgemikt.quote:
4:30 vs 9 minuten... hmm..quote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef Gretzl het volgende:
Is dit wel de albumversie van The Eve Of The War?
Zo te horen welquote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef Gretzl het volgende:
Is dit wel de albumversie van The Eve Of The War?
En don't forget the extra commercials!quote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die 8 uur extra is zodat de DJ's extra schijtlollig kunnen doen
Dan kun je net zo goed tot morgenochtend doortrekken.quote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, mijn monitoren willen zichzelf uitschakelenZit hier dus al 8 uur. Lekker.
+ extra reclames zodat ze kunnen aantonen dat de Top 2000 maar met een klein deel belastinggeld gefinancierd wordtquote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die 8 uur extra is zodat de DJ's extra schijtlollig kunnen doen
quote:Op zondag 27 december 2020 03:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt voor de app groep van radeloze ouders van de vriendinnetjes van mijn dochters. Die heet Club Quarantaina!
Nouja, was ik wel van plan. Maar straks loop ik weer in mijn eentje topics vol te posten.quote:Op zondag 27 december 2020 03:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed tot morgenochtend doortrekken.
Vreselijkquote:Op zondag 27 december 2020 03:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+ extra reclames zodat ze kunnen aantonen dat de Top 2000 maar met een klein deel belastinggeld gefinancierd wordt
Ja, ik schakelde halverwege pas weer inquote:
tempo zit er nu nog goed inquote:Op zondag 27 december 2020 03:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, was ik wel van plan. Maar straks loop ik weer in mijn eentje topics vol te posten.
deze hoor ik eigenlijk maar 1x per jaarquote:Op zondag 27 december 2020 03:13 schreef Dagoduck het volgende:
Serieus. Ik moet echt vaker Bowie gaan luisteren. Alles wat ik van hem hoor vind ik goed, iedere top 2000 weer
Men gaat eerder slapenquote:Op zondag 27 december 2020 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger was het nog wel eens druk midden in de nacht!
het gaat toch nog wel redelijk door?quote:Op zondag 27 december 2020 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger was het nog wel eens druk midden in de nacht!
Het is niet waar ik het meeste van luister, maar als ik objectief antwoord moet geven op wie de beste muzikant is zou ik denk ik Bowie antwoorden. Wath eeft die man veel prachtige nummers gemaaktquote:Op zondag 27 december 2020 03:13 schreef Dagoduck het volgende:
Serieus. Ik moet echt vaker Bowie gaan luisteren. Alles wat ik van hem hoor vind ik goed, iedere top 2000 weer
Ik verwacht de komende nachten nog wel wat meer aanloop. Iets meer.quote:Op zondag 27 december 2020 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger was het nog wel eens NIET druk midden in de nacht!
Ja, hallo, als jullie gaan wappen dan komen deze topics nooit vol.quote:
Ja Den Helder, DUHH!quote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen wil de wind hier naar binnen. Hadden net als even een windstoot van windkracht 10.
Woon je in de vuurtoren van Den Helder?quote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen wil de wind hier naar binnen. Hadden net als even een windstoot van windkracht 10.
Inderdaad, maar vind het prachtig hoe dat hij zijn eigen dood eigenlijk gewoon gecoordineerd lijkt te hebben.quote:
quote:
meeste Fok topics sterven eerder uit. Bij mij is de KSC mijn thuis SC, ging vroegah in het weekend ook nog wel tot 3:00 door. Nu veelal dood voor middernachtquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vind het prachtig hoe dat hij zijn eigen dood eigenlijk gewoon gecoordineerd lijkt te hebben.
Een echte artiest tot het allerlaatste moment
En bovendien leek ie echt verdomd intelligent ook, als je zo hier en daar zn interviews luistert
Intelligent weet ik dan weer niet, gezien hij ooit zei hitler een rockster te vinden en hoopte dat Engeland een fascistisch bewind kreegquote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vind het prachtig hoe dat hij zijn eigen dood eigenlijk gewoon gecoordineerd lijkt te hebben.
Een echte artiest tot het allerlaatste moment
En bovendien leek ie echt verdomd intelligent ook, als je zo hier en daar zn interviews luistert
Sorryquote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, hallo, als jullie gaan wappen dan komen deze topics nooit vol.
Ah zonde welquote:Op zondag 27 december 2020 03:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste Fok topics sterven eerder uit. Bij mij is de KSC mijn thuis SC, ging vroegah in het weekend ook nog wel tot 3:00 door. Nu veelal dood voor middernacht
Zoetermeer meldt ook forse stotenquote:Op zondag 27 december 2020 03:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Amsterdam gaat het ook flink los hoor
Nooit zo doods als de topicreeks van mijn hometown. Last time I checked was dat een ghosttownquote:Op zondag 27 december 2020 03:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste Fok topics sterven eerder uit. Bij mij is de KSC mijn thuis SC, ging vroegah in het weekend ook nog wel tot 3:00 door. Nu veelal dood voor middernacht
Ik zou sowieso gewoon en stroboscoop instaleren danquote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Woon je in de vuurtoren van Den Helder?
Ik hou op... 😬quote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, hallo, als jullie gaan wappen dan komen deze topics nooit vol.
Daarna pas wat meer gaan luisteren. Daarvoor kende ik hem vooral van dat ie voorkwam in Christiane F. Ofzo.quote:
Ooh, eentje ook echt op 45RPMquote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef Gretzl het volgende:
De stem van Mark Hollis blijft toch wel een van de mooisten uit de muziekgeschiedenis imo
[ afbeelding ]
THE COLOUR OF SPRINGquote:Op zondag 27 december 2020 03:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een van de meest ondergewaardeerde bands in deze lijst. Had gerust in de top 100 gemogen
Lange Jaapquote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Woon je in de vuurtoren van Den Helder?
zou de redactie hier meelezen?quote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kijk, tijd voor muziek-genot.
Die zonnebril-sukkel lijkt inmiddels wel van de monitors geflikkerd, no?
Vond z'n stem vroeger altijd heel raar (als tiener zijnde), maar nu vind ik het oprecht een van de mooiste stemmenquote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef Gretzl het volgende:
De stem van Mark Hollis blijft toch wel een van de mooisten uit de muziekgeschiedenis imo
[ afbeelding ]
Colour of Spring, Spirit of Eden, Laughing Stockquote:
In m'n twee favoriete lijsten staan ze wel ruim in de top 100quote:Op zondag 27 december 2020 03:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een van de meest ondergewaardeerde bands in deze lijst. Had gerust in de top 100 gemogen
Ik zie dit en denk...quote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lange JaapHeb ik nog gewoon een UI van hè.
[ afbeelding ]
In dat geval:quote:
Nu je het zegt.quote:Op zondag 27 december 2020 03:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zie dit en denk...
BOOMER ALERT!!!!
Helaas lijken ze niet echt veel gehad aan de dodenbonus, en dat jaar volgens mij ook totaal niet behandeld in a gogo, schandalig gewoonquote:Op zondag 27 december 2020 03:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In m'n twee favoriete lijsten staan ze wel ruim in de top 100(maar die zijn wel wat alternatiever dan Radio 2
)
Zeker nog te ondergewaardeerd, maar het is al beter in vergelijking met een aantal jaar geleden
Zoals ik al eens eerder zei: Broodmagere rossige Brit zingt als Dikke Zwarte Dame.quote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vond z'n stem vroeger altijd heel raar (als tiener zijnde), maar nu vind ik het oprecht een van de mooiste stemmen
quote:Op zondag 27 december 2020 03:20 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Tot morgen iedereen
Dr. datismijnmening schrijft twee flessen bourgogne voorquote:Op zondag 27 december 2020 03:19 schreef Koen66 het volgende:
morgenavond zal ik wel weer niet kunnen slapen
Zondag struggels
Ik ga maar eens slapen
Tot morgen iedereen
quote:Op zondag 27 december 2020 03:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zoals ik al eens eerder zei: Broodmagere rossige Brit zingt als Dikke Zwarte Dame.
Sleep wellquote:Op zondag 27 december 2020 03:20 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Tot morgen iedereen
Ik ga maar eens slapen
Tot morgen iedereen
lang uitslapen en vroeger naar bed ivm werk maandag werkt nooit zo lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 03:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dr. datismijnmening schrijft twee flessen bourgogne voor
BARBARENquote:Op zondag 27 december 2020 03:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, op vreselijke wijze ingekort met twee liefdeloze inkepingen.
dat is de standaard Fok downtime, dus jaquote:Op zondag 27 december 2020 03:21 schreef Gretzl het volgende:
Hopelijk vliegt FOK! er niet zometeen weer uit, net als afgelopen nacht
Als DTSer lijkt het een vanzelfsprekendheid dat iedereen dat weetquote:Op zondag 27 december 2020 03:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is de standaard Fok downtime, dus ja
Ik scoor er wel op, maar valt mee.quote:Op zondag 27 december 2020 03:22 schreef PippenScottie het volgende:
He @:dagoduck ik hoop niet dat je het lullig vindt dat ik het vraag, maar hoe scoor jij op het autistisch spectrum?
zelfde als haar originele versies van More en Beggin, raar dat die covers beter scoordenquote:Op zondag 27 december 2020 03:22 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Sandra van Nieuwland is beter
Ach ja, ik neem sowieso altijd een slaappilquote:Op zondag 27 december 2020 03:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lang uitslapen en vroeger naar bed ivm werk maandag werkt nooit zo lekker
Kan Colour of Spring zeker aanraden, en daarna Spirit of Eden.quote:
hahaha iddquote:Op zondag 27 december 2020 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als DTSer lijkt het een vanzelfsprekendheid dat iedereen dat weet
Blijkbaar is ie dus iets gezaktquote:Op zondag 27 december 2020 03:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In m'n twee favoriete lijsten staan ze wel ruim in de top 100(maar die zijn wel wat alternatiever dan Radio 2
)
Zeker nog te ondergewaardeerd, maar het is al beter in vergelijking met een aantal jaar geleden
Ja zie ook I Follow Rivers en Dancing On My Own, rare monsterhits terwijl een singer-songwriter die het opnieuw inzingt helemaal niks bijzonders doetquote:Op zondag 27 december 2020 03:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfde als haar originele versies van More en Beggin, raar dat die covers beter scoorden
Sinds wanneer is dat eigenlijk, want vroegah was dat niet.quote:
Ik hoop niet dat je het vervelend vindt, maar dat idee had ik al.quote:Op zondag 27 december 2020 03:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik scoor er wel op, maar valt mee.
Ja, maar Talk Talk had in 2019 toch met alle nummers een dikke bonus door het overlijden? Uiteraard is het zonde dat ie niet gewoon bij het bovenste kwart staat. Maar goed, The Smiths staan ten opzichte van andere lijsten in de T2000 ook erg laag.quote:Op zondag 27 december 2020 03:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Blijkbaar is ie dus iets gezakt
Save the worst for last.quote:Op zondag 27 december 2020 03:24 schreef Koen66 het volgende:
genoeg gegeten nu, zat nog wat worstjes weg te werken
10 jaar terug zeker niet idd, kan het me van een jaar of 2 terug al wel herinnerenquote:Op zondag 27 december 2020 03:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat eigenlijk, want vroegah was dat niet.
Triggerfinger deed het wel ff anders dan het origineel.quote:Op zondag 27 december 2020 03:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja zie ook I Follow Rivers en Dancing On My Own, rare monsterhits terwijl een singer-songwriter die het opnieuw inzingt helemaal niks bijzonders doet
Ik ben wel van de details ja.quote:Op zondag 27 december 2020 03:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het vervelend vindt, maar dat idee had ik al.
Ik vind je een topgozer natuurlijk, maar het valt op dat je altijd iets hebt met aantallen en zo. En welke kant een vuurtoren opdraait.
Ja ze hadden zeker wel een kleine bonus, maar lang niet zo significant als anderen, helaasquote:Op zondag 27 december 2020 03:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, maar Talk Talk had in 2019 toch met alle nummers een dikke bonus door het overlijden? Uiteraard is het zonde dat ie niet gewoon bij het bovenste kwart staat. Maar goed, The Smiths staan ten opzichte van andere lijsten in de T2000 ook erg laag.
in welke maand ging ie ook alweer hemelen?quote:Op zondag 27 december 2020 03:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ze hadden zeker wel een kleine bonus, maar lang niet zo significant als anderen, helaas
Januari/Februari, meen ikquote:Op zondag 27 december 2020 03:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in welke maand ging ie ook alweer hemelen?
ahja veeeel te vroeg dusquote:Op zondag 27 december 2020 03:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Januari/Februari, meen ik
Denk ook dat het net iets te moeilijke muziek is enzoquote:
Mis je ook niet als je wakker ben. Gewoon blijven!quote:Op zondag 27 december 2020 03:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eens kijken of ik iets tofs ga missen zodra ik ga slapen, maar tot nu toe niks significants
quote:Ik denk niet dat je me hebt zien staan kijken
Ik was die jongen met die vage blik
Ik was die jongen die losjes wou lijken
Niet te onschuldig en zeker niet te dik
Ik trek het nooit zo goed als doorhaal, en ben bij mijn oudersquote:Op zondag 27 december 2020 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mis je ook niet als je wakker ben. Gewoon blijven!
Ik ben ook bij mijn ouders. Al 27 jaar.quote:Op zondag 27 december 2020 03:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik trek het nooit zo goed als doorhaal, en ben bij mijn ouders
Maar goed, eerste wat ik zie is Glory Box van Portishead, die ga ik helaas missen![]()
![]()
Concerten, concerten en concerten. En bier drinken in de kroeg.quote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Als Corona nou een beetje voorbij is, waar hebben jullie dan het meest zin in?
Ik wil eigenlijk gewoon weer mensen knuffelen
Live muziek, hoop dat ik zodra het weer kan een aantal dingen kan zien waarvan ik vermoed dat ik ze binnen nu en 2 jaar moet zien, anders zijn de kernleden doodquote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon weer mensen knuffelen
Same. En de festivals + afterpartiesquote:
Hij doet me denken aan die ene van Kensingtonquote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef Gretzl het volgende:
Deze Kensington volgens mij nog nooit eerder gehoord, moet er toch eens van komen
Naar de kapperquote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon weer mensen knuffelen. En normaal ben ik helemaal geen knuffelaar
Ja, ik wil ook naar Deep Purplequote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Live muziek, hoop dat ik zodra het weer kan een aantal dingen kan zien waarvan ik vermoed dat ik ze binnen nu en 2 jaar moet zien, anders zijn de kernleden dood
King Crimson in mijn geval, en wil ook best dingen als Kraftwerk / War of the Worlds live zienquote:Op zondag 27 december 2020 03:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook naar Deep Purple
Heb je Midsommar gezien?quote:Op zondag 27 december 2020 03:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh en het jaarlijkse evenement waar ik heen ga in Zweden, mis die mensen daar
Vooral weer zin in 2-3 concerten per week en geregeld op de bonnefooi ergens heen gaan dankzij Ticketswap.quote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon weer mensen knuffelen. En normaal ben ik helemaal geen knuffelaar
Treedt King Crimson nog steeds op???quote:Op zondag 27 december 2020 03:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
King Crimson in mijn geval, en wil ook best dingen als Kraftwerk / War of the Worlds live zien
ja, stel je voor zegquote:Op zondag 27 december 2020 03:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was al bang dat we geen Kensinton meer gingen horen.
Kong Crimson? Ik wist niet dat die nog optraden. Kan ik ook wel waarderen!!!quote:Op zondag 27 december 2020 03:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
King Crimson in mijn geval, en wil ook best dingen als Kraftwerk / War of the Worlds live zien
Nope, geen idee wat dat isquote:
Meen het wel jaquote:Op zondag 27 december 2020 03:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Treedt King Crimson nog steeds op???
Ben benieuwd wat het concert zou zijn waar je de meeste regulars van deze topicreeks tegen kunt komen in het echtquote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Concerten, concerten en concerten. En bier drinken in de kroeg.
Vind Do They Know It's Christmas? een van de grootste ooraidsplaten die er zijnquote:
Hoe oud zijn die ondertussen wel niet haha, kreeg hun in the court of gister van mn paquote:Op zondag 27 december 2020 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nope, geen idee wat dat is
[..]
Meen het wel ja
22!quote:Op zondag 27 december 2020 04:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
3.37u -> 3.59 = 12 minuten! Dat is gewoon belachelijk voor een groot forum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |